Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilan schreef:Ik herinner me net dat ik 5 november de Mega IJslander Strandrit heb... Weet niet of ik Geniusz 2 dagen wil negeren. Dus mijn bezoekje is onder voorbehoud. En meerijden kan toch niet, dus weet niet of het wel zo gezellig is
susan schreef:Fout, je hebt wel wat.hum denk niet dat het wat wordt bedek me net dat dit de enige zondag is tot het einde van het jaar dat ik nog niets heb
Djilan schreef:Haha, weet eerlijk gezegd ook nog niet of ik met Geniusz al zo'n grote groep aan zou durven hoorIk denk dat het dan heel wat stuiteren wordt
Als ik er al aan denk krijg ik de kriebels al in mijn buik
Frank schreef:susan schreef:Fout, je hebt wel wat.hum denk niet dat het wat wordt bedek me net dat dit de enige zondag is tot het einde van het jaar dat ik nog niets heb
Een rit
BlueBalance schreef:Voor Djenioes zou het best een mooi test zijn. Kun je een beetje uitproberen waar hij het lekkerst loopt in een groep.
BlueBalance schreef:
Hihi wat denk je van die paarden die denken dat ze in een massastart zitten....Nee hoor zal wel meevallen.
Voor Djenioes zou het best een mooi test zijn. Kun je een beetje uitproberen waar hij het lekkerst loopt in een groep.
Merens schreef:Routebeschrijving (even uit het oude topic gepakt:
http://www.merensstamboek.nl/Arjanne/ro ... ongweg.htm
we verzamelen dus op de parkeerplaats bij de kruising Vijfsprongweg/Hogevalksedijk
Vorige keer was het:
12.00 uur verzamelen
12.30 uur wegrijden
lijkt me wel weer oke, of niet?
Vorige keer zijn we in één groep naar het Wekeromse zand gereden, en vanaf daar hebben we 3 groepjes gemaakt ivm tempo. We kunnen gewoon kijken hoe het deze keer gaat.