vet cool ik wil ook best wel mee.. maare uh wanneer en ik meot nog vragen of ik dan wel kan en of het wel verstandig is..?? want ik kom dan op een belg!! ( miranda :: gaat tog wel lukken met idro of niej?) nou groetjes..
nou de meeste zeiken dat het een dikke paard is en te veel ruimte in beslag neemt. maar dat paard( idro genaamd) is heel leif en zou nooit( denk ik) een ander paard wat aan doen;) ja met dat weer is wel handig ik hoef neit kou te leiden
jah haha.. maar ik meot er rekening mee houden.. dat mijn Paard'je' niet veel uithoudings vermogen nog heeft want hij is net 4 jaar.. !! maar ja ik ga veel met hem oefenen..
meivakantie, dan zijn mijn ouders er niet... mijn tante is dan bij ons, en die mag niet met een trailer rijden... Maar als iedereen dan wel kan, hoef je geen rekening met mij te houden hoor
Ik denk dat je altijd wel te maken krijgt dat mensen niet kunnen. Als meerdere mensen een datum aangeven kan iedereen aangeven wanneer ze wel of niet kunnen! Vakantie periode is natuurlijk wel handig of je moet in het weekend plannen!
ja idd ik denk dat het het handigste is als iemand even een paar datums geeft, en dan iedereen gaat kijken welke dag ie niet kan zo moet je wel tot een dag komen denk ik
nou ik wil het liefste niet op 6mei/7mei want ik ben 7 mei jarig en dan vier ik mijn verjaardag dus in dat weekend enne het wordt groot feest want mijn paps is ook 7 mei jarig en mijn buurman ook en als het goed is ben ik dan ook geslaagd