Vrijheidsdressuur meeting nummer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 19:58

helaas is het bij ons op stal niet mogelijk, de staleigenaar heeft het niet zo op vreemde paarden op zijn erf...

Banjer en ik willen in principe wel komen, maar Banjer gaat de trailer niet op en ik ben wagenziek, dus dat wordt 'm niet denk ik... als het met het OV te doen is kom ik wel, maar dan zonder Banjer...

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 20:21

Zeker zo ver ben ik ook afhankelijk van het openbaar vervoer.

LadyMadonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 22:14

OV is redelijk te doen. Iedereen die komt komt langs het bus station, en vanaf daar zou carpoolen naar mijn stal mogelijk moeten zijn.
Wat ik een beetje jammer vind is dat de danielle's hun stinkende best doen, en dat het elke keer niet goed genoeg lijkt te zijn.
Het is ónmogelijk om het naar ieders wens te doen. Iedereen is welkom, lukt het je niet qua datum of qua afstand? Jammer, volgende keer beter.

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:12

Dat is idd waar. Ach, ik kom sowieso gewoon
Weet alleen niet of ik een paard mee kan nemen (maar dat weet ik sowieso niet), maar het kan idd niet naar ieders wens zijn

dagami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:53

Aaah Vera wat jammer, ik had gehoopt dat het trailerladen intussen al wat beter zou gaan Maarja als het niet gaat dan gaat het niet

En het is idd een beetje vervelend dat het vinden van een locatie zo moeizaam gaat Zou iedereen misschien even kunnen aangeven wat ze van de locatie bij stef vinden?

Pink_Horizon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:01

Ik ben nog even in twijfel.
Vind het wel erg leuk om er weer bij te zijn, maar een uur met de trailer vind ik wel weer wat veel van het goede, ben nog niet zo'n held met trailer... Ik denk er even overna en wacht de datum even af

viola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:37

Ik hoop dat ik mijn vader kan over halen te rijden met de trailer en ik denk dat dat wel gaat lukken naar deze lokatie. Is niet zo heel ver. Anders ben ik er zeker zonder pony, maar met camera.
Tenminste ligt ook een beetje aan de datum, of ik tegen die tijd nog niet in duitsland zit want dan wordt het toch een beetje te ver reizen hoor

LadyMadonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:45

btw, op een doordeweekse dag beschikken we over een round penn, een 20x40 buitenbak en een 20x60 buitenbak. Voldoende parkeergelegenheid voor trailer e.d., kantine.
We hebben alleen dus geen stallen vrij, kan wel vragen of ze in de wei mogen (let wel, is de winterwei, staat dus geen gras op, de grasweides zijn dicht in de winter)
eventueel: www.selevia.tk

Katie1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 10:41

Zal even met Evelien overleggen of het te doen is

Evy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 12:23

Evelien reageert even...

Dit is jammer genoeg echt te ver voor ons. De vrachtwagen is een oud ding wat maximaal 80 km/uur kan.
Zo'n rit gaat ons veelste lang duren, en dan moet je ook nog terug.
Jammer... misschien kom ik wel gewoon met de auto om te kijken maar ik neem geen paarden mee
*sorry Keet *

Katie1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:07

Owja dan is t inderdaad wel ver
Geeft niet

dagami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 11:25

Geeft wel >;)

LadyMadonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 22:10

heb iig toestemming van mijn stalhouder, ik hoor het wel

dagami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:01

Tja Evy en Katie1989 kunnen dus al niet komen. Kim, Amable en viola zijn in twijfel... Straks staat alleen Mirei in Werkendam en dat zou wel een beetje stom zijn (mensen die met paarden kunnen komen tel ik zwaarder mee aangezien die natuurlijk een beetje voor de `show` gaan moeten zorgen )

Aangezien het verder niet opschiet in dit topic en ik blijkbaar de enige ben die alles moet regelen heb ik deze opties bedacht en ik zou graag willen horen wat jullie ervan vinden
-Als een aantal van de `twijfelaars` kunnen aangeven dat ze toch zeker naar stefs locatie gaan kunnen komen kunnen we 2 VDmeetings regelen: 1 bij stef en 1 in NoordHolland. (Ik ben overigens niet zeker dat ik dan naar beide meetings zou kunnen komen omdat ik zeer regelmatig in Belgie zit de laatste tijd.)
-Maar als ik de enige blijk te zijn die naar Werkendam kan afreizen (wat voor mij overigens ook nog een pokkeeind weg is!!) kunnen we net zo goed de VDmeeting meteen in NH regelen..
-Of 2 meetings: 1 in NH en 1 in Brabant bij bijv Amable.

stef ik wilde jou in elk geval nog even bedanken voor je snelle reacties! Ik hoop dat er snel beslist kan worden over een locatie...

viola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:23

Tja ik weet echt niet zeker of ik met paard kan komen aangezien ik dan afhankelijk ben van mijn vader. En als het maar een mini meeting wordt met 2 of 3 personen denk ik dat ik dat niet ga doen. Mijn vader blijft niet rijden snap je, dan wil ik die rit liever bewaren voor bijvoorbeeld de proef vrijheidsdressuur wedstrijd tegen die tijd waar bij UZ ook een topic over loopt.
Misschien zouden we dat kunnen combineren en zo wat meer mensen trekken. En daarvoor zouden mensen misschien ook wel bereid zijn wat verder te reizen.

