Weer een tukkerrit bij het lamoen??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 16:21

Veel te gestresst voor mij buiten. In de bak kan ik er wel beter mee overweg.

_Jody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 16:26

Toen ik daar de tukkerritm ee reed was er niksm ee aan de hand hoor, aan eht begin van het zandpad was die een beetje druk, maar dat was vlak daarna ook weer over hoor, misschien scheelt het dat ik bijna vooraan reed?

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 16:30

Hmm.. weet het niet, zou kunnen.
Ze is ook niet altijd gestresst enzo, maar ik ga liever op safe.
Ik moet echt een pony hebben die redelijk koel in de kop is, anders ga ik zelf teveel stressen.

_Jody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 16:32

Volgens mij wil er niemand op pris of wel? Zal ik als ik dan kan priss maar vast reserveren voor mezelf

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 16:39

Hahah, ik wil het liefste Puncky natuurlijk.
Eigenlijk op Joey, maar die doet het laatste half jaar zo gek buiten, dat durf ik niet aan.

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 18:26

Priscilla doet me denken aan Pricilia.. Mijn lieve verzorgpaardje, ik weet totaal niet op welke pony ik wil.. wil wel op een pittig beesje.. Ik ben niet snel bang, en hou van pittige beesjes.. Wil lieve rniet op een super grote, omdat ik tja toch nog het meeste op van die kleintjes rijd.. ben helemaal verliefd op stevig geboude, pittige (eigenwijze) pony's..

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 18:38

Wat noem jij groot, en wat noem je klein?

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 18:56

Tja ik vind tot 1.50 wel een leuk maatje.. dus ong. tussen 1.40/1.50 in.. maar als ze 1.30 (of kleiner) zijn en stevig vindt ik het nog gaver..

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 19:01

ga toch op zo'n fjord, die zijn wel laggen. En priscilla is geen donder mee aan de hand, als je zelf maar gewoon rustig bleef. Keek maar naar de vorige keer, jody wist niet hoe priscilla was, en priscilla heeft geen stap verkeerd gezet. Als je je al gaat voorbereiden van ja priscilla is schrikkerig, logisch dat het paard dan gestresst word van jou ..
Het is misschien dan ook beter dat je niet gaat vertellen hoe een paard is, een beetje ruiter voelt dat zelf wel aan..

Ik ga denk ik niet mee, jammer genoeg. Want ik heb geen paard om mee te nemen en ik ga geen paard huren..
ik heb wel een paard die ik rij, maar die neem ik met geen mogelijk mee tenzij jullie allemaal dood willen

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 19:31

Tja, ik vind huren ook minder maar tja rijdt ook op manegepaardjes dus ja.. Ik heb trouwens leren rijden op fjorden.. bij de zunaruiters..

superfries

Re: Weer een tukkerrit bij het lamoen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 23:24

Ik moet even kijken of ik mee ga. Misschien dat ik in de meivakantie nog weg ga.

@ Annemarie: Als ik niet meekan met de tukkerrit kunnen we altijd nog een keertje samen!!

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 13:47

amie_x_mij schreef:
Ik ga denk ik niet mee, jammer genoeg. Want ik heb geen paard om mee te nemen en ik ga geen paard huren..
ik heb wel een paard die ik rij, maar die neem ik met geen mogelijk mee
tenzij jullie allemaal dood willen

Nee dankje Noraly.

_Maggy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 17:22

mijn nicht eeft vroeger altijd op ene cira/cera gereden ( ofzo ) een meren is dat die lijkt me ook wel leuk maar dat is toch best mak paardje geworden toch ? enik heb er al wel x eerder gereden op een fjord maa rik weetniet meer hoe die heet als ik het weer weet zAl ik het wel weer even zeggen

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 17:25

Shera denk ik?
Die is zo lief.

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 18:47

het probleem is alleen dat je niet vaak kunt zeggen, dit paard wil ik mee enzo. Je huurt gewoon bijv. 6 paarden af, en de eigenaar zet ze apart, die kiest dan op de dag zelf de paarden uit..

Madelief28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 20:27

doe mij toon maar weer

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 20:32

Hahah, dat dacht ik al.
Ik heb het liefst Puncky, maar het maakt mij niet zoveel uit.
Ik ken alle pony's daar toch, dus ik wil ook wel een wat moeilijkere of minder leuke ofzo.

De meivakantie is voor mij overigens van 1 tm 5 mei, en het weekend er voor en er na natuurlijk.
Het liefst niet op vrijdag, want dan rijd ik 's middags toch al.

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 13:33

Maar als we nu al allemaal pony's gaan reserveren is het niet leuk voor de bokkers die die pony's niet kennen (zoals ik) Ik kan nou bv. niet zeggen of ik op Klaartje wil of op Miesje.. (gewoon ff willekeurige namen.. ) Omdat ik die pony's niet ken, en sommige kennen de pony's al wel.. en die kunnen dus eigenlijk al wel kiezen maar iemand die die pony's niet kent vind ik moet evenveel kans hebben als andere..

Madelief28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-06 17:25

_Marinke_ schreef:
Maar als we nu al allemaal pony's gaan reserveren is het niet leuk voor de bokkers die die pony's niet kennen (zoals ik) Ik kan nou bv. niet zeggen of ik op Klaartje wil of op Miesje.. (gewoon ff willekeurige namen.. ) Omdat ik die pony's niet ken, en sommige kennen de pony's al wel.. en die kunnen dus eigenlijk al wel kiezen maar iemand die die pony's niet kent vind ik moet evenveel kans hebben als andere..

Dat doet het er toch niet toe? Ze zijn allemaal even leuk hoor

De fjorden zijn vaak diegene die het snelste terug zijn

Gurly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 11:47

Fjordjes zijn wel leuk buiten!..
Ik ga niet mee... ik vond de vorige keer niet zo leuk omdat we in 1 keer gingen splitsen en we gingen niet eens galloperen ... en 1 iemand nam in een keer de leiding.. vond beetje heel erg stom
Maar ja veel plezier

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 16:37

_Marinke_ schreef:

Ze reserveren er gewoon een paar voor ons, welke dat zijn hebben de deelnemers weinig invloed op.
Alle pony's zijn trouwens leuk hoor. De meeste rijd je zo op weg, en anderen moeten gewoon een beetje bij je passen misschien.
En ze sturen je heus niet met paarden op stap waarbij geheid iets mis gaat hoor.

_Maggy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:03

weet het alweer bijna 3 dagen later Fiona heet ze

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:11

Ohwja, die staat er nog steeds.

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:19

als ik mee zou gaan op een huurpony nam ik zeker weten fiona, maar zoals ik al zie, dat kun je niet vantevoren weten. Vooral metde fjorden niet, omdat die met de huifkar mee moeten..

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:43

Oke, maar ik ben ook niet bang op welk paardje ik moet ofzo hoor..