Woordenboek: Meeting: (Engels) Volksvergadering/grote bijeenkomst, meestal in de openlucht
We doen gwoon de grote Reelaer-meeting enquete! *) 1) naam?: 2) waar woon je?: 3) wat moet er zeker in de meeting zitten volgens jou?: 4) zou je t erg vinden om evt lang te moeten reizen?; 5) heb je een idee voor een meeting?:
OF we noemen gwoon een hoop leuke dingen en gaan stemmen! (winkelen, dierentuin, paard en koets, strandwandeling.....)
haha ok doe ik ook wel mee 1) anne 2) Vlissingen 3) mensen die Pink Tinken! 4) tja woon zo ver weg... zal wel een endje moeten reizen 5) Dierentuin, paard & koets, strand wandeling en leuk foto's uitwisselen ofzo , uh.. geen idee iets anders leuks
1) Marit 2) Barendrecht 3) Gezelligeheid en natuurlijk PinkTinken 4) Nee ho0r geen probleem je moet wat voor de gezellighied overhebben natuurlijk he!! 5) Paard&Koets, Dierentuin, Strandwandeling *maar dan wel volgendjaar als het lekker weer is *
1) Amarins 2) Pijnacker 3) Veel gezelligeheid 4) Nee niet zo, maar moet niet aan de anderekant van Nederland zijn. 5) Tjah, niet echt een idee ik vind allen leuk zolang we *lol* maken met ze alle
1. Thirza 2. Middelburg 3. Leuke mensen en een leuke activiteit natuurlijk! 4. Nee, als de dag me maar goed uitkomt! (een eventuele slaapplaats is ook welkom) 5. Een strandrit/wandeling met aan t eind warme choc+...offe..... iets met paarden, een evenement dus.....offe......uit eten gaan.
Nou ik zat net naast Thirza toen ze 't berichtje typte dus ik ben het er helemaal mee eens.. behalve dan dat mijn woonplaats emmen is en niet middelburg
en je heet geen thirza *flauw, maarja dat heb je als je net na een vermoeiende dag uit de trein door de regen naar huis kan fietsen....*
en een strandwandeling is heerlijk in de winter/herfst hoor! het enige waar je dan een beetje op moe letten is t tij. Tis geen pretje om door t mulle zand te moeten ploeteren *al is t een super remedie tegen de kou!*
Voor degene die geïnteresseerd zijn in nog meer foto's van week 8... ze staan op www.esthervandergraaff.nl en dan bij foto's en dan Reelaer week 8! Ciao!
of ergens in december in een vakntie of volgende zomer we hebben nu: 1)Een strandrit/wandeling met aan t eind warme choc 2)iets met paarden, een evenement dus (paard en koets:?) 3)uit eten gaan. 4)dierentuin 5) Nancy bekijken maar dat is opsich wel een idee ergens in november
Haha ik ook inderdaad niet Maar ik doe ook wel even mee
1) Sharina 2) Ouderkerk a/d IJssel ( bij Rotterdam, duh ) 3) Gezelligheid, lol en snoep 4) Neuh, als het maar niet het andere eind van Nederland is 5) Vind de strandrit wel gaaf, maar we wisten niet of dat kon met zo'n grote groep he? En een evenement vind ik ook gaaf, en dierentuin ook