inventarisatie interesse Manege Bergemo-boktrit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer boktrit?

in November
2 (20%)
in December
2 (20%)
in Januari
1 (10%)
in Februari
5 (50%)

Totaal aantal stemmen: 10

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 17:04

Juut schreef:
Ik stel voor om bij veel aanmeldingen hier een tweede groep van te maken. De eerste tien bij elkaar en verdere aanmeldingen in de tweede groep, bedoel ik. Idee?

Ik vind dat wel een goed idee. En dan gaan we achteraf gewoon wel met zn allen friet eten in Heijen.

Shira2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:03

ik vind het ook een goed idee. Friet eten met zn allen in heijen is natuurlijk altijd goed Knipoog

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 11:55

ja, goed idee...het wordt April toch?

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:45

Waarcshijnlijk word het April ja, maar kan ook begin mei worden.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 13:07

Enne mocht ik nou niet meerijden, mag ik dan wel mee frietjes eten? Haha! Want het is bij mij het een of het ander nl. En vorige keer kon ik dus niet mee frietjes eten. Daardoor heb ik niet zo veel kunnen kletsen met anderen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 15:24

Tuurlijk Wendy Haha!
Alleen is het wel wat klein bij de snackbar waar we andere keren geweest zijn, dus moeten we dan gaan proppen als iedereen ook meegaat friet eteb! Tong uitsteken

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 17:18

tuurlijk!
ik heb de vorige keer niet eens mee kunnen rijden Schijnheilig laat staan frietjes eten!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 19:59

Annetje schreef:
Tuurlijk Wendy Haha!
Alleen is het wel wat klein bij de snackbar waar we andere keren geweest zijn, dus moeten we dan gaan proppen als iedereen ook meegaat friet eteb! Tong uitsteken

Ach ja een beetje proppen maakt niet uit. Als het mooi weer is kunnen we ook buiten eten. De vorige keer hadden we het nadeel dat het regende. En vorige keer hadden we maar een tafeltje omdat we toen maar met zijn 8en ofzo gingen eten. Nu kunnen we ook gewoon meerdere tafeltjes in beslag nemen. We jagen de andere mensen gewoon weg met ons lekkere paarden parfum Tong uitsteken

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 12:39

Shira2 schreef:
ik vind het ook een goed idee. Friet eten met zn allen in heijen is natuurlijk altijd goed Knipoog

ff off-topic: ik heb je toegevoegd op msn.. zou leuk zijn als je meegaat!!

ik neem aan dat we dan een gevorderdenrit van 2 uur willen doen? net zoals de vorige keer?

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 19:10

Ja ik wil dat wel iig. Een uur is veel te kort.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 20:28

moeten we alleen ff kijken of iedereen dat qua ervaring aankan.. er wordt in die twee uur af en toe flink gegallopeerd, en ik weet niet van iedereen hoelang ze rijden enzo

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 11:50

Idd eventjes goed kijken of iedereen dit wel kan, maar ik ben van mening dat je hier niet geweldig goed voor hoeft te rijden (de andere keren lukte het ook gewoon) Als er iemand tussen zit die wat minder goed kan rijden kan die ook gewoon op een van de rustige fjordjes mee en dan gaat dat allemaal wel lukken.
Of idd maar een uur gaan, maar bij de half gevorderde ritten (zijn toch een uur? of ander half?) daar werd de keren dat ik mee was net zo hard/wild gereden dan bij de gevorderde rit.

Shira2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:36

off topic: ik heb t gezien janneke, heb je ook toegevoegd.

Een twee-urige gevorderdenrit lijkt me perfect. lekker scheuren door het bos. Denk dat het ook wel verschil maakt wie er als begeleider meegaat.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 17:54

Eh..scheuren hoeft van mij dus niet zo..dan loop ik het risico dat de rem blokkeert...zeker als we weer in het Afferdense bos rijden. Scheve mond Dan denkt paard; naar huis! Heel hard! Tong uitsteken

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 19:02

Bij een gevorderde rit zit je altijd in het grote bos (waar we vorige keer ook waren) bij een kortere rit hoeft dat niet per se volgens mij.
