HopelessGC schreef:Ja Tessa, Zou ook kunnen ja, skien lijkt me wel heel leuk, maar ik zie het wel even aan. Want als het binnekort is dan ga ik ook gewoon foto's maken
Ik heb geen zin om me knie te slopen.
Haha oké leuke foto's met ilse trouwens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HopelessGC schreef:Ja Tessa, Zou ook kunnen ja, skien lijkt me wel heel leuk, maar ik zie het wel even aan. Want als het binnekort is dan ga ik ook gewoon foto's maken
Ik heb geen zin om me knie te slopen.
HopelessGC schreef:Nee, ik wil Ilse niet achterna
Jullie totally spice avontuur was ook niet niks hoor
Maar wat als we het nou van 1 tot 4/5 houden? Is dat geen idee?
capopjekop schreef:Ik kan
Jeej, heb gewoon helemaal weer zin erin, heb al tijd niet meer geboard
En wel vet als er fotograven zijn, heb helemaal geen actie foto's
HopelessGC schreef:WeetjeIk ga niet skien. Ga mee foto's maken
Als het mag.
capopjekop schreef:Maakt niet uit hoorJe zult vast beter met camera overweg kunnen dan mijn ma
Moet alleen wel ff me pa aankijken of hij me wil brengen
calice schreef:de 9ende zou uitstekend uitkomen voor mijmijn ouders zijn dan een weekend pleite dus dan kan ik gaan en staan waar ik wil (zonder een overbezogde moeder over mijn knie
)
HopelessGC schreef:calice schreef:de 9ende zou uitstekend uitkomen voor mijmijn ouders zijn dan een weekend pleite dus dan kan ik gaan en staan waar ik wil (zonder een overbezogde moeder over mijn knie
)
Mag ik dan wel langs komen?
tamaraatjuh schreef:En ik moet eigenlijk ook even m'n bankrekening gaan checken, aangezien een halve dag kaart 35 euro kost, en materiaalhuur 10, dan zit je al op de 45 euroNog iets drinken erna, en hup ...
Dus dat ga ik even nakijken
HopelessGC schreef:tamaraatjuh schreef:En ik moet eigenlijk ook even m'n bankrekening gaan checken, aangezien een halve dag kaart 35 euro kost, en materiaalhuur 10, dan zit je al op de 45 euroNog iets drinken erna, en hup ...
Dus dat ga ik even nakijken
Heb je geen lieve ouders die het even voor willen schieten?