Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mango13 schreef:Hee allemaal,
We vonden het wat on-overzichtelijk worden in het oude topic, dus we hebben even een nieuwe gestart. Voor de mensen die het oude topic hebben gemist: we willen een shetlander meeting organiseren, althans qt_shetties maar die reageert niet meer op berichten dus hebben wij mango13 en Woplala het overgenomen om het voor iedereen wat duidelijker te maken.
Wil je mee, PM het onderstaande lijstje dan even naar Mango13 of Woplala. Je mag mee met shetlander als je erop rijdt ermee wandelt of met een karretje rijdt! Iedereen is welkom!
Bokt naam:
Horsewisper
Echte naam:Lieselotte
Leeftijd:15 jaar
Provincie:utrecht
Plaats:amersfoort
Aantal pony's dat je meeneemt/mee kan nemen:2 Jack en Buck
Geslacht van pony/pony's:Hengst van 1 en ruin van bijna 2
Gaat je pony voor de kar, wordt hij/zij bereden, of huppel je ernaast:ga er nog naast
Aantal mensen die meegaan:zoiezo 3
Heb je vervoer en zou je evt. nog iemand mee kunnen nemen:Ja voor mijn 2 kleintjes
Voorkeur van plaats(dus provincie, bos, strand etc):Midden nederland
In welke vakantie zou het uitkomen, of welk weekend:Maakt niet uit, kan altijd
Opmerkingen, ideeën, vragen:Lijkt me erg leuk om mee te gaan. Mijn vader heeft een veevoedertrailertje gekocht. Ik kom met mijn ouders
Vul het dus even goed in als je je bedenkt, bijv. je neemt 1 shet mee ipv 3, of iets dergelijks, PB dat ook even en zet er even bij dat het veranderd moet worden
Als we een paar "aanmeldingen" hebben gehad, maken we ook even een overzichtje voor jullie, zodat jullie ook weer wat meer weten
We hopen dat het zo een beetje duidelijk is en dat er interesse is, het lijkt ons in elk geval heel erg leuk!!
Als je een shet hebt kan je gewoon komen. Ookal kan je niet rijden of je shet kan niet mee, daar bedenken we nog wel iets op.
Groetjes Mango13 en Woplala
en een hoefje voor jullie knollies
qt_shetties schreef:karoliena ik had een rit in gedachte alleen voor shets, mensen die met hun pony onder het zadel of voor de wagen komen
mango13 schreef:Hee allemaal,
We vonden het wat on-overzichtelijk worden in het oude topic, dus we hebben even een nieuwe gestart. Voor de mensen die het oude topic hebben gemist: we willen een shetlander meeting organiseren, althans qt_shetties maar die reageert niet meer op berichten dus hebben wij mango13 en Woplala het overgenomen om het voor iedereen wat duidelijker te maken.
Wil je mee, PM het onderstaande lijstje dan even naar Mango13 of Woplala. Je mag mee met shetlander als je erop rijdt ermee wandelt of met een karretje rijdt! Iedereen is welkom!
Bokt naam: Evaa_
Echte naam: Eva
Leeftijd: 13
Provincie: Noord-Holland
Plaats: Hilversum
Aantal pony's dat je meeneemt/mee kan nemen: 1 Of 2
Geslacht van pony/pony's: Merrie
Gaat je pony voor de kar, wordt hij/zij bereden, of huppel je ernaast: Ernaast huppelen
Aantal mensen die meegaan: Licht er nog aan, 2/3/4
Heb je vervoer en zou je evt. nog iemand mee kunnen nemen: Waars. vervoer, niet iemand mee.
Voorkeur van plaats(dus provincie, bos, strand etc): Zo dicht bij mogelijk![]()
In welke vakantie zou het uitkomen, of welk weekend: grote vakantie (niet de eerste 4 weken!) of weekend
Opmerkingen, ideeën, vragen: Lijkt me een leuk idee, moet er echt van komen, een rit zou ook leuk zijn, ik loop er dan wel naast, als iemand een dochter of wat meeneemt kan erop, ze zijn bereden, ik ben te groot, maar ik kan niet héél lang lopen ivm. rug & knie last![]()
Vul het dus even goed in als je je bedenkt, bijv. je neemt 1 shet mee ipv 3, of iets dergelijks, PB dat ook even en zet er even bij dat het veranderd moet worden
Als we een paar "aanmeldingen" hebben gehad, maken we ook even een overzichtje voor jullie, zodat jullie ook weer wat meer weten
We hopen dat het zo een beetje duidelijk is en dat er interesse is, het lijkt ons in elk geval heel erg leuk!!
Als je een shet hebt kan je gewoon komen. Ookal kan je niet rijden of je shet kan niet mee, daar bedenken we nog wel iets op.
Groetjes Mango13 en Woplala
en een hoefje voor jullie knollies