Sabien kwam met het idee dat iedereen iets over zichzelf zou kunnen schrijven, zodat je weet wie er eigenlijk allemaal meegaan.
nou, ik ben dus shannon, ben 16 jaar, zit nu in gymnasium vier, heb een bijbaantje bij een poelier, m'n hobby's zijn msnen, films, bokken, en paardrijden natuurlijk! verder praat ik erg veel, ben spontaan, vrolijk, tja, klets alleen ontzettend veel.
ik heb een tinkerruin van ongeveer zes jaar. het is een ruin en hij heet O'tommy, hij is ongeveer 1,60. ietstje kleiner geloof ik.
ik heb altijd buitenritten met hem gereden. eerst op de engelse rijstijl, daarna op de westernmanier, maar eigenlijk waren de beiden manieren het net niet.
nu heb ik lessen in centered-riding, rijden met je zit en zomin mogelijk met de teugels (1 van de redenen waarom ik westernlessen was gaan nemen) tommy loopt er stukken fijner op.
verder al veel maffe dingen met hem gedaan, een musical te paard bijvoorbeeld, hij is echt bomproef en vind maffe spelletjes enzo helemaal geweldig. maar het leukste vinden we beiden toch de buitenritten. in juni gaan we ook voor het eerst endurance starten.
nou, weer een heel verhaal 
groetjes shannon