Owhhh, dan moet ik eerst met de trein vanuit Zuidhorn naar Leeuwarden, en dan met de bus.. Is nog wel te doen. Hmm met al die spullen is het ietsje minder, ze zien me al aankomen. Naja, anyway, ik kom wel.
is er nu al een precieze datum en plaats bekend?? en is iemand van jullie toevallig geïnteresseerd in een dressuurzadel? die was ik dan namelijk ook van plan mee te nemen!
Ik neem alles mee wat ik wel kwijt wil of ruilen of verkopen.... Hoe meer spullen hoe leuker
maar we moeten nu wel eens een plek en datum vaststellen. ik denk niet dat iedereen kan komen maar als we nu gewoon een plek en datum vaststelen kan iedereen die wel meegaat zich daar dan bij aanmelden lijkt mij...?
lijkt mij ook handig gewoon een datum en plaats gaan prikken en dan maar kijken hoeveel aanmeldingen er komen... je houdt toch altijd wel dat niet iedereen kan op dezelfde datum, en de plaats tsja als die bereikbaar is met de bus (kom zelf met de auto hoor maar voor diegene) dan zal dat ook wel geen probleem zijn, als het maar niet echt in the middle of nowhere is!
Marrum toch? Enne, 1 vraagje, we kunnen wel leuk allemaal spullen aanbieden enzo... Maar komen er ook mensen alleen voor het "kopen"? Anders is het wel een beetje een gare markt.
of we moeten het van de zomer doen, dan kunnen we het ook buiten op een stuk land oid doen, ruim van te voren een datum vaststellen zodat we ook kunnen adverteren....
een vergunning kan zo aangevraagd worden. Als je een soort van ruilmarkt wilt houden op een stukje land zie ik niet in waarvoor de geemeente hier bezwaar tegen heeft......