Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:is het geen beter idee het in utrecht te houden,
paard '99 was daar ook, en was er een perfecte lokatie voor
als we genoeg sponsors kunnen vinden
is utrecht echt een optie !
de veemarkthallen zou ook een goede zijn
utrecht ligt toch wel het meest centraal.
en ook tv opnames moeten mogelijk zijn, aangezien het uniek is als een internet forum een meeting gaat houden met alle leden !
waar paard 99 was ( weet de naam van de hal zo even niet meer) dat is pal naast het station en dus voor iedereen goed bereikbaar!
ik bedoel dat je dan een keer wat duurder uit bent wat vervoer betrefd moet toch geen drempel zijn?
het is toch hartstikke leuk om eens alle bokkers bij elkaar te zien?
en probeer ruitersportzaken warm te krijgen voor dit evenement.
ik bedoel zoveel ruiters en amazones tegelijk geeft veel klandizie
maar dan moet je wel zorgen dat je een goede accomodatie hebt, die centraal ligt en makkelijk bereikbaar is.
dus ik stem absoluut voor utrecht.
dat is voor alle delen van nederland redelijk te bereiken.
utrecht ligt nu eenmaal het meest centraal van nederland
dus wil je dit groots opzetten, zou ik toch echt voor utrecht kiezen.
ook wat betrefd vervoer, de hallen liggen echt pal naast het station!
en ik vind wel dat alle bokker in ieder geval hun best moeten doen om te kunnen gaan komen.
wat ik dan dus belangrijk vind is dat er veel stands komen die ruiterspullen verkopen.
dus zoveel mogelijk ruitershops zien te krijgen door een advertentie in de krant en op marktplaats !
probeer paard en sport warm te krijgen voor reclame, en bied ze een standplaats aan, evenals de BIT en andere paardgerelateerde bladen.
haffie_lover schreef:ja dat is waar, ik dnek dat we misschien het utrecht nieuws wel kunnen vragen met Marijke Helwegen ofzo? dat zei dan Bart interviewt want hij is toch de grote starter van het hele forum? of misschien het gewone neiuws hart van nederland ofzo?