Fotoboek-dvd-kijk-avond-meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elfie

Re: Fotoboek-dvd-kijk-avond-meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:01

Ik vrees dat ik ga moeten afhaken. Ik was heel graag geweest, maar ik ga waarschijnlijk geen auto ter beschikking hebben. Met de trein zie ik niet zitten, want de laatste trein in B'hout is rond 22 uur en dan moet ik al vertrekken voor ik goed en wel aangekomen ben.

Lennon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 08:52

Ik ga ook passen... Anders zit het weekend hier echt propvol en is het van hot naar her vliegen en dat zie ik eerlijkgezegd niet zo zitten

Veel plezier wel allemaal

Marengo_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:51

Lap zeg, mijn moeder gaat in staat zijn om u dekje te verkopen Natalie. Ik zal het voor de veiligheid verhuizen naar Zaventem

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 13:13

Zal mijn hele bak Kriek Lindemans maar in de frigo zetten.

Ai ai, ik moet werken de zaterdag, zien dat ik geen rare stoten uithaal dan.

leentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:15

Marengo_82 schreef:
Lap zeg, mijn moeder gaat in staat zijn om u dekje te verkopen Natalie. Ik zal het voor de veiligheid verhuizen naar Zaventem

had die niet al maanden geleden gezegd dat ze er mee op de markt ging staan?

Bijke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:07

Euhhh... wegens technisch defect zoek ik een slachtoffer dat er tegenkan mij in de auto te hebben... Ik kan de trein tot in Leuven nemen...
En als Sylvia zou gaan, ik kan ook nen taxi krijgen tot Lubbeek...
Ik leg natuurlijk wel bij in de benzine of diesel, dat is niet meer dan normaal...

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 18:59

Misschien proberen om ongeveer tegelijk met Karolien een trein naar Leuven te nemen? En dan ook met Kristel meekomen?

Balte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:06

Bunbun schreef:
Cola en spa bruis hebben we ook altijd in huis.

Noteert nog een fles en gaat haar bak checken hoeveel er nog inzitten.

Nog 7 flessen van 37,5cl...

Ik lust geen sterke drank en drink normaal gezien altijd cola (hoewel ik aan het proberen ben om af te kicken)...

leentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:11

Maja als ge tot bij mij thuis zou geraken denk ik wel dat papa nog een plaatsje extra wil vrijmaken in zijn auto (zij het onder veel gemopper maar da moete u nie aantrekken, voor mij *als mijn ma ook meegaat* moet hij ook altijd plaats maken )
*enfin moet het wel nog vragen natuurlijk, maar denk niet dat dat een groot probleem gaat zijn*

Alleen ga ik wel al ergens in de namiddag tot ginder en blijf ik daar slapen...

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 19:14

Teigetje schreef:
Bunbun schreef:
Cola en spa bruis hebben we ook altijd in huis.

Noteert nog een fles en gaat haar bak checken hoeveel er nog inzitten.

Nog 7 flessen van 37,5cl...

Ik lust geen sterke drank en drink normaal gezien altijd cola (hoewel ik aan het proberen ben om af te kicken)...

Cola is er sowieso in huis dus jij zal ook geen dorst hebben.

Voor de rest: Heb 4 flessen Lindemans in de frigo staan en nog 3 in de berging.

Marengo_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:51

Maja kan met mij mee ja! Dat zou dan rond half zes zijn aan het station van Leuven als ik mij goed herinner?

Bijke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:06

Ik denk dat ik op Kristel moet vertrouwen, want ik moet eerst nog werken... Ik zal rechtstreeks van't werk naar't station gaan, dan ben ik ok 17u al in Leuven, maar dan ben ik zeker op tijd
Gelukkig ken ik zowel Kristel als Karolien, dan zal ik ze wel vinden

Aan de kiss and ride?

Voor de terugweg is mijn trein in Leuven ongeveer hetzelfde uur als die van Karolien... Allee, ik kan ook ne latere nemen, maar ik ben met deze akkoord

Lennon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:16

Marengo_82 schreef:

Ik hoop in ieder geval in november nog de trip tot ginder te kunnen maken (ook voor ontworming voor Lennon)... Probleem is dat ik laat moet werken om doordeweeks af te komen en de weekends ook redelijk vol gezeten hebben...

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 10:38

Ik zal de nieuwe wegbeschrijving ne keer hier zetten, dacht daar gisterenavond op toneel ineens aan maarja toen kon ik ni weg.

Dit is een nieuw plannetje, je moet aan de groene blok zijn. Parkeren kan je best doen op de parking die erop staat. Indien daar geen plaats is, rechtover ons appartementsblok is ook een parkeerstrook.
Ik ga nog een 2e plannetje toevoegen om aan te duiden van waar tot waar ze aan het werken zijn in Hallaar. De Molenstraat is in het dorp volledig afgesloten. Maar ik ga de wegomlegging ook aanduiden op het andere plan.
Als jullie op de parking staan, zien jullie een kerk, café, bakker, mexicaan en een apotheek. Ga in de richting van de apotheek dus als je met je gezicht naar alles staat naar rechts. Blijf wel aan de kant van de parking, niet oversteken. En voorbij het grote gebouw dat naast de parking staat (de oude jongensschool) is een klein stukje braakgrond, en dan ons appartement. Als je ervoor staat en rechtsonder dat appartement is te huur, dat is de juiste blok. Ik denk dat onze Vectra vanvoor zal staan.
Aanbellen bij Verschueren - Bosmans 3e bel van linksonder te tellen.
En dan het 2e verdiep zal de deur openzijn.

Als jullie problemen hebben om het te vinden oid: 0497/88 43 51
(Mijn gsm)

Afbeelding

Dit is het afgesloten stuk:

Afbeelding

En de omlegging loopt zo (dan passeer je het appartement al, rechtover een kapelleke)
Als ge de omlegging volgt zoals hierop staat passeert ge ne gamma, ne figli, videoland en op het laatste stuk links een grote parking (dit is niet de parking die op mijn plan staat waar jullie moeten parkeren):

Afbeelding

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 10:44

Kristel: indien je er niet geraakt met je ribben, wij zullen je medereizigers wel hier krijgen.

Dus medereizigers van Kristel (Karolien en Maja zeker?), eventueel kunnen wij jullie zelfs in Leuven oppikken als jullie geen trein naar Heist hebben. Maar normaal is dat geen probleem denk ik, Leen is toch al altijd hier geraakt.

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 10:47

En tot mijn grote spijt is de verrassing voor Karolien en Kristel niet op tijd klaar geraakt. Door externe omstandigheden...
Wel spijtig want zou graag die nu hebben afgegeven maar dan is het voor een volgende keer.

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 10:49

Goe bezig Vicky, kan maar beter mijn adres hier ook zetten voor als jullie een routeplanner willen gebruiken...

Leopoldlei 79 bus 5
2220 Hallaar

leentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 13:07

Is er iets mis mee als mijn daddy en ik gewoon eenvoudig langs de Bergstraat komen ofzo? (lijkt me gewoon net iets simpeler )

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 13:16

Nee, maar vergeet de zone 30 daar ni hé.