ja prima wat mij betreft, ik heb alleen geen vakantie maar dat geeft niet jullie vinden het niet te ver weg in de vakantie?
Ik kan wel in de vakantie, en ik vind het ook niet zo ver maar ik moet wel mee met Fallstar want in middendelfland zelf weet ik de weg niet.
het hoeft van mijn part niet persee in middendelfland te zijn, delftse hout, dobbeplas, oid lijkt me anders ook wel leuk hoor
Haha die kant op weet ik niet eens hoe ik daar moet komen . Heb ook geen trailer tot mijn beschikking
Maris89 schreef:ik kom vanaf Den Hoorn. Bij de zweth daarzo. dus ik weet alleen middendelfland.bij de zweth... is dat aan de rotterdamse weg (of in de buurt van...)
ik sta op de zwethkade noord vlak bij de bonte haas. er is inderdaad pas een huis naast gebouwt. en ik woon aan de overkand op de zwethkade zuid dus
misschien hebben de mensen die bij de zweth staan ook zin om mee te gaan naar de delftse hout? of liever naar midden delfland?
hm,, stel dat ik mee ga.. kom ik mnet een tinker promiss loopt nog niet zo lekker.. en tja.,.. dan word het de tinker maar hea... die mee moet haha
Als het mag zou ik wel mee willen ik rij altijd alleen buiten en het lijkt mij wel gezellig zo met een groepje