Boktrit omgeving *Annen, Anloo*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yunyah

Re: Boktrit omgeving *Annen, Anloo*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 18:57

Jippie wij gaan mee! Bertus verzoekt jullie vriendelijk om eetbare zaken mee te nemen voor het geval dat hij zomaar ineens een hongeraanval krijgt Haha! zodat jullie hem op de been kunnen houden. Ik vind alleen dat hij zich niet zo moet aanstellen en gewoon goed moet ontbijten voordat we weggaan.

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 00:09

Moeten wij dan etenswaren meenemen???
Hoe oud is Bertus dan, kan hij nog niet voor zichzelf zorgen ofzo? Tong uitsteken

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 00:28

eten? voor n paar uurtjes rijden??

Zijn er trouwens nog rokers in dit groepje?

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 01:32

Rokers??? Hoezoo?? Bos is openbare ruimte, mag je dus niet roken Tong uitsteken

Nee, grapje, maar vanwaar de vraag

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 14:15

gewoon een algemene vraag Haha!

Verder heb ik er superveel zi in Ja Al hoop ik wel dat alle sneeuw dan weg is.. Al heeft de meine geen ijzers Haha!

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 14:16

ik rook maar jah... een paar uurtjes zonder moet nie moeilijk zijn;) heb weer een paardje op het oog!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 14:30

Isabellover schreef:
ik rook maar jah... een paar uurtjes zonder moet nie moeilijk zijn;) heb weer een paardje op het oog!

ja sorry, had jij vergeten te PBen.. Ik hoop dat je mee kunt! Lijkt me gezellig! Van 6 mensen heb ik een reactie gekregen dat ze ZEKER mee gaan!

Yunyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 19:23

Arnoud schreef:
Moeten wij dan etenswaren meenemen???
Hoe oud is Bertus dan, kan hij nog niet voor zichzelf zorgen ofzo? Tong uitsteken

Bertus gaat er vanuit dat alles wat op 2 benen loopt ten alle tijde eetbare zaken bij zich heeft Vingers aflikken En als dat niet direct zichtbaar is dan gaat hij wel op zoek...Hij is 9 en is een moederskindje Tong uitsteken

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:08

9 jaar en dan al rughaar???

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 19:16

Het is al bijna zover, ut bos is nog wit, maar als het zo doorgaat duurt dat ook niet lang meer. Hebben we er zin in??? Met hoeveel zijn we nu uiteindelijk?

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 21:23

Ik geloof dat we ieder geval met zijn 8 en zijn!
Ik heb er zeker zin in!
Neemt ook iemand een digitale camera mee, voor mooie plaatjes? Cheese!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 22:26

ik neem er misschien een mee, iig niet mn eigen, daarvan is de oplader kapot, maar vraag mn zusje wel ff Lachen

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 22:35

Als ik er aan denk, neem ik de mijne ook mee en dan probeer ik er ook aan te denken plaatjes te schieten.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 07:21

Arnoud schreef:
Als ik er aan denk, neem ik de mijne ook mee en dan probeer ik er ook aan te denken plaatjes te schieten.

help ik je wel herinneren dat je plaatjes moet schieten Haha!

Yunyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 10:40

Arnoud schreef:
9 jaar en dan al rughaar???

Jups Ja en ook borsthaar...

Arnoud schreef:
Het is al bijna zover, ut bos is nog wit, maar als het zo doorgaat duurt dat ook niet lang meer.

En als de weerman gelijk krijgt dan is het zondag ook weer wit. De voorspelling voor dit weekend is 80% kans op neerslag en dat zijn dan 'winterse buien' oftewel hagel & sneeuw Verdrietig Ik zeg wel alvast dat als het oliebol is, ik niet mee ga rijden. Heb de dag daarvoor namelijk al mencursus en dat is ook buiten (als het goed is) en dat vind ik echt lijden, want ik heb last van winterhanden en dat is echt vreselijk pijnlijk... Huilen Maar ik zal dan wel van tevoren even bellen of even erheen komen fietsen.

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 15:12

Ooo laat het alsjeblieft niet zulk slecht weer worden...da's niet bevorderlijk voor het fietsen naar de uitgaansgelegenheid Knipoog

Ik wens jullie alvast heel veel succes en pleizer toe, en wel naar mij zwaaien he AnoeskaB, Yunyah en Wineds Knipoog

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:10

Dan maar duimen dat het zondag goed weer wordt!!
Ik heb er wel heel erg veel zin in Haha!

Enneh, Sbine, ik zal naar je zwaaien, als jij er dan voor zorgt dat je maandag nog een beetje levend op school komt Knipoog De herkansingen staan wel heerlijk om half 9 gepland Tong uitsteken

AnoeskaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 02:00

Er is inderdaad slecht weer voorspeld. Laten we dan maar uitgaan van die 20% kans op droog weer Cool

Ik heb trouwens al een paar weken niet gereden en het is al een paar maanden geleden dat ik in het bos ben geweest, dus als jullie iets wits voorbij zien stuiteren terwijl jullie op het veldje wachten, dan ben ik dat dus Bloos

Ik zal naar je zwaaien, Sbine. Als we op de heenweg bij de sloot langs gaan, kun je ons wel aan horen komen stampen. Ik hoop dat je kater dat overleeft Tong uitsteken
Oh, ja ik heb je maar wel op de startlijst gezet, dus goed gaan oefenen vanavond Knipoog

Yunyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 10:11

AnoeskaB schreef:
Er Ik heb trouwens al een paar weken niet gereden en het is al een paar maanden geleden dat ik in het bos ben geweest, dus als jullie iets wits voorbij zien stuiteren terwijl jullie op het veldje wachten, dan ben ik dat dus Bloos

En als er dan nog wat vlekkerigs achteraan gaat --> c'est moi Bloos Ook ik heb al lang niet gereden...
(Paar maand al niet! Tenminste niet met zadel. Heb alleen wat zonder zadel rondgehobbeld en gemend...)
en het bos is sinds afgelopen zomer niet meer door Bertus bestampt.

Citaat:
Als we op de heenweg bij de sloot langs gaan, kun je ons wel aan horen komen stampen.

Bedoel je dat weggetje langs die sloot naast Sabine? Heb jij dan nog nooit een woeste kerel met mestvork achter je aan gehad? Blauw oog Die man ging echt compleet over de rooie toen ik 1 keertje daar langs wilde lopen met Sabine. En toen ik er een keer gewoon op liep werd hij ook al agressief...dreigen en schelden Afbeelding idioot persoon... Ik ga altijd langs die verharde weg.

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 16:22

ik denk niet dat ik mee kan
we ehbben nu nog steeds maar 1 paard maar ik zou iets kunnen overleggen maar dat horen jullie nog!

Yunyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 16:37

ARGH!!! Frusty
Ik vrees dat ik moet afzeggen. Er is een 'familiegelegenheid' (lees: verjaardag Slapen ) zondag en er wordt verwacht dat ik mee ga. Als er nu schitterend weer in de planning stond dan zou ik me even grondig gaan verzetten hiertegen, maar gezien er ook 80% kans op 'winterse buien' is dit weekend heb ik maar zuchtend ingestemd... Wel jammer hoor!! Verdrietig Maar als de lente zich nou even doorzet dan kunnen we over niet al te lange tijd gewoon nog een keertje gaan toch!? *smeek*

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 17:21

ik vind het jammer hoor Verdrietig Maar dan gaan we binnenkort gewoon nog een keer Haha!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 16:58

Ik ben vanaf nu alleen nog mobiel te bereiken, ga proberen de trein te halen richting annen Lachen

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:22

Ai het is wel heel erg slecht weer... en voor de komende dagen wordt ook slecht weer voorspeld. Amulet en ik hebben besloten toch niet mee te gaan, we moeten namelijk een trailer huren voor een heel weekend omdat het op zondag valt en dat kost 50 euro... Als het dan toch te slecht weer is om te gaan zijn we dat geld dus voor nix kwijt...
Heel erg jammer, we hadden er net zo'n zin in!
Hopelijk wordt dit nog gelezen, anders zal ik (of Amu) Machie nog even bellen...
Jullie in elk geval veel plezier! Wij zijn er graag een andere keer bij!!

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:02

machie schreef:
Ik ben vanaf nu alleen nog mobiel te bereiken, ga proberen de trein te halen richting annen Lachen

kzie het al voor jij met je paard op het perron
komen ze vragen wat je aan het doen ben
ik wacht opp de trein naar annen Haha! Clown