Foto's: IJslander Boktmeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Feti

Re: Foto's: IJslander Boktmeeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 00:06

Wind schreef:
Ja, dat is inderdaad wel jammer, dat er zoveel verschil zat tussen groep 1 en 2. Scheve mond Ik heb ook geen idee waarom we twee uur zijn weggeweest. Dat was vantevoren niet afgesproken en ook zeker niet waar de meeste van ons op gerekend hadden. Ik klaag niet hoor, ik heb heerlijk gereden, maar ik vind het voor de mensen uit de eerste groep een beetje l*llig. Ik weet ook niet wat hierover met Sandra was besproken. Twee paarden (Gáta en Gandur) hadden namelijk in de eerste groep ook al meegelopen en Gáta was aan het einde goed moe. Ze struikelde regelmatig en ik weet niet of het wel de bedoeling was dat ze 3 uur liep die dag.

Hoi, hier even een reaktie van mij, Sandra. Het was inderdaad niet de bedoeling dat de paarden zo lang zouden lopen! De afspraak was dat de eerste groep een uur zou rijden (dus dat ook gedaan hebben) dan een uur rust en dan weer een uur rijden. Ik heb zomin mogelijk paarden uit de eerste groep in de tweede groep mee laten rijden, maar Gáta en Gandur waren erbij. Omdat mijn assistente te zoals jullie gelezen en misschien toen ook wel gehoord hebben, ziek was, kon zij niet mee. Ik had geen behoefte met de tweede groep mee te rijden. Niet omdat het me niet gezellig leek (juist wel eigenlijk) maar omdat ik nou eenmaal geen dappere ruiter ben en ik bang was dat ik mijn paard niet onder controle kon houden. Omdat hij nogal eens wil struikelen, vond ik het niet verantwoord hem weer mee te nemen. Een ander paard was niet mogelijk, omdat alle paarden die ik normaal rijd, al mee waren 'morgens of 'smiddags. Het is jammer dat er nu commentaar is omdat de eerste groep wel de afspraak na is gekomen en nu het gevoel heeft tekort te komen.Daarom wil ik graag ALLE RUITERS VAN DE EERSTE GROEP UIT NODIGEN voor een GRATIS RIT!!!! Ik hoop zo het weer goed te maken, ook al was het gewoon een nare samenloop van omstandigheden.
Dat iemand van de tweede groep aankomt met het excuus dat het onze fout was omdat we geen begeleiding mee hadden laten gaan (of mee was gegaan) vind ik een flauwe opmerking. In plaats daarvan was een "dank je wel dat je ons vertrouwde en ons niet extra hebt berekend voor de extra tijd die we op het paard gezeten hebben", meer op de plaats geweest.......
De mensen van de eerst groep kunnen me mailen voor een afspraak. Het maakt me niet zo uit wanneer jullie komen, samen of alleen. We gaan er gewoon een hele leuke rit van maken!!!!!
Ik hoop jullie snel weer te zien hier of ergens anders!!!! Ik vond het heel gezellig.
Nog even een klein PS. De paarden die in de eerste groep mee waren, zijn de meest getrainde en gebruikte paarden. Daardoor waren zij dan ook het meest geschikt voor de ruiters die aangegeven hadden een betrouwbaar paard te willen rijden. De paarden die de tweede groep meegingen, waren de wat pittiger paarden of paarden die minder doorgetraind zijn en mede daardoor minder tölten. Ik hoopte dat de mensen in de tweede groep dat oké vonden, maar ik lees toch wat commentaar over dat ze minder töltten. Jullie weten nu waarom dat zo was en ik hoop dan ook dat jullie het nu begrijpen en het niet meer zo erg vinden. Jullie hebben de eerste groep in dat opzicht een plezier gedaan. Maar mochten jullie toch wel eens op een makkelijk töltend paard willen rijden, weten jullie nu waar we wonen Haha!

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 00:16

Citaat:
ALLE RUITERS VAN DE EERSTE GROEP UIT NODIGEN voor een GRATIS RIT!!!!

Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos!

wow,meen je dat echt? Bloos

Feti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 00:24

Yep, dat meen ik echt! Ja Kom maar lekker een keertje rijden, misschien van de lente of de zomer? Kan je misschien meteen veulentjes komen kijken Pling Samen met Iris neem ik aan?

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 11:55

Nou, wat leuk van je Sandra!
Vind het eigenlijk wat te gek hoor, maar wel heel sympathiek.
Goed als er (evt) meer kraamvisite meekomt?

Feti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:34

Tuurlijk! Wie wil er nou niet zo'n schattig IJsjesveulen zien? Cheese! Ik hoor wel van jullie hoe en wanneer! *o/*

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:06

Ik ben blij dat je de afspraken die voor de ritten gemaakt waren even recht zet Sandra! Ja Een aantal van ons vroeg zich echt af hoe het gegaan was en wat er wel en niet was besproken, fijn om dat ook van jouw kant te horen.

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:23

Wind schreef:
Ik ben blij dat je de afspraken die voor de ritten gemaakt waren even recht zet Sandra! Ja Een aantal van ons vroeg zich echt af hoe het gegaan was en wat er wel en niet was besproken, fijn om dat ook van jouw kant te horen.

Mag ik daar even op inhaken, het was geen vragen, het was achteraf kritiek uiten en klagen, ookal niet zo bedoeld, alhoewel ik me behoorlijk heb gestoord aan jullie wisseluiting [wind en marjolein] zeer grof en kritiekvol, hoe denk je dat de andere mensen zich voelen die het WEL naar hun zin hadden. En ik stoor mij der vreselijk aan. Boos!

Volgende keer 1 groep en de miepers blijven maar gewoon thuis en wie zich aangesproken voelt, hetzijzo, ben het gewoon zat, om elke keer aan te horen wat er wel of niet afgesproken was, of het wel eerlijk was, en dat voorafgezeik over een snelle en langzame groep. Slapen

De meesten hadden het zo naar hun zin, en als dan achteraf zulke dingen worden geschreven lijkt het net een kleuterklasje, alles moet gelijk en op weegschalen en er kan nieteens een 'dank je wel' vanaf.

Ik wil wel even hierbij zeggen, dat nienke een pluimpje verdiend met al het geregel, en de volgende keer ben ik weeeeeeeeer van de partij en ik denk de meesten ook wel, en gelukkig maar Haha!

Ik wens groep 1 een plezierige rit, echt waar, ik vind het aardig van sandra, kan het best waarderen. gaan jullie daar ook een afspraak over maken om allemaal op 1 dag te komen, want dan kom ik ook hoor Haha! ik heb te weinig met jullie gepraat en dan komen er misschien ook meerdere foto's.

Misschien kunnen we een veulen-meeting van maken, ik weet niet wanneer de veulens geboren gaan worden, en dan een leuke rit ofzo.

Ik ben een hele aardige meid, maar zeiken en miepen ben je bij mij bij het verkeerde adres, behalve als je direkt zegt wat je op je lever hebt

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 14:25

Nounounou, wat een gezellige berichten hier!! Foxan was dus niet zo geslaagd. Ik was er niet bij (gelukkig, nu ik dat achteraf allemaal zo hoor... Scheve mond ) Sowieso zonder begeleiding... Lips are sealed Nja, ik houd mijn mond wel... Volgende keer maar een boktmeeting zónder rijden (of ergens anders), want dan gaat het tenminste om de boktmeeting! Go jij! Go jij!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 14:33

Riviles schreef:
Mag ik daar even op inhaken, het was geen vragen, het was achteraf kritiek uiten en klagen, ookal niet zo bedoeld, alhoewel ik me behoorlijk heb gestoord aan jullie wisseluiting [wind en marjolein]
zeer grof en kritiekvol, hoe denk je dat de andere mensen zich voelen die het WEL naar hun zin hadden. En ik stoor mij der vreselijk aan. Boos!

