Kunnen we van te voren eerst kennis maken en lekker gaan eten als we kennis hebben gemaakt, weet je ook een beetje met wat voor mensen je weg bent

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cinnepin schreef:is het niet leuker om met z'n allen te gaan dan??
Kunnen we van te voren eerst kennis maken en lekker gaan eten als we kennis hebben gemaakt, weet je ook een beetje met wat voor mensen je weg bent
cerridwen schreef:laten we anders wat dagen prikken, ik neem aan dat het een weekend word? vrijdag of zaterdag? zullen we er nu anders van uit gaan dat het het ribhouse wordt?
en als iedereen dan even stemt welke dag die het liefst heeft kunnen we daarna een datum prikken
vrijdag:
- cerridwen
- Margot_VH
-
-
-
-
-
zaterdag:
- Margot_VH
-
-
-
-
-
-
( maar ik zal evt ook wel zaterdag kunnen, dan zeg k dansen wel keertje af )
cerridwen schreef:laten we anders wat dagen prikken, ik neem aan dat het een weekend word? vrijdag of zaterdag? zullen we er nu anders van uit gaan dat het het ribhouse wordt?
en als iedereen dan even stemt welke dag die het liefst heeft kunnen we daarna een datum prikken
vrijdag:
- cerridwen
- Kinuh
-
-
-
-
-
zaterdag:
-
-
-
-
-
-
-
kinuh schreef:cerridwen schreef:laten we anders wat dagen prikken, ik neem aan dat het een weekend word? vrijdag of zaterdag? zullen we er nu anders van uit gaan dat het het ribhouse wordt?
vrijdag:
- cerridwen
- Kinuh
- margot_h
-
-
-
-
zaterdag:
-
-
-
-
-
-
-
Margot_VH schreef:cerridwen schreef:laten we anders wat dagen prikken, ik neem aan dat het een weekend word? vrijdag of zaterdag? zullen we er nu anders van uit gaan dat het het ribhouse wordt?
vrijdag:
- cerridwen
- Margot_VH
-venissa
-
-
-
-
zaterdag:
- Margot_VH
-venissa
-
-
-
-
-
venissa schreef:cerridwen schreef:laten we anders wat dagen prikken, ik neem aan dat het een weekend word? vrijdag of zaterdag? zullen we er nu anders van uit gaan dat het het ribhouse wordt?
vrijdag:
- cerridwen
- Margot_VH
-venissa
-
-
-
-
zaterdag:
- Margot_VH
-venissa
- EsziiY
-
-
-
-
Citaat:venissa schreef:
cerridwen schreef:
laten we anders wat dagen prikken, ik neem aan dat het een weekend word? vrijdag of zaterdag? zullen we er nu anders van uit gaan dat het het ribhouse wordt?
vrijdag:
- cerridwen
- Margot_VH
-venissa
-Lisetje
-
-
-
zaterdag:
- Margot_VH
-venissa
- EsziiY
-Lisetje
-
-
-
IsSsatjuh schreef:Nadat jullie zijn wese eten..