Maar zo zie ik het
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Justy schreef:Wat mij net inviel.... De mensen die wat maken/meenemen, hoe doen we dat met het geld? Gewoon allemaal de bonnetjes meenemen en dan daar naast elkaar leggen en de boel verdelen?
Pak 'm beet 20 euro per persoon: 15 voor de BBQ en 5 euro voor losse frutsels.
Ik verwacht geen enorme hitte...
Dat is volgens mij echt véél te veel... Weet je hoeveel vlees je kan kopen voor 15 euro? Volgens mij redden we het makkelijk als we die 15 euro aanhouden, inclusief frutsels. 
?
), en misschien een half stokbrood de man, en dan nog drinken erbij.... Ik geloof nooit dat je dan boven de 15 euro uitkomt.. Kun je beter naderhand kijken hoeveel je kwijt was en dat dan door *aantal Barbieknoeiers* delen.
Drinken net zo: Rob drinkt bv vrij weinig - normaal. En vergeet niet: we BBQ'en de hele avond
Overigens eet ik maar 2 stukjes vlees, maar eet ik me wel helemaal klem aan alle frutsels die erbij komen
Dus per saldo eet ik net zoveel, ik ben alleen niet zo'n vleeseter
Ik dnek persoonlijk ook dat je met 3-4 stukjes vlees wel ver komt. Maar natuurlijk lust niet iedereen alles en zijn sommige dingen polulair waarvan je nu nog niet weet welke het zijn en dan kun je dus weer te weinig hebben
nou ja
... veel
.
. Dus als iemand mij het uit wil leggen.....
)
.
) sjakie schreef:meestal zijn sate, spareribs en drumsticks populair

want lust geen kruidenboter haha lastig he 
Maar zo zie je maar weer dat iedereen erg verschillend is qua smaak en dat dit het dus erg lastig maakt. Dus gewoon van alles wat nemen en dan zit er voor iedereen wel wat bij
Maakt mij niet uit...
Suggestie van Sylvia, en ik kom dus ook wat vroeger...