Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Manuutje1990 schreef:Mloui schreef:jaaaaaaah ik ben ook van de partij! bij de welshponies. Moet 's ochtends eerst dressuren, aan de hand voorbrengen en bestgaand rijden. Ik rijd op een grote heel donkerbruine/zwarte welshcob met een blesje... komt dat zien want hij gaat knallen:P:P
Jou had ik gezien!
Prachtige ponyEn je rijdt hem heel netjes
Je was eerste toch?? Je moest het opnemen tegen een vriendin..
Zij reed op de bruine NWR, zij was 2e.
Er was ook nog een hele mooie bruine cob, ook een heel mooi beest, maar het geheel kwam nogal trekkerig over.
Bij de Fjordenshow was er nog een Fjord onder uit gegaan.
De Friezen waren echt heel gaaf, en de Trekpaarden natuurlijk ook.
Manuutje1990 schreef:Mloui schreef:jaaaaaaah ik ben ook van de partij! bij de welshponies. Moet 's ochtends eerst dressuren, aan de hand voorbrengen en bestgaand rijden. Ik rijd op een grote heel donkerbruine/zwarte welshcob met een blesje... komt dat zien want hij gaat knallen:P:P
Jou had ik gezien!
Prachtige ponyEn je rijdt hem heel netjes
Je was eerste toch?? Je moest het opnemen tegen een vriendin..
Zij reed op de bruine NWR, zij was 2e.
Mloui schreef:ja bij het bestgaand was ik eerste ja! dankjewel voor het complimentReed je vriendin op die stuiterige NWR? haha vond ik echt een grappig beestje! Die wou wel gas geven in de ere ronde geloof ik he! Kheb er verder niet veel van gezien, was te druk bezig met mn pony uit te zitten haha!
idje schreef:Dat was hem dus Manuutje, onze cob waarover we ge PB't hebben.
Ik denk dat ik jou gezien heb bij de NWR van je vriendin. Ik wou net even naar jullie toegaan, maar toen werd ik geroepen. Later kwam het er niet meer van.
Leuk pittig beestje van je vriendin trouwens.