Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emytje schreef:Okay. Indira wil trouwens op een paard, net als Anne en ik, een hele rustige, maar ze wilde ook niet op een dikbil.
iwayalover schreef:Janneke: je weet van mij dat ik dan een pony wil die redelijk groot is he die de paarden kan bijbenen. Ik wil ook opzich wel een paard maar heb eigenlijk al weinig geld dus vandaar pony keuze.
Janneke18 schreef:
Ferro en Rakker kunnen de dikbillen makkelijk bijbenen hoor![]()
ik zal wel doorgeven dat je een wat grotere pony wil, ferro rakker of obelix ofzo
iwayalover schreef:Ach ja we zien wel. Anders ga ik gewoon lekker bij galloperen
Janneke18 schreef:mensen die gaten in de groep laten vallen vind ik juist vervelend, daar worden de paarden (en zeker de manegepaarden die gewend zijn om achter elkaar aan rondjes door het bos te hobbelen) erg druk van
Janneke18 schreef:ja dat weet ik wel zeker!
hoeveel waren het er vorig jaar? iets van 14 toch? dat is echt een hele grote groep om een buitenrit mee te gaan maken
Janneke18 schreef:mensen die gaten in de groep laten vallen vind ik juist vervelend, daar worden de paarden (en zeker de manegepaarden die gewend zijn om achter elkaar aan rondjes door het bos te hobbelen) erg druk van
Shira2 schreef:We gaan er gewoon een leuke rit van makenen daarna lekker frietjes eten!
Ik heb er al zin in.