mjaa maar de 25e is op zaterdag en dan werk ik op stal en dat kan ik niet afzeggen sorry. Dan kan ik niet mee en ik heb dit topic gestart dus lijkt het me leuk als ik ook mee kan haha anders een andere dag in de vakantie/ Liquita kan jij dan misschien even een datum zeggen dat jij dan kan?
Ik kan in de maand Februari alleen maar de 25ste. Maar het lijkt mij een goed idee als jullie gewoon de 20ste gaan. Misschien kunnen jullie over een tijdje nog een keer gaan, en dan hoop ik echt van de partij te zijn.
Gezellie. Vorig jaar was ook leuk.. Bedacht me dat dat op Narbella's verjaardag was, 8mei, en toen had ik haar pas 8 weken he... Je zal zien, Mijke, hoe ze veranderd is!!
Alles goed met Kane ook? Gaat die van de zomer weer op dat land bij dat enorme huis?
oke dan eindelijk staat de datum vast 20 februari half 2 op het ruiterveldje wat een gedoe zeg. Hoop dat het een beetje goed weer is. Moeten we anders niet een soort van telefooncirkel maken voor als het niet doorgaat??? das denk wel handig..
owjaa nog 1 ding vergeten misschien ook leuk om foto;s te maken. Kan iemand zijn digi miss meenemen? Ik denk ik wel maar misschien nog wel meer hoe meer foto's hoe leuker
Telefoonrondje lijkt me inderdaad wel handig. Ik heb het telefoonnummer van Mijke (mickydo) en Britt.
Als het giet van de regen is er inderdaad geel lol aan, vind ik ook niet, en mijn paard ook niet haha
Een camera neem ik ook mee, had ik vorige keer ook gedaan. Allemaal foto's en geen waar ik zelf op sta! hahaha (wel 2 foto's van mijn paard's manenkam) (zie de foto's van toen: http://narbella.mine.nu/boktrit1.htm )
oke dan naja de mensen die bij taams staan spreken elkaar dan toch hoelaat gaan wij ongeveer weg dan? en we moeten maar ff kijken voor de telefoonnummers
Ik doe er vanaf stal een kleine 15 min over om er te komen. En ja Dabo met kane gaat alles goed. Het is wel een doerak geworden hoor maar ja hij is nu bijna 6 dus zal wel lekker puberen zijn . Nee hij gaat niet meer naar dat land bij dat enorme huis. Was puur zodat hij even kon rusten en al zijn wonden konden helen. Hij was echt verschrikkelijk toegetakeld door een paard bij ons op stal. Maar die mensen vinden het prima als Kane daar komt staan maar er mag dan geen ander paard bij. En dat doe ik niet meer. Hij gaat van de zomer lekker naar een ander land, waar wel meerdere paarden staan.
Hoewel het daar wel heerlijk voor mij was:) Lekker zwemmen in het zwembad in de tuin terwijl ik uitzicht had op kane :D
Zijn jullie telefoonnummers niet veranderd, Mijke en Britt? Want dat is wel handig inderdaad als we twijfelen, als het bv slecht weer is/wordt. Ik heb wel een regenjas, en een regenjasje voor Bella, maar jah..
Heerlijk zal dat wel geweest zijn Mijke, lig je daar in dat zwembad... hahaha zalig! Het is ook wel een prachtig huis hoor, als ik toch de Lotto win, dan koop ik het! hahaha