Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nee hoor haha
naja zullen we een poll openen om te kijken wie waar heen wil of komen we daar zo wel uit?
dat zou helemaal tof zijn.
wat zeggen jullie van groningen? waneer en of hoe en wat weet ik niet
ik weet ook niet hoe dat zit verder met die koersen!
Lijkt mij namelijk leuker om met zoveel mensen af te spreken. En niet dat je straks met 4 mensen daar staat. Ben namelijk best verlegen en in zo'n grote groep kan ik sneller verstoppen
maar met paarden mensen kan je altijd praten! dan ben je nooit "uitgelult"is mijn ervaring
maar goed ik vraag denk ik of de moeder van mn vriend mij brengt en misschie neem ik mijn vriend ook even mee maar dat weet ik nog niet zkeer
dus mensen in de buurt van drachten kunnen misschien wel samen met mij mee rijden! Brammetje16 schreef:haha nou ik heb ook ene beetje last van verlegenheid hoormaar met paarden mensen kan je altijd praten! dan ben je nooit "uitgelult"is mijn ervaring
maar goed ik vraag denk ik of de moeder van mn vriend mij brengt en misschie neem ik mijn vriend ook even mee maar dat weet ik nog niet zkeer
dus mensen in de buurt van drachten kunnen misschien wel samen met mij mee rijden!

ik krijg er echt zin in hoor
maar ik heb niet veel verstand van die datums enzo er zijn vast meer mensen wel thuis "op de baan"zeg maar!weet iemand een datum oid wanneer er leuke koersen zijn?
,ben daar totaal niet in thuis
Brammetje16 schreef:verder niemand meer die gemotiveerd is iets op te zetten ?