Volgende keer 1 groep en de miepers blijven maar gewoon thuis en wie zich aangesproken voelt, hetzijzo, ben het gewoon zat, om elke keer aan te horen wat er wel of niet afgesproken was, of het wel eerlijk was, en dat voorafgezeik over een snelle en langzame groep. Slapen

Hoho, je hoeft je niet zo aangevallen te voelen. Ten eerste heb ik nooit gezegd dat ik het niet naar mijn zin gehad heb. Het was een lekkere rit en ik had een prima paard! Ik heb me uitstekend vermaakt met de meiden waar ik tijdens de rit mee heb gepraat en het was een geslaagde dag. De enige opmerking die ik bij de hele uitvoer heb is het verschil tussen groep 1 en 2 en wat er wel en niet was afgesproken, daarom ook mijn vraag in dit topic. Ik zat zelf niet in de organisatie en wist dus ook niet wat er besproken was. Ik weet alleen dat we een uur weg zouden (kijk maar in het topic in boktmeetings) en dat het er uiteindelijk twee zijn geworden en ik vroeg me af hoe dat zat. Dat jij dat nu opvat als een persoonlijke aanval is niet gegrond, jij zat niet in de organisatie, bovendien verwijt ik hier niemand iets, ik vroeg alleen om opheldering.

Ten tweede, als we toch met namen en beschuldigingen gaan gooien: jij was een van de mensen die in het meeting-topic het hardst zat te schreeuwen om een snelle groep, dus ga nu niet zeggen dat je die scheiding onzin vindt. Er zijn nou eenmaal mensen die liever wat rustig aan doen en dat combineert lastig met mensen die een flinke galop willen maken.

Dat de mensen uit groep 1 niet zo blij zijn kan ik goed begrijpen. Iedereen rijdt toch liever 2 uur dan 1? Zeker als je er zo'n eind voor hebt moeten reizen.

Er zijn al wat plannetjes gemaakt voor een volgende rit toen we onderweg naar huis waren. Zodra die wat meer uitgewerkt zijn volgt er een topic. De miepers gaan deze keer inderdaad apart rijden, dus de mensen die zich niet in deze categorie vinden vallen organiseren zelf maar iets.

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:39

Jessie88 schreef:
Nounounou, wat een gezellige berichten hier!! Foxan was dus niet zo geslaagd. Ik was er niet bij (gelukkig, nu ik dat achteraf allemaal zo hoor... Scheve mond ) Sowieso zonder begeleiding... Lips are sealed Nja, ik houd mijn mond wel... Volgende keer maar een boktmeeting zónder rijden (of ergens anders), want dan gaat het tenminste om de boktmeeting! Go jij! Go jij!

Nou jessie, dat vind ik niet zo aardig, de rit was namelijk SUPERRR geslaagd, maar in een hele grote groep kan er ook weleens iets misgaan, en dat ligt niet aan de paarden, dat ligt niet aan de plek, maar dat ligt aan de tolerantie van de mensheid zelf en hoe je bepaalde dingen oplost, zoals het ook niet netjes is om te reageren terwijl je er helemaal niet bent bijgeweest.

Het was dus heel gezellig, en je hebt echt iets leuks gemist, maar dat heb je wel kunnen zien aan de foto's. Even de volgende keer goed lezen he jessie, want ik was op dat moment de aangewezen begeleider [voor de foxan paarden]

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:51

ik heb ook zeker geen nare rit gehad,in tegendeel ik vond het super hoor!
volgende keer zou ik er zo weer heen gaan en die volgende keer komt er ook wel als het aan mij ligt hoor Haha!

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 15:51

Hallooooo ik kan jullie ook niet alleen laten he Nagelbijten / Gniffelen
Ben ik even weg krijg je dit Clown Haha!

Ik vond het in groep 1 erg leuk, heb fijn gereden, leuke paarden, ook dat stuiterding van mij Knipoog en het wat gezellig, en ik ben alleen maar blij dat groep 2 het ook leuk had. Zo.

En eh Sandra, veulentjes kijken in de zomer lijkt me een goed plan Knipoog

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:54

Nienke schreef:

Ik vond het in groep 1 erg leuk, heb fijn gereden, leuke paarden, ook dat stuiterding van mij Knipoog en het wat gezellig, en ik ben alleen maar blij dat groep 2 het ook leuk had. Zo.

haha dat stuiterding ja waar mijn paardje achter aan croste waar vervolgens jou stuiter ding weer van schrok Clown Tong uitsteken
haha!

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:57

Wind schreef:

Hoho, je hoeft je niet zo aangevallen te voelen.
Ik voel me niet aangevallen hoor, ik doe mijn zegje terplekke wel.

Ten eerste heb ik nooit gezegd dat ik het niet naar mijn zin gehad heb. Het was een lekkere rit en ik had een prima paard! Ik heb me uitstekend vermaakt met de meiden waar ik tijdens de rit mee heb gepraat en het was een geslaagde dag. De enige opmerking die ik bij de hele uitvoer heb is het verschil tussen groep 1 en 2 en wat er wel en niet was afgesproken, daarom ook mijn vraag in dit topic. Ik zat zelf niet in de organisatie en wist dus ook niet wat er besproken was. Ik weet alleen dat we een uur weg zouden (kijk maar in het topic in boktmeetings) en dat het er uiteindelijk twee zijn geworden en ik vroeg me af hoe dat zat. Dat jij dat nu opvat als een persoonlijke aanval is niet gegrond, jij zat niet in de organisatie, bovendien verwijt ik hier niemand iets, ik vroeg alleen om opheldering.
Ik vat het helemaal niet op als een persoonlijke aanval, integendeel, ben er zeer laconiek over, maar wel als iemand achteraf kritiek voert, daar kan ik niet tegen, dat betekend dat je oneerlijk bent tegenover andere personen die niets gemerkt hebben van de achteraf kritiek, en dát is oneerlijk, niet voor mij hoor, anderen.

Ten tweede, als we toch met namen en beschuldigingen gaan gooien:

Maarre ik beschuldig niemand hoor, alles kun je gewoon teruglezen!!!! met namen erbij
. jij was een van de mensen die in het meeting-topic het hardst zat te schreeuwen om een snelle groep, dus ga nu niet zeggen dat je die scheiding onzin vindt. Er zijn nou eenmaal mensen die liever wat rustig aan doen en dat combineert lastig met mensen die een flinke galop willen maken.

Sorry wind, maar ik moet je helaas teleurstellen, de enige die het over splitsingen had en over harder en zachter en degene die het besloten had, was toch marjolein, en niet ik, dus niet vals gaan beschuldigen he, want ik schreeuw niet, je kan met mij gewoon praten over normale dingen.

MarjoEisla Bericht Onderwerp: Geplaatst: 08-12-04 21:39
Locatie: Bunnik Uhm de mogelijkheid is er om dus 2 groepen te doen. Kosten zijn 12 euro per uur.

MarjoEisla Bericht Onderwerp: Geplaatst: 14-12-04 22:32
Oke, ik had bedacht dat we dus in 2 groepen gaan. Misschien een idee om de 1e groep als rustiger te doen. Dit zodat de paarden het dan helemaal geen probleem vinden om daarna nog een uur te lopen . Tuurlijk zit er dan ook tolt en galop in maar in ieder geval lekker rustig aan .
Dus van 12.00 tot 13.00 een groep en dan een half uurtje pauze i.p.v een uur. Na een half uur zijn die paarden wel oké en denk dat dat wel lang genoeg is? Dan van 13.30 tot 14.30 de groep die wel wat harder wil.

hier kwam de discussie van, de introductie van de appaloosa

MarjoEisla Bericht Onderwerp: Re: IJslander BoktMeeting (besloten)Geplaatst: 01-02-05 21:41
ik heb er op zich niet zo veel problemen mee behalve dat je met zon groep wat minder snel wat tempo maakt... en dat is wel iets wat ik wil ! een lekker galopje, vandaar dat er ook 2 groepen zijn voor het tempo verschil?

MarjoEisla Bericht Onderwerp: Re: IJslander BoktMeeting (besloten)Geplaatst: 02-02-05 07:43
Maarre ik begreep van ilse dat zij de 2e rit mee zou rijden (ook vanwege snelheid ) dus dan kan sandra toch mooi de torsion in de 1e groep gebruiken?

Dat de mensen uit groep 1 niet zo blij zijn kan ik goed begrijpen. Iedereen rijdt toch liever 2 uur dan 1? Zeker als je er zo'n eind voor hebt moeten reizen.

Er zijn al wat plannetjes gemaakt voor een volgende rit toen we onderweg naar huis waren. Zodra die wat meer uitgewerkt zijn volgt er een topic. De miepers gaan deze keer inderdaad apart rijden, dus de mensen die zich niet in deze categorie vinden vallen organiseren zelf maar iets.
[/quote]

Ik hoop dat we het dan een beetje bijgekletst hebben, want het was inderdaad bere gezellig, en vooral om zoveel mensen te ontmoeten en zoveel ideeën. Ik wil alleen altijd graag dat iedereen het gezellig heeft en daarom vind ik het nooit zo leuk als ik achteraf hoor dat iemand iets niet leuk vond, dan heb ik zoiets, dan ben je toch niet eerlijk geweest en was je die middag of ochtend danwel jezelf?? bijvoorbeeld dan he, begrijp je dat een beetje, of iemand?

Ik weet dat het heel moeilijk is om jezelf te uitten terplekke en dat niet iedereen dat kan, maar probeer het, het voorkomt zoveel rotzooi aan het einde, en weet je wat lastig is, het gaat over in een soort geruzie en daar zit ik ook niet op te wachten, het gooien van verwijten.

Ik ga nog even nagenieten van de foto's en ik heb trouwens nog geen foto's gezien van flygur, waar hangt wilma uit Lachen Haha!

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:01

Nienke schreef:

Ik kijk altijd goed om me heen en heb iedereen zien lachen in groep 2 Haha!, en de rit was echt super, geen geklaag hierzo, en als jij gaat, ben ik er ook Haha!, want je hebt tvistur helemaal niet gereden bedenk ik me Haha!

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:06

horssie schreef:
Nienke schreef:

haha dat stuiterding ja waar mijn paardje achter aan croste waar vervolgens jou stuiter ding weer van schrok Clown Tong uitsteken
haha!

HEJJJJJ die verhalen ken ik nieteens, vertel, vertel vertel.
Wat gebeurde er Haha!, oehhhh daar komen de sappige verhalen hoor, wie verteld het.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:19

Riviles schreef:
Ik wil alleen altijd graag dat iedereen het gezellig heeft en daarom vind ik het nooit zo leuk als ik achteraf hoor dat iemand iets niet leuk vond, dan heb ik zoiets, dan ben je toch niet eerlijk geweest en was je die middag of ochtend danwel jezelf??

Ik zeg in mijn post letterlijk:

Wind schreef:
Ja, dat is inderdaad wel jammer, dat er zoveel verschil zat tussen groep 1 en 2. Scheve mond Ik heb ook geen idee waarom we twee uur zijn weggeweest. Dat was vantevoren niet afgesproken en ook zeker niet waar de meeste van ons op gerekend hadden. Ik klaag niet hoor, ik heb heerlijk gereden, maar ik vind het voor de mensen uit de eerste groep een beetje l*llig. Ik weet ook niet wat hierover met Sandra was besproken. Twee paarden (Gáta en Gandur) hadden namelijk in de eerste groep ook al meegelopen en Gáta was aan het einde goed moe. Ze struikelde regelmatig en ik weet niet of het wel de bedoeling was dat ze 3 uur liep die dag.

Dat jij daar een klacht uit kan halen vind ik heel knap van je. Ik zeg nog dat ik juist iet klaag... Of bedoelde je mij niet met die opmerking? Als er iemand is die juist geen moeite heeft met zichzelf te uiten dan ben ik het wel en de meeste mensen uit de groep zullen dat beamen, maar aangezien ik het langzaamste paard had en jij een van de snelsten hebben wij niet naast elkaar gereden en dus ook niet gekletst. Vandaar dat dit waarschijnlijk voor jou klinkt alsof het allemaal 'achteraf gezeur' is, maar dat is dus niet waar.

Volgens mij zijn we het met elkaar eens dat het een ok rit was, dus laten we het hier bij laten. En inderdaad, ik mis ook nog de foto's van de tweeling! Waar zijn ze, meiden? >;)

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:33

Riviles schreef:
Wat gebeurde er Haha!, oehhhh daar komen de sappige verhalen hoor, wie verteld het.

haha!
toen we op het galop pad kwamen reed ik redelijk achter aan,en we mochtenb aangaloperen en baldur (?) van Nienke die vloog er min of meer van door met een paar flinke bokken.
en die van mij ging vrolijk mee haha! en toen had ik iedereen zo;n beetje in gehaald. en toen reed ik vlak achter Nienke en die riep naar mij "niet doen"want haar paard schrok weer van de mijne ofzo haha!
Haha! en toen we aan het eind van het pad waren waren ze meteen weer stil gelukkig. paard van Nienke ging eerst recht door en toen naar links. Clown
hihi ik vond het heel leuk hoor!
en bovenstaande vond ik ook niet erg ofzo Knipoog
vond het wel komisch haha! echte gloð actie Tong uitsteken
heb lekker gegallopeerd,nadat bijna iedereen ingehaald was haha!
heb alweer zin in de volgende rit bij Foxan Cool

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:54

Hejj wind, ik heb je even persoonlijk gepb't want we komen er wel uit Haha!

Ehm de foto's van de poel waren toch van de tweeling Haha! aiaiai wat waren hun namen? was dat niet karin en ??, ze reden op trolli en tigla op het laatst.

Groetjes Rilana
Cool

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:01

yvette! dacht ik! Haha!

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:12

wat moet dat stom klinken voor hun, mijn excuses karin en yvette? zou dat goed zijn, hahahaha

ik bedoel de benaming 'de tweeling', ik weet als geen ander hoe vervelend dat kan zijn, hihihihi ehm nee ik ben geen tweeling, maar mijn man wel, die is 'eeneiig' en mijn vader is ook tweeling 'tweeeiig' en ze strijden ook al zo om hun individualisme Haha! dus neem het ons niet kwalijk dat het eruit floept, we bedoelen er niets mee.

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:21

horssie schreef:
Riviles schreef:

haha!
toen we op het galop pad kwamen reed ik redelijk achter aan,en we mochtenb aangaloperen en baldur (?) van Nienke die vloog er min of meer van door met een paar flinke bokken.
en die van mij ging vrolijk mee haha! en toen had ik iedereen zo;n beetje in gehaald. en toen reed ik vlak achter Nienke en die riep naar mij "niet doen"want haar paard schrok weer van de mijne ofzo haha!
Haha! en toen we aan het eind van het pad waren waren ze meteen weer stil gelukkig. paard van Nienke ging eerst recht door en toen naar links. Clown
hihi ik vond het heel leuk hoor!
en bovenstaande vond ik ook niet erg ofzo Knipoog
vond het wel komisch haha! echte gloð actie Tong uitsteken
heb lekker gegallopeerd,nadat bijna iedereen ingehaald was haha!
heb alweer zin in de volgende rit bij Foxan Cool

Call me wrong, maar dit soort dingen vind ik ook helemaaaaaaaaal niet erg, dit zijn van die gebeurtenissen die er gewoon bijhoren. En ohohohoh nienke toch, laat jij zomaar een paardje ervandoor gaan Clown ssssssst dat deed ze gewoon expres hoor Haha! Had tvistur meegenomen, die gaat in ieder geval niet mee, 100% rem derop ook waterproof bij het ophol slaan Haha! Tong uitsteken

Vraag maar aan summertje Knipoog

Hahaha wij waren ook op het galoppad, hoorde ik ineens achter me'ho ho ho stop, rustiger' en ik hup rem derop en stond al stil, maar toen zag ik ineens 'ja je had me moeten zien, GROTE OGEN, de hele groep op mij af komen, wist niet hoesnel ik weer weg moest wezen, Dát was een stunt. hahahaha en nog weet ik niet waarom dat was Haha!, kan iemand zich dat nog herrinneren??? van groep 2.

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 17:30

Whaha Rilana niet verklappen dat ik er express vandoor ging Clown
Neehoor dat was niet zo, ik kon er echt niets aan doen maar het was niet zozeer ervandoor gaan, hij wilde gewoon voorop lopen. Toen lineke tigla weer een stukje achter mij had ging ik gewoon in een rustig handgalopje verder. En maar niet door hebben dat de rest alweer aan het stappen was he Blond

Ik heb inderdaad nog niet op Tvistur gezeten, maar ik kan anders ook wel een keertje naar jou toekomen in meppel, zo ver is dat nou ook weer niet!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:34

Gelukkig dat het weer een beetje is bijgepraat!

Euhm wat gebeurde er nou... Iemand riep van achter uit de groep Ho ho, en jij ging HO Haha! Tot ineens iemand riep, Laat maar! en toen gingen we weer verder Haha!

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:47

Nienke schreef:
Whaha Rilana niet verklappen dat ik er express vandoor ging Clown
Neehoor dat was niet zo, ik kon er echt niets aan doen maar het was niet zozeer ervandoor gaan, hij wilde gewoon voorop lopen. Toen lineke tigla weer een stukje achter mij had ging ik gewoon in een rustig handgalopje verder. En maar niet door hebben dat de rest alweer aan het stappen was he Blond

Ik heb inderdaad nog niet op Tvistur gezeten, maar ik kan anders ook wel een keertje naar jou toekomen in meppel, zo ver is dat nou ook weer niet!

Competitie verband, dat vinden ze super hoor, echt waar. Dat hebben Tvistur en Indian ook heel erg, wie kan het hardst voorop lopen, en je weet dat Tvistur heeeeeel hard kan stappen, kan glod overigens ook [van heleen, en superhard draven, want ik reed een middengalopje op vignir toen en glod ging nogsteeds draven, moet je nagaan] en zolang je dat bij paarden incalculeert en daar wel mee om kan gaan is het helemaal geen probleem.

Vonden jullie trouwens ook niet Dux van saskia een supertje Lachen ik vind dat zooooooooo'n leuk beest. En ook die van Wilma, superrrrrrrrr wat een kleur en wat is ie groooooooot. Ik weet alleen niet hoe hij is met buitenrijden, maar ik denk vast heel leuk.

Dat zou ik super vinden, jaaaaaa kom langs, gezellig zeg. Wij krijgen straks ook veulens. Ehm Geartje, Afke, Amerens, Trude, Jelly en Jane-Pauline, dus 6 merries. De eerste komen begin April en wij [summertje en ik] zijn al een beetje voorbereiding bezig met de 3-jarige. [sssssssst we hebben al op ze gezeten hoor, gewoon los aan een halster op blote rug] maar gisteren voor het eerst gelongeerd.

Misschien leuk als er meerdere eens willen komen kijken hierzo. Wij hebben alleen geen rijpaarden te huur Verdrietig , maar ik vind het super als je komt nienke. We gaan het gezellig maken, lekker buitenritje, zijn hier paarden zat voor mij, ehm Foppe Lachen of gewoon mijn stalen ros Clown