komende zomer met een groep op trektocht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 12:23

hoi!!

jee gaat ineens snel hier zeg, wel ontzetend leuk dat het wat meer vorm begint te krijgen.
Op zich maakt veluwe of drenthe mij niet zo veel uit al heb ik wel lichte voorkeur voor veluwe. Dit omdat het me gewoon erg mooi lijkt om daar eens te rijden en ik al eens in drenthe geweest ben.

Misschien handig als we vanaf nu een lijstje bij gaan houden wie voor welke plaats voorkeur heeft, naar aanleiding daarvan kan dan indien genoeg belangstelling het topic misschien gesplitst worden, toch?
Er zijn namelijk inmiddels zoveel leukd eidee-en dat we misschien op die manier meer overzicht krijgen;-) Handig voor degene die de ritten uiteindelijk gaan organiseren.

Vul dus je naam, leeftijd en eventueel andere voorkeur hieronder in en we kunnen de lijst gaan maken:

Risje, 25, voorkeur veluwe, 24 uurs weidegang voor paard vereist!

Wie volgt?

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:08

eigenlijk is de tocht al uitgezet, maar als je veranderingen aan wil brengen dan kan dat natuurlijk! Maar volgens mij sluit de tocht wel aan bij jou wensen! Wil je drie dagen of liever langer? Oja voor mij is 24 uur weidegang ook een vereiste, dus dat komt mooi uit!

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:16

Ik vind de plannen ook nog steeds erg leuk! Dus ik doe wel mee. Ik ga dan waarschijnlijk met Sabien mee vanaf haar stal ongeveer, dus dan heb ik toch mijn langere tocht. Wel leuk om nu keer andere stukken op de veluwe te rijden!

Ukster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:18

aster
19
voorkeur voor de veluwe
en ik moet een stal hebben, omdat hij dus nog hengst is.
en die 3daagse tocht vind ik niet leuk.
ik denk dat ik dan beter van de zomer met een vriendin kan gaan naar de veluwe, vanaf 1 vaste plaats.

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:21

En als je dan ook mee begint in laag soeren ukster? Wij rijden dus van laag soeren naar otterlo eerst dus dan heb je langer. Moet je alleen aan sabien vragen of daar een stal is waar hij in kan. En bij otterlo konden ze dus zo wie zo op stal.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:26

@ ukster: die driedaagse tocht dat is dus eigenlijk geen echte toch dat is vanaf een vaste slaapplaats!

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 13:34

shannon, 16, veluwe, liever weidegang.

sabien, ik wil graag met jouw en renske mee, maar hoeveel kilometer rijden jullie per dag? en nemen jullie tenten en krachtvoer mee? of hebben jullie slaapplaatsen waar die twee dingen niet voor nodig zijn.

groetjes shannon

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:38

Ik heb voorkeur voor iets waar dat al is. Ik denk dat bij meeste veluwe trail slaapplekken dat ook wel is, omdat voor iedereen moeilijk is alles mee te nemen. En ik weet niet hoeveel kilometer het van laag-soeren naar otterlo is en dus ook niet hoe lang je erover doet.

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 13:52

Sabien kwam met het idee dat iedereen iets over zichzelf zou kunnen schrijven, zodat je weet wie er eigenlijk allemaal meegaan.

nou, ik ben dus shannon, ben 16 jaar, zit nu in gymnasium vier, heb een bijbaantje bij een poelier, m'n hobby's zijn msnen, films, bokken, en paardrijden natuurlijk! verder praat ik erg veel, ben spontaan, vrolijk, tja, klets alleen ontzettend veel.

ik heb een tinkerruin van ongeveer zes jaar. het is een ruin en hij heet O'tommy, hij is ongeveer 1,60. ietstje kleiner geloof ik.

ik heb altijd buitenritten met hem gereden. eerst op de engelse rijstijl, daarna op de westernmanier, maar eigenlijk waren de beiden manieren het net niet.

nu heb ik lessen in centered-riding, rijden met je zit en zomin mogelijk met de teugels (1 van de redenen waarom ik westernlessen was gaan nemen) tommy loopt er stukken fijner op.

verder al veel maffe dingen met hem gedaan, een musical te paard bijvoorbeeld, hij is echt bomproef en vind maffe spelletjes enzo helemaal geweldig. maar het leukste vinden we beiden toch de buitenritten. in juni gaan we ook voor het eerst endurance starten.

nou, weer een heel verhaal
groetjes shannon

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 14:45

zo dit gaat echt snel!!

