Op zaterdag kan ik sowieso nooit omdat ik dan moet werken. Maar dat maakt niet uit hoor... Je hoeft met mij geen rekening te houden omdat ik als ik kan nog niet weet of ik dan ga komen
Ben vanaf 16 juli waarschijnlijk 3 weken (of 2,5) op vakantie en daarna moet ik extra werken dus dan word het toch allemaal lastig. Heb op de dinsdagen wel vrij gevraagd en ben als het goed is nog een door de weekse dag vrij.
en cathy/kathy ( ? ) ik ben niet bang dat je bijt (al herinner ik me nu wel iets wat op school is gebeurd. niet iets wat jij deed maar marlies, met een appel ) ik vind meetings een beetje eng word snel verlegen als ik al die mensen niet ken. het lijkt me wel leuk om een keer mee te gaan op de sulky.
A je hoeft nergens bang voor tezijn dan kan je beter een bekende mee nemen waarbij je zekerder voelt een paarden vriendin of zo
en B zaterdag komt bij mij altijd slecht uit moet werken en ik ga niet speciaal voor een dravermeeting vrij vragen. heb de centen hard nodig. jullie bleren maar een datum door de weeks kan ik wel. wel ruim van te voren laten weten dan kan ik het aan terrorbabynl doorgeven
Haha, met Marlies ga ik al jaren niet meer om, op het moment dat die mensen gingen schreeuwen dat ze collectief van een flat af wilden springen dacht ik : 'i am outta here' .
Maar dat van dat verlegen zijn snap ik best, je moet ook niets hoor .
HorseyLove, ik zal rekening houden met jouw eisen .