Verder is één en ander voor mij nog afhankelijk van de datum. Als ik in duitsland zit tegen die tijd kom ik niet voor alleen een meeting even weer terug. Ik weet ook nog niet wanneer we naar duitsland gaan want dat is weer afhankelijk van hoe snel de bouw van het huis en stallen daar gaat.

IloveShets

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:25

Als iemand mij op kan halen met de trailen, wil ik Sanne wel meenemen. Niet dat we alles kunnen met VD, maar wel een gedeelte.

Maar dat licht er ook aan wanneer ze bevalt van haar veulen. Is in maart uitgerekend.

Marieke_456

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:40

Ik zou zeggen, 1 bij stef 1 bij dennis
Had mop nog een plekkie vrij in de vrachtwagen of moet k zelf wat verzinnen

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:16

Miss kunnen we gewoon even kijken waar de meeste mensen met paard (en evt. zonder paard) kunnen komen ?
De mogelijkheden zijn dus bij stef, dennis, amable of ??? En dat we daar dan de eerste meeting organiseren ...

dagami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:25

Ik vind alles best

Als iedereen dan even dit lijstje aanvult en even zijn naam onder de locatie zet waar hij/zij zeker naartoe kan komen.

stef:
-dagami met paard
-
-

Dennis:
-dagami met paard
-
-

Amable:
-dagami met paard
-
-

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:35

dagami schreef:
stef:
-dagami met paard
-
- Maroush zonder paard

Dennis:
-dagami met paard
-
-Maroush zonder paard

Amable:
-dagami met paard
-
-Maroush zonder paard

Wie weet kan ik Maroush toch wel meenemen, maar dan maakt 80, 100 of 110 kilometer ook niet zóveel uit ...

LadyMadonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 11:13

dagami schreef:
Ik vind alles best

Als iedereen dan even dit lijstje aanvult en even zijn naam onder de locatie zet waar hij/zij zeker naartoe kan komen.

stef:
-dagami met paard
- Stef met 2 paard (wil eventueel Honey wel afstaan aan iemand anders)
-

Dennis:
-dagami met paard
-
-

Amable:
-dagami met paard
-
-

Honey is drachtig en moet nog ca 3.5 mnd, ik verwacht dat het niet nu ineens volgende week zal plaatsvinden ofzo, en daarom ga ik niet met haar reizen

Marieke_456

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:36

stef:
-dagami met paard
- Stef met 2 paard
-

Dennis:
-dagami met paard
-Marieke met paard
-

Amable:
-dagami met paard
-
-

dagami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:41

*heeft lijstje even aangevuld voor zover ik van mensen weet wat ze wel en niet kunnen bereiken *

stef:
-dagami met paard
-Stef met 2 paard
-Maroush

Dennis:
-dagami met paard
-Marieke met paard
-Evy met paard
-Katie1989 met paard
-Dennis met paard natuurlijk
-Maroush

Amable:
-dagami met paard
-Amable met paard
-Kim met paard
-Maroush

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:09

Dennis heeft zo te zien voorlopig een voorsprong

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:53

viola schreef:
Tja ik weet echt niet zeker of ik met paard kan komen aangezien ik dan afhankelijk ben van mijn vader. En als het maar een mini meeting wordt met 2 of 3 personen denk ik dat ik dat niet ga doen. Mijn vader blijft niet rijden snap je, dan wil ik die rit liever bewaren voor bijvoorbeeld de proef vrijheidsdressuur wedstrijd tegen die tijd waar bij UZ ook een topic over loopt.
Misschien zouden we dat kunnen combineren en zo wat meer mensen trekken. En daarvoor zouden mensen misschien ook wel bereid zijn wat verder te reizen.

Het is denk ik sowieso geen verkeerd idee om voor de eerste wedstrijd eens een meeting te houden voor iedereen die er meer over wil weten, maar dat hoeft natuurlijk niet direct met deze meeting gecombineerd te worden.

Voor wie meer wil weten over de vrijheidsdressuurwedstrijd, zijn de eerste webpagina's net on-line gegaan: http://members.home.nl/vrijheidsdressuu ... jdinl.html

Verder lijkt de meeting me erg leuk, waar het gehouden wordt maakt mij niet uit, als ik er met het openbaar vervoer kan komen, dan kom ik graag. Het hangt puur af van wanneer het is of ik kan komen of niet.