zodat jullie hem op de been kunnen houden. Ik vind alleen dat hij zich niet zo moet aanstellen en gewoon goed moet ontbijten voordat we weggaan. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zodat jullie hem op de been kunnen houden. Ik vind alleen dat hij zich niet zo moet aanstellen en gewoon goed moet ontbijten voordat we weggaan.
Al hoop ik wel dat alle sneeuw dan weg is.. Al heeft de meine geen ijzers
Isabellover schreef:ik rook maar jah... een paar uurtjes zonder moet nie moeilijk zijn;) heb weer een paardje op het oog!
Arnoud schreef:Moeten wij dan etenswaren meenemen???
Hoe oud is Bertus dan, kan hij nog niet voor zichzelf zorgen ofzo?
En als dat niet direct zichtbaar is dan gaat hij wel op zoek...Hij is 9 en is een moederskindje
Arnoud schreef:Als ik er aan denk, neem ik de mijne ook mee en dan probeer ik er ook aan te denken plaatjes te schieten.
Arnoud schreef:9 jaar en dan al rughaar???
en ook borsthaar...Arnoud schreef:Het is al bijna zover, ut bos is nog wit, maar als het zo doorgaat duurt dat ook niet lang meer.
Ik zeg wel alvast dat als het oliebol is, ik niet mee ga rijden. Heb de dag daarvoor namelijk al mencursus en dat is ook buiten (als het goed is) en dat vind ik echt lijden, want ik heb last van winterhanden en dat is echt vreselijk pijnlijk...
Maar ik zal dan wel van tevoren even bellen of even erheen komen fietsen. 
De herkansingen staan wel heerlijk om half 9 gepland

AnoeskaB schreef:Er Ik heb trouwens al een paar weken niet gereden en het is al een paar maanden geleden dat ik in het bos ben geweest, dus als jullie iets wits voorbij zien stuiteren terwijl jullie op het veldje wachten, dan ben ik dat dus![]()
Ook ik heb al lang niet gereden...Citaat:Als we op de heenweg bij de sloot langs gaan, kun je ons wel aan horen komen stampen.
Die man ging echt compleet over de rooie toen ik 1 keertje daar langs wilde lopen met Sabine. En toen ik er een keer gewoon op liep werd hij ook al agressief...dreigen en schelden
idioot persoon... Ik ga altijd langs die verharde weg.
) zondag en er wordt verwacht dat ik mee ga. Als er nu schitterend weer in de planning stond dan zou ik me even grondig gaan verzetten hiertegen, maar gezien er ook 80% kans op 'winterse buien' is dit weekend heb ik maar zuchtend ingestemd... Wel jammer hoor!!
Maar als de lente zich nou even doorzet dan kunnen we over niet al te lange tijd gewoon nog een keertje gaan toch!? *smeek*
Maar dan gaan we binnenkort gewoon nog een keer
machie schreef:Ik ben vanaf nu alleen nog mobiel te bereiken, ga proberen de trein te halen richting annen