"lowlandsmeeting"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Re: "lowlandsmeeting"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 16:27

Aaahh jaa, je bedoelt mijn klasgenoot Suus (16 jaar )

Inderdaad, dr werd heel erg geduwd. Dus ik ging beetje naar achteren. Daar was het gelukkig minder en kon ik kijken.

Nightwish hebben we eigenlijk niet gezien, we gingen eten om met volle maag bij MM te zijn

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 17:39

OH OH ik was er ook!
Mijn vriend heeft illiegaal gefilmd bij MM En bij Korn!
Maar we stonden lekker vooraan bij Incubus!!!! Kon precies de scherm zien en als ik schuin door mensen keek kon ik het podium wel zien!!
En mijn vriend en zo'n vent voor ons heeft mij opgetild tijden 'Nice to know you' dus kon alles zien! Echt super tijd gehad!!

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 17:41

Ik stond misschien wel vlakbij jou bij incubus haha, er zat op een gegeven moment een meisje op de schouders van iemand!!

Ik heb nightwish en mm net gemist Maar the prodigy was echt tof, en de rest ook allemaal

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 17:54

Aaah skitter; heeft hij ook foto's gemaakt

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 18:53

Ik was er wel op tijd, maar had me verslapen, waardoor ik pas om 3 uur op het festival terrein was.. (mega rijen voor toilet en supermarkt en camping 5, dus echt een pokke eind lopen..)
Maar het was echt super!!!!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 19:10

Aaahhh
We hadden best vaak over de camping 5, dat we zo zieluug vonden voor mensen die zoo ver moesten lopen

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 20:03

het was ook super ver.. 20 min. lopen naar het festival terrein. En camping 6 en 7 zijn nog verder weg.. Ik ga volgend jaar wel weer wat eerder weg en langer in de rij zitten, want camping 3 is toch meer mijn camping..
Stonden er trouwens nog mensen hier op camping 3??

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 20:55

Ik ben op donderdag gegaan, pfft 2 uur lang met een zware tas op je schouders is echt niet comfortabel

(ben ik nou een idioot )

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 21:40

Ik ben donderdag ook gegaan en moest 3 uur wachten!! Dat was echt hopeloos. Om 24:00 was de tent pas ingericht!!

En vandaag nog een uur wachten op die pendelbussen
Maar voor de rest was het erg leuk

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 09:50

OhW wentos! Was je met de auto??? Rond die tijd stonden wij 2km voor de ingang met autopech, ja met caravan erbij! Misschien dat je ons nog hebt zien staan??!

Incubus kende ik eigenlijk niet echt, maar het is niet echt mijn ding! Maar de FF waren zoo mooi!

Nog iemand zn kleren bewerkt bij dat een standje? Mijn tas is nu compleet gaar en mn truitje is wel leuk geworden

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:41

Ja, ik was met de auto SuusJa, en er stonden wel mensen onderweg met pech, maar of d'r een caravan achter zat?? ik zou het niet meer weten..

Ik heb de 2 voorgaande jaren denk ik bij elkaar zo'n 4 a 5 uur moeten wachten, maar dat doe ik echt liever dan weer op camping 5..

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:12

Ik vond die tassen bij het eastpack standje zo mooi. maar ik was elke keer te laat met mijn tas. Maar goed ikga denk ik van de week zelf maar eens aan de slag met wat graffiti spuitbussen. alleen die stiften die ze gebuikten moet ik nog ergens vandaan zoeken. weet iemand waar ze die verkopen?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 12:57

Jaa, iemand uit mijn groepje heeft een kledingstuk laten bewerken.

suus,
Je zei dat je een meisje zag met hele korte blonde haar. Haar vriend had een babytshirt voor haar gekocht maar ze paste net niet door de mouwen. Dus hij heeft hem laten bewerken, het is echt heeeel mooi geworden

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:30

Die lowlands de powlands was ook leuk Hahaha

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 16:26

Jaahhh

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:37

MoonChloe schreef:
Gotgot, ben ik toch wel heel vroeg weggegaan haha.

heeft iemand nog dove mensen gezien haha. Stond op camping 2, heel vlak bij 24-uurs tent. Blij was ik er niet mee, want je voelde echt de hele nacht trillingen. Maar de laatste nachten was ik zo moe dat ik gewoon in de slaap viel wanneer ik de bed raakte

Volgens mij heb ik helaas geen bokker gespot, wel een groepsleider haha.

Hey! Daar stond ik ook! Ik stond half onder de bosjes langs een greppel wat een slootje moest voorstellen, ik kwam vrijdagmorgen rond een uur of 9.00 aan en toen was haast alles al vol.
Die 24-uurstent maakte echt een kabaal!! De eerste nacht wilde ik wel even slapen maar dat ging dus mooi niet door. Ik werd zo van mijn luchtbedje afgetrild.

Heb je ook nog meegedaan aan het wasbakkenconcert?

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 10:47

aah, op camping drie was ook een badhuis/wasbakken concert, echt heel gaaf!!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 11:12

@jessica
Hmm, ik zou je kunnen hebben gezien, je stond volgens mij een stukje verderop.
Dat greppel/slootje was vieeeees Iedereen piste daarin enzo

Dr was een vent d'r in gevallen en hij balen omdat hij toch moest gaan douchen wat (volgens hem & ons) niet klopt op Lowlands

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 18:01

Ja, ik ben er ook niet in gaan staan, ik zat 'voor een lowlandsplek' nog vrij afgelegen dus zo heel veel mensen liepen er niet langs mijn tent. Het slootje lag inderdaad vol met zooi en ik heb er idd. ook iemand in zien plassen. Ik heb ook nog een partytent door de lucht zien vliegen en op maandagochtend stond er een tent in de hens. Dat ging sneller dan opruimen hoorde mijn zus ze nog zeggen.

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 22:39

Op camping 1 werden de hele tijd pauwen geluiden gemaakt. Dan begon 1 iemand en dan werd er van de rest van de camping geantwoord.

Alleen ik was de laatste dag zo verkouden en hees dat het niet na kon doen

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 11:02

MoonChloe schreef:
Aaah skitter; heeft hij ook foto's gemaakt

Ja misschien kan hij de filmpjes ook opzetten..Kwaliteit is heel goed (was een 600 eurie videorecoreder mag ook wel) maar was zo super druk, beeld beweegt heel erg..vooral bij MM, bij Korn is wat beter..alleen halverwege "Falling away from me" ging zo'n security vent voor staan haha Oops
Hij durfde niet bij Incubus te doen, want we wouden graag geen risico nemen dat we weggestuurd werden ofzo......

En wij stonden ook op Camping 3, in de tweede hoek naar links zeg maar, als je binnen kwam.
En wij stonden nog maar 2 uur in de rij 18 uur waren wij er, 20 uur binnen Wel veel lol gehad met al die mensen om ons heen haha

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 11:13

Ik was er ong 20 uur, ongeveer 22 uur binnen. Kan ook iets later zijn. Geen idee eigenlijk