Wind schreef:Ja, dat is inderdaad wel jammer, dat er zoveel verschil zat tussen groep 1 en 2.Ik heb ook geen idee waarom we twee uur zijn weggeweest. Dat was vantevoren niet afgesproken en ook zeker niet waar de meeste van ons op gerekend hadden. Ik klaag niet hoor, ik heb heerlijk gereden, maar ik vind het voor de mensen uit de eerste groep een beetje l*llig. Ik weet ook niet wat hierover met Sandra was besproken. Twee paarden (Gáta en Gandur) hadden namelijk in de eerste groep ook al meegelopen en Gáta was aan het einde goed moe. Ze struikelde regelmatig en ik weet niet of het wel de bedoeling was dat ze 3 uur liep die dag.
Hoi, hier even een reaktie van mij, Sandra. Het was inderdaad niet de bedoeling dat de paarden zo lang zouden lopen! De afspraak was dat de eerste groep een uur zou rijden (dus dat ook gedaan hebben) dan een uur rust en dan weer een uur rijden. Ik heb zomin mogelijk paarden uit de eerste groep in de tweede groep mee laten rijden, maar Gáta en Gandur waren erbij. Omdat mijn assistente te zoals jullie gelezen en misschien toen ook wel gehoord hebben, ziek was, kon zij niet mee. Ik had geen behoefte met de tweede groep mee te rijden. Niet omdat het me niet gezellig leek (juist wel eigenlijk) maar omdat ik nou eenmaal geen dappere ruiter ben en ik bang was dat ik mijn paard niet onder controle kon houden. Omdat hij nogal eens wil struikelen, vond ik het niet verantwoord hem weer mee te nemen. Een ander paard was niet mogelijk, omdat alle paarden die ik normaal rijd, al mee waren 'morgens of 'smiddags. Het is jammer dat er nu commentaar is omdat de eerste groep wel de afspraak na is gekomen en nu het gevoel heeft tekort te komen.Daarom wil ik graag ALLE RUITERS VAN DE EERSTE GROEP UIT NODIGEN voor een GRATIS RIT!!!! Ik hoop zo het weer goed te maken, ook al was het gewoon een nare samenloop van omstandigheden.
Dat iemand van de tweede groep aankomt met het excuus dat het onze fout was omdat we geen begeleiding mee hadden laten gaan (of mee was gegaan) vind ik een flauwe opmerking. In plaats daarvan was een "dank je wel dat je ons vertrouwde en ons niet extra hebt berekend voor de extra tijd die we op het paard gezeten hebben", meer op de plaats geweest.......
De mensen van de eerst groep kunnen me mailen voor een afspraak. Het maakt me niet zo uit wanneer jullie komen, samen of alleen. We gaan er gewoon een hele leuke rit van maken!!!!!
Ik hoop jullie snel weer te zien hier of ergens anders!!!! Ik vond het heel gezellig.
Nog even een klein PS. De paarden die in de eerste groep mee waren, zijn de meest getrainde en gebruikte paarden. Daardoor waren zij dan ook het meest geschikt voor de ruiters die aangegeven hadden een betrouwbaar paard te willen rijden. De paarden die de tweede groep meegingen, waren de wat pittiger paarden of paarden die minder doorgetraind zijn en mede daardoor minder tölten. Ik hoopte dat de mensen in de tweede groep dat oké vonden, maar ik lees toch wat commentaar over dat ze minder töltten. Jullie weten nu waarom dat zo was en ik hoop dan ook dat jullie het nu begrijpen en het niet meer zo erg vinden. Jullie hebben de eerste groep in dat opzicht een plezier gedaan. Maar mochten jullie toch wel eens op een makkelijk töltend paard willen rijden, weten jullie nu waar we wonen