kan het niet beter in het weekend doordeweeks moet ik naar school of in de mei vakantie? maar we moeten wel eve een datum prikken hoor heb er veel zin in roosjuh1994: is dat anouk? p.s. in zeegse is ook een heel mooi bos en daar kun je door het water en over boomstammen heen springen en een heel stuk waar je kunt galopperen
ja dat is anouk ja maar kun je daar op paarden huren mijn paar dis net ingeslapen en heb geen izn om met een 2,5 jarig paard buitente rijden waa rik nog maar 1 keer op gezeten heb
ja maar ja heb 1 keer op haar gezeten even proberen en wil dat paard wel van je lenen maar is hij wle een beetje lief moet wel aan hem wennen he????,, ja en monaco had infectie in zijn been en was niej meer te redden egt heel erg zielig,, heb gejankt!!!!!!
oja ik zie het al helemaal voor me jij op zo'n groot paard en anouk op een shetje ik ga lekker op mijn eigenwijze fjord of misschien op mijn nieuwe(heb ik nog niet)
heey, jullie vergeten wel heel veel dinge he de vriend van mistral94 zou een puzzelrit voor ons regelen. er gaan veel meer mee maar die kijken niet in dit topic omdat het niet echt snel gaat niet jullie schuld hoowr maareh mistral94???!!!???!! wil je aardige vriend nog een puzzelrit voor ons maken zodat wij die kunne rijde????
Hoi, ik heb me net aangemeld en snap er nog niet zo veel van... maar ik zou owk wl mee willen op zo'n rit.... ik heb een eigen paard van 4jaar duzz. maar waar willen jullie het doen enzo..???