morgeavond lekkr met wieteke & skotje buitenrijden ( me vader gaat wel mee ) maarre.. als vixtor zich morgen een beetje gedraagt mag hij mee met de boktmeeting
hier een verslag van onze buitenrit ( wieteke & skolli en ik & vixtor):
wieteke kwam aan maar vixtor wou naar het gras i.p.v skolli toen gingen we opweg: vixtor wou maar 3 dingen: 1.) skolli (uhuhm.. HOMO) 2.) gras 3.) rennen mja.. verder was hij nogal een beetje drukjes.. en skolli *sjoksjok* maare.. kdenk dat ik nog ff een xtje met wietje mee naar buiten ga en dan kijken als ie all iets rustiger is.. ma kdenk wel dat ik meega.. ( als we maar niet gaan galloperen. .)
Hebben we nu al een update van het lijstje wie er allemaal mee gaan?
Eventjes kopieren en dan zelf invullen;
Naam: Boktnaam: Leeftijd: Pony (naam, ras, leeftijd): Welke dagen; ----3 mei (woensdag) ----4 mei (donderdag) ----5 mei (vrijdag) ----6 mei (zaterdag) (of een andere dag gewoon erbij zetten hoor)
Naam: [***] Boktnaam: Misz_[***] Leeftijd: 15 jaar Pony (naam, ras, leeftijd): [***], Arabier/New forest, 15 jaartjes. Welke dagen; ----3 mei (woensdag) ----4 mei (donderdag) ----5 mei (vrijdag) ----6 mei (zaterdag)
Ik kan elke dag wel, als ik het maar van te voren weet, als je op het laatste moment nog wil afzeggen sms mij dan maar eventjes (06 kan je vragen via PB)