Lijstje tot nu toe:
Risje, 25, 8 jr. ijslander merrie, weidegang vereist, Voorkeur veluwe
Ukster, 19 jaar, stal ivm hengst, veluwe
Gentille, 16 jaar, 6 jarige tinkerruin, liever weidegang, Veluwe
Sabien, ?? jaar, ?? paard, veluwe lange versie, weidegang

Zo en dan even wat over mezelf.
Ben hier op BOKT risje, maar hee tin het echt Jolanda en ben dus 25. Rijdt sinds juni dit jaar Leira een 8 jarige ijslander merrie. We maken regelmatig hier in de omgeving korte tochten en zijn in november een weekendje naar markelo geweest. Leira is met haar eigenaar al vake rop vakantie geweest en langere tochten zijn voor haar dus geen probleem.

Lijkt me dus hartstikke gaaf om een keer een week ofzo met haar op vakantie te gaan. Kan nog niet met zekerheid toezeggen, maar als ik meega ga ik zeker ovor de langere optie!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 14:53

@ risje: wanneer weet je of je zeker mee kan?

sabien, 18 jaar, 11 jarige arabier x welsh k, palomino

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:12

voorlopig nog niet......is even afhankelijk van of werk doorloopt of niet. We horen dat zo snel mogelijk is gezegd, maar ja wanneer dat weten ze dan weer niet.
Wil dus echt graag mee, maar ja moet het wel kunnen betalen, snap je vast wel.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:23

@ risje: ja tuurlijk is oke! Dan bespreken we nog wel ff hoe we dat doen met reserveren.

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 16:46

wanneer is er een datum bekent?

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:26

Ik wil me ook even voorstellen. Ik ben Renske en ben 18 jaar. Mijn paard je een 5 jarige Andalusier die ik nu een half jaartje heb.

Voor mij maakt de datum niet uit maar moet eigenlijk wel voor maart weten om vrij te vragen bij me werk..

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:50

Datum maakt mij ook niet heel veel uit als het maar binnenkort bekent is! Ik stel voor ergens in Juli te gaan....

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:53

ja juli lijkt me perfect!!

Zodra ik meer weet horen jullie het uiteraard!!

Enne Sabien, jij ging toch voor de langere optie, waar vertrok je ook alweer?

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:02

Tot nu toe doet iedereen de langere optie geloof ik?! Ik ga ook vanaf laag-soeren met Sabien mee en gentille ook dacht ik..

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 18:06

ja, ik ook! ik heb begin juni een endurancewedstrijd, dus tommie heeft dan iig alvast een lekkere conditie (is ook 30 kilometer ofzo geloof ik)

ik weet niet of ik in juli kan, aangezien m'n ouders ook nog op vakantie gaan, en ik neit weg mag als zij niet thuis zijn, maar m'n vader zou vanavond regelen wanneer ze op vakantie zijn, en dan laat ik het jullie weten.

groetjes shannon

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:19

@ risje: ik vertrek vanaf mijn eigen stal en rijd dan naar Laag Soeren, daar komen renske en gentille ook! En dat word dan onze eerste overnachtingsplaats. De eerste overnachtingsplaats is camping boszicht, www.campingboszicht.nl

Eventueel kunnen we daar de volgende dag dan nog de dagtocht Postbank doen, dan weer overnachten op camping Boszicht en dan de volgende dag naar Otterlo naar De Kleine Pol. Dan blijven we dus drie dagen bij De Kleine Pol en gaan we weer terug naar camping Boszicht!

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 18:25

gaan we op campingboszicht in een tentje?

heb nog een tweepersoonstentje, kleiner dan een dichte paraplu, echt ídeaal.

groetjes shannon

Alytuiere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:31

leuk idee, maar denk dat mn paardje dr nog niet klaar voor is. Als het jullie bevalt en jullie gaan volgend jaar nog een keer roep dan even haha

Ukster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:47

ik moet even afwachten of ik nog mee ga, want we zat en op stal te praten en misschien dat we met zijn 6en van stal gaan naar de veluwe.
want ergens in juli gaat een vriendin van mij op vakantie en ikd oe dan altijd haar pony ook.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:10

op camping boszicht verblijven we in een blokhut!

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 20:45

klinkt goed, zal even de website bekijken....

begin er al helemaal zin in te krijgen.