Mietje schreef:o.. niemand weet wie bolle is natuurlijk
bolle aka Merlijn van Ernstheem:
[image]
Whoeesj

dies moooiii

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rensjuh schreef:Ik wil ook wel mee, maar mijn eigen merrietje is verkocht en ik rij nu op het paard van mijn instructrice, maar dat vinden jullie ECHT NIET leuk als ik die meeneemkrijgen we vervelende paniek-toestanden enzow.. je weet wel, zo'n dressuurpaard wat niks gewend is...
![]()
Maarrr nou wil het toeval dat mn moeder nog een haflingermerrie heeft, die we al 10 jaar hebben en die mag ik vast wel lenen, en mama wil me ook vast wel brengen...
Rensjuh schreef:Ik wil ook wel mee, maar mijn eigen merrietje is verkocht en ik rij nu op het paard van mijn instructrice, maar dat vinden jullie ECHT NIET leuk als ik die meeneemkrijgen we vervelende paniek-toestanden enzow.. je weet wel, zo'n dressuurpaard wat niks gewend is...
![]()
Maarrr nou wil het toeval dat mn moeder nog een haflingermerrie heeft, die we al 10 jaar hebben en die mag ik vast wel lenen, en mama wil me ook vast wel brengen...
Bonanzalover schreef:Als mijn zus meegaat rijdt ze op laska onze turbo fjord. Maar we zitten met het probleem dat we beide in het weekend werkenDus ik zal ff met haar overleggen wanneer ze kan. De 23ste kunnen we in iedergeval niet want dan heeft ze een menwedstrijd met haar muildieren. En ik ben gestrikt om voor te lezen