ik kom zaterdag naar de fair, k weet niet of ik soepie kom halen maar ik zal eens kijken, lijkt me wel gezellig om andere bokkers in het echt te zien!
toch jammer dat er geen paarden op het terein mogen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jacimatho schreef:als je komt, dan kom je...
jacimatho schreef:lowara schreef:het valt mij eigenlijk nog best tegen hoe weinig bokkers erheen gaan voor de boktmeeting ? er komen zo rond de 10.000 mensen, daar zitten toch wel meer dan 10 bokkers tussen
20 000 komt eerder qua bezoekers aantal...
Tancreda4 schreef:Misschien al eens gezegd, maar me ontschoten of overheen gelezen... Waar kan ik de soeptent zo ongeveer vinden![]()
Mn vriendin vind het geloof ik ook wel goed, dus ik denk dat ik zaterdag om 14.00 uur wel even een soepje kom doen
cerridwen schreef:ik zal er ook proberen te zijn om 2 uur![]()
denk dat ik de soeptent wel kan vinden
lowara schreef:gedeeld door 2 dagen he, dus 20.000 voor 2 dagen. oew... begin er steeds meer zin in te krijgen. zit nu op school verslagen af te schrijven en heb moeders braaf op de bank gezet zodat ze de post in de gaten kan houden voor mijn jurk
love_gino schreef:ik ga ook maar ik weet nog niet welke daglaat ik nog weten
met aanhang
ArwenLune schreef:Ik kom ook wel even langs, op zaterdag.
jacimatho schreef:Yuzu schreef:Ikke gaaa oooook!
Mij ken je herkennen aan Op gerolde broek met felle hooge sokkenEnne Topjuh met soort Roze/Oranje sprepen en daar onder een zwarte en een puntmuts
kom je ook bij ons langs?
jacimatho schreef:lowara schreef:het valt mij eigenlijk nog best tegen hoe weinig bokkers erheen gaan voor de boktmeeting ? er komen zo rond de 10.000 mensen, daar zitten toch wel meer dan 10 bokkers tussen
20 000 komt eerder qua bezoekers aantal...
menollyke schreef:Doen jullie trouwens aan lintjes? Op het elf forum heeft iedereen witte lintjes, op skwuig forum allemaal groene lintjes, om elkaar te herkennen.