Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SdaphneS schreef:Jij hebt dit topic gestart.
Ik vind dan ook dat we moeten doen wat jij het liefst hebt.
xxjollyxx schreef:ik zou toch het liefste in vries rijden, bij jan dolfing.
rosworld lijkt me toch wat minder leuk (van die kleine ijslandertjes), in midlaren kan ook, maar ja, alleen haflingers en fjorden (maakt mij niet zoveel uit) en bij de eswal kun je denk ik geen buitenrit maken op geleende paarden (of er kunnen maar een paar een paard huren), want ze hebben niet zo veel manegepaarden.
SANEX schreef:Als jolly bij jan dolfing wil, prima, natuurlijk, groot gelijk, zij heeft het topic gestart![]()
Maar jolly, kleine ijslandertjes bij rosworld is niet het enige wat ze hebben, ze hebben ook westernpaarden, die zijn niet zo klein
xxjollyxx schreef:- mensen die een paard huren moeten voor rijden (kijken of ze goed genoeg kunnen rijden, anders mogen ze niet mee en moeten ze op het terrein zelf blijven rijden).
xxjollyxx schreef:en optie 4 is De Bult, midlaren.
- huren van Fjorden en Haflingers (8 euro per uur)
- eigen paard is gratis.
- Geen begeleiding
Zullen we dit dan maar doen? Wie zijn hier voor en tegenstanders van? (bel nog wel even naar de manege eswal vanmiddag)
annepan schreef:ik ga denk dat ik ook wel mee gaan. het licht er even aan hoever mn pony's conditie is aangezien ze net is herstelt van ernstige hoefbevangenheid. T lijkt me in ieder geval wel een leuk idee...
en trouwens... hoe zien jullie de buitenrit voor je? want als we echt onwijs veel gaan crossen ga ik niet ivm. oude blessure van mn pony