Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maris89 schreef:Was daarnet nog even langsgeweest maar hij stond er niet. Was zeker dat bedrijf dicht? Ja moeten zeker gezellig afspreken
Maris89 schreef:GezellieMaarre... Volgens mijn wiskundige berekeningen
hoef ik die zondag van de vakantie niet te werken, dus kunnen we misschien toch gaan meeten
. Maar niks is zeker...
ravel_lover schreef:hooi
wanneer gaan jullie ongeveer ?
want ik wil ook wel mee![]()
lijkt me super gezellig![]()
(en mijn paardje is wel rustig want ik kan alleen maar buiten rijden, alleen soms gaat hij een beetje uitsloven maar dat is tog niet erg?)
fallstar schreef:uitsloven is in mijn ogen wat anders dan er vandoor gaan, veel bokken, naar andere paarden trappen of de hele tijd omhoog komen. Uitsloven vind ik beetje huppelen.. Maar als hij echt zegmaar opgefokt is, zich helemaal opblazen, nemen andere paarden dat natuurlijk wel over... Maar ene beetje wiebelen moet kunnen toch
Maris89 schreef:Zouden jullie misschien volgende week of die week daarop op zondag kunnen? Dan hoef ik iig niet te werken heb ik gister op het rooster gezien.
Maris89 schreef:Achja. jij kan natuurlijk niet op zondag. Ik bedoelde eigenlijk komende zondag of volgende week. Daarna zal ik wel weer moeten werken..
En inderdaad, Sjors kan ook huppelig zijn
Maris89 schreef:Nouja, misschien volgend weekend een idee?
fallstar schreef:hmmz.. dan staat kim toch nog op die andere stal. 26 februari misschien? of moet je dan werken maris?