equitana / Essen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

Re: equitana / Essen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 14:11

Ik heb maar 4 combinaties v.d dressuurwedstrijd die gister was gezien, hier 4 foto's: (kwaliteit is niet denderend want moest veel inzoomen)

geen idee wie het was, maar ze bereed een Trakhener hengt.
Afbeelding

Jana Freund met die E-pony hengst, weet ff z'n naam niet meer ( de enigste E-pony die GP loopt in ieder geval)
Afbeelding

Geen idee wie, maar ze bereed een Trakhener hengst, die naar mijn mening vrij onrustig in de aanleuning was.
Afbeelding

Geen idee wie, maar hij bereed ook een Trakhener hengst, mooi paard, dat constant liep.
Afbeelding

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 18:16

Temperatuur: om te stikken in sommige hallen! Vooral hal 3, stalinrichting en trailers, was heel erg warm. De eerste dag mijn dunne jas aangehouden, de tweede dag in de garderobe gehangen. Je hebt gewoon een stevige jas nodig voor buiten, het was er snijdend koud dinsdag, maar binnen wil je hem echt wel uit.

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 22:47

was de heen en terug weg glad vandaag of was het makkelijk te doen?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:28

Gisteren was het goed te doen!
Hoe verder je naar het zuiden rijdt, hoe minder sneeuw Lachen

wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 18:07

Het is goed te rijden van en naar equitana toe. Ik ben woe,do en vanmorgen vroeg weer naar huis gereden. Het was erg leuk, maar idd erg warm. Gelukkig verkochten ze in bepaalde hallen ijs dat was wel lekker. Haha!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 17:44

Ik ga morgen, en heb er echt superveel zin in!!! We moeten wel vroeg weg, maar je moet er toch iets voor over hebben he Knipoog
Mensen nog tips in welke hal het sowieso erg leuk is? (Bijv. goede/leuke aanbiedingen enzo Knipoog )
En dat van die jas is wel ff handig om te weten idd, ik had me ongetwijfeld te warm aangekleed nu ik dit hoor... Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 18:25

Royaltjuh schreef:
Mensen nog tips in welke hal het sowieso erg leuk is? (Bijv. goede/leuke aanbiedingen enzo Knipoog )

ik ben vorige week zaterdag geweest, de eerste dag, en er stond ergens een stand met heeeeel veeeeel halsters, leren halsters, voor €25, en dat waren hele mooie halsters in allerlei kleuren, heb er nu nog spijt van maar ach, mijn paard heeft maar een hoofd, hihi.
en dan heb je nog een hal waar een hollandse handelaar staat, met allerlei paardenspul, en die had van die grijze hoofdstellen voor € 30, heb er maar een meegenomen, stom want de hele stal was verliefd, had ik een hoop geld kunnen verdienen,hahaha! En, er staat een mannetje waar je je eigen halstertouwen kan laten maken, en die is niet duur, voor een meter lijn, met hengstenketting betaalde we maar € 10!
En ik zou een rugzak meenemen, want de hele tijd dat gesleep met die plastictasjes wordt je niet vrolijk van. En ga geen trek krijgen in patat, dat hebben ze daar niet... Vingers aflikken Boos!
En koop bij de kassa alleen de appendix, daar staat genoeg in, wie waar staat, dat andere boekje is en alleen duits en eigenlijk hetzelfde als die appendix, maar natuurlijk wel duurder...
En voor de rest? Kijk je ogen uit, neem zoveel mogelijk folders mee, en goeie schoenen...

Heel veel plezier, groetjes Marjolein

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 18:52

Geen patat?? Echt wel! In hal 6, naast de grote ring, verkochten ze zeker wel patat!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 19:10

Hahahaha, merci Marjolein!!! 't Lijkt me echt cool!!! Heb er megazin in... Ennuh, gelukkig wel patat, zal het onthouden, in hal 6 Haha!:P
En van de appendix is wel handig, ik als arme student heb geen geld over Knipoog
Nou, als dr nog meer mensen goede tips hebben... kom maar op!

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 09:02

wie oh wie gaat er vandaag nog.
ook wij zijn gister geweest en hebben spijt van iets dat we niet gekocht hebben.
als iemand ons wil helpen zou dat fijn zijn.
als je mij dan pbt dan geef ik mijn telefoonnummer

Wilma1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 18:28

hey,

Wij zijn zaterdag jl geweest, we gingen om half acht uit Zeist weg, op de weg was het wel aardig te doen! Tegen 9.45 uur waren we in Essen.....! En gingen om half zes +/_ weer weg super gezellig was het veeel gekocht en mooie shows gezien! Het was zeker de moeite en vooral het was koopjesdag en barokke dag dus tja kwam voor ons alle goed uit!

Gr
Wilma

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:00