KWPN Hengstenkeuring in Den Bosch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Teigetje008

Re: KWPN Hengstenkeuring in Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 12:45

nou, ik ben gisteren geweest. WAUW! wat een mooie hengsten, kwijl...
Het was best druk voor donderdag en we hebben genoten. Ik had meer paardenspulletjes-kraampjes verwacht eigenlijk. En de patat-met smaakte errug lekker!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 15:02

Ik ben dus gister geweest en vond het erg tegenvallen. Maar dit kwam meer door school die het zo stom gepland had dan door de keuring. We kwamen om half 1 aan, was er om kw v 1 meteen pauze tot kw over 2... daarna nog even paarden gekeken en toen moesten we alweer terug. We hebben alleen de Indoctro en Voltaire nafok gezien. Vond de Indoctro's nog erg babyachtig, maar wel leuke springers, de Voltaires waren wat massaler al.

De kraampjes vielen me dit jaar ook tegen, maarrrrr, ik heb een westernzadeltje voor Bas gekocht! Haha! Dus als iemand een meisje met een grote plastic tas zag sjouwen met daarin een zadeltje dan was ik het ( had tevens een felgekleurd mutsje op Haha! )

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 19:57

Ik ga morgen en ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 00:00

ik ben woensdagavond naar demen avonde geweest...ik vond er eerlijk gezegt geen zak aan...geef mij maar indoor brabant Haha! dat is veel leuker Tong uitsteken

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 00:22

0ojannekeo0 schreef:
ik ben woensdagavond naar demen avonde geweest...ik vond er eerlijk gezegt geen zak aan...geef mij maar indoor brabant Haha! dat is veel leuker Tong uitsteken

Is ook niet echt met elkaar te vergelijken hè?\
Ik vond het overigens wel erg spannend en leuk woensdagavond, heb mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd Haha!