lees juist dat katrienVB ook mee gaat misschien.. zij woont in hilvarenbeek.. misschien ook samen afspreken dat is niet zo ver van goirle-poppel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renske20 schreef:Ik ga ff esther vragen of ze zaterdags vrij kan regelen, en als dat niet gaat, dan gaan we anders wel met een keer zelf op zondag met griebels&miss_blimm
Yorghos schreef:Hmm... jammer dat het op een zaterdag is. Dan zijn er lessen bij mij op stal, dus kan ik waarschijnlijk niet komen.
In ieder geval niet te paard. Wat voor tijd willen jullie afspreken? Misschien dat ik dan toch wel even kan komen, desnoods op de fiets.
_Tanja_ schreef:Yorghos schreef:Hmm... jammer dat het op een zaterdag is. Dan zijn er lessen bij mij op stal, dus kan ik waarschijnlijk niet komen.
In ieder geval niet te paard. Wat voor tijd willen jullie afspreken? Misschien dat ik dan toch wel even kan komen, desnoods op de fiets.
Kun je dan niet een keer een les overslaan ??
miekevGool schreef:heeej iedereen!!
Ik hoop dat ik dan al weer beter ben.. Tot wanneer kan ik laten weten dat ik mee wil? Of is het ook gewoon goed dat ik met andere meekom... Naja ik hoor het wel..