Okeej,,,,als er iemand niet op woensdag kan meld het dan even...en liselot wil jij hier even de link in plaatsen.....weet je hoe iri ik kan me muis niet gebruiken haha elke x op tab drukken oliebol ben ik er al weer langs weer overnieuw....naja ik kan nog op bokt
Ja dan wil ik geen pony hure hoor, want die pony's hebben dan de volgende dag een drukke dag want dan hebben ze een dagtocht van weet ik veel hoeveel uur..
En ik moet woensdags ook werken, maar ik ga dan wel niet mee...
gurly, de dagtocht duurt bij het lamoen 4 uur... hoeveel denk je dat die pony's normaal lopen op een dag en dat elke dag. een manege pony heeft een ijzeren conditie en zo'n scheurrit maken we er niet van
Dat maakt toch niks uit fidduhr(gurly)? Op woensdag lopen ze in de les en dan moeten ze op donderdag ook wel weer lopen normaal.....mss geen 4 uur maar dat kunnen ze echt wel aan hoor....ze zakken niet door hun benen:P @ lissy ja ik zag het maar kon het zo gauw niet uit mn bericht verwijderen (muis doet het niet) Maruh komp wah goed en wanneer en hoelaat moet je werken dan?
Ik denk dat je denkt dat dat zo is omdat je om 10 uur wegging dan om 12 uur 2 uur pauze had en dan van 2 tot ong. 4 uur weer ging rijden....dus....maar die boktbuitenrit word toch niet met rengalop enzo dat gaat best wel rustig.....(voor als je op het lamoen gezeten heb):p
eej melanie je mag mensen niet uitschelden:P:P ja ik denk dat het nog steeds wel zo is....ik stem ze alle 4 maar dat doe ìk als me muis het dus weer toelaat:P
uhm, ik reageer hier ook nog ff, voor de mensen die dit lezen, ik kan wel op 9 juli waarschijnlijk, de wedstrijden worden waarschijnlijk na de zomervakantie gehouden, omdat dit allemaal veel te veel regelen is in zown korte tijd!! dus de tukkerrit kan op 9 juli!!:D
Heej mel....lekker optijd (kon jij ook niet weten)grapje hoorz (maar dat begreep je waarschijnlijk wel) dus het word 9 juli? Dik gezeur om die datum. Wie is het niet eens met 9 juli kom maar op als je durft:p
Nee dacht ik al wel... Dus word het 9 juli Das de datum dat eidreen kan dus Enne, dan is er ook geen les op zaterdag alleen van 10 tot 11 en 11 tot 12.. of misschien nog een derde lesje dus dan kunne die middag vast wel veel pony's mee
Okeej,gezellie hopen dat iedereen kan maar wie gaat er nu mee (sorry ik weer met me rijtje) wie ik weet schrijf ik alvast op: Anouck (noekiejj) - verzorgpony Noraly (amie_x_mij) - verzorgpony Stephanie (skippy) - verzorgpony Melanie (melletjuhh) - eigen paard/pony Melanie (Gurly) - huurpony (Claudia (claudia23) - huurpony (toontje)) (ik weet niet of ze nog meegaat) Liselot (lissy) - paard Rosanne (rosy1) - huurpony als er nog meer meegaan voeg jezelf dan maar even toen