K ga vanaf Zuidlaren toch stappend heen

Is zeker een optie, als ik idd rijdend op paard ga, kunnen we idd samen heengaan. Ik ga dit weekend wel ff kijken waar het precies is, dan kan ik beter beoordelen hoe ver het rijden is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
romyjimmy schreef:ik en annepaardoes willen ook wel mee, maar hebben geen vervoer, dit is heeeel misschien te regelen, maar kan e rook iemand mee die absoluut geen rijervaring heeft? en kunnen we anders meeliften met een van jullie?![]()
valiente schreef:Ik denk dat ik ook wel mee ga, dan maar zonder men paardje
romyjimmy schreef:ik en annepaardoes willen ook wel mee, maar hebben geen vervoer, dit is heeeel misschien te regelen, maar kan e rook iemand mee die absoluut geen rijervaring heeft? en kunnen we anders meeliften met een van jullie?![]()
zonnebloem18 schreef:Ik wil ook wel mee moet alleen nog even overleggen en eigenlijk even een nieuwe cap hebben
xxjollyxx schreef:valiente schreef:Ik denk dat ik ook wel mee ga, dan maar zonder men paardje
ok, gezellig.. maar denk je het of weet je het al zeker![]()
(dan kunnen we je namelijk op de lijst zetten)
annepan schreef:Cootjuh kan niet mee omdat ze van de dokter niet meer mag rijden door dr vele rugpijn, helaas....
ik moet btw ook uit zuidlaren ( op de grens van midlaren) naar de bult rijden... wie rijden er langs midlaren?
fjordjuhz schreef:annepan schreef:Cootjuh kan niet mee omdat ze van de dokter niet meer mag rijden door dr vele rugpijn, helaas....
ik moet btw ook uit zuidlaren ( op de grens van midlaren) naar de bult rijden... wie rijden er langs midlaren?
Waar heb je je pony precies staan als ik bragen mag?
annepan schreef:
ze staat aan de esweg ( tussen midlaren en zuidlaren in dus) bij een oud boertje op stal... het is ongeveer bij restaurant De Gasterie
in de bocht. of hoefsmid Gorter uit midlaren, die straat
ben slecht in iets uitleggen
fjordjuhz schreef:annepan schreef:
ze staat aan de esweg ( tussen midlaren en zuidlaren in dus) bij een oud boertje op stal... het is ongeveer bij restaurant De Gasterie
in de bocht. of hoefsmid Gorter uit midlaren, die straat
ben slecht in iets uitleggen
Staat je paardje toevallig bij Mellens in de wei?
Hoe heet ie dan?
annepan schreef:
ja daar staat ze ja, ze heet Yellow. Ze is een soort van donkere isabel met grijze manen ect. welsh-ijslander- nogwat als ras
fjordjuhz schreef:annepan schreef:
ja daar staat ze ja, ze heet Yellow. Ze is een soort van donkere isabel met grijze manen ect. welsh-ijslander- nogwat als ras
Dan kan ik zo bij je langsrijden als je dat wil
Saskia008 schreef:paardje van jouw, annepan, zie ik wel vaak staan.
ik rijd er wel vaak langs met mijn paardje.
waar heb jij de paardje staan dan fjordjuhz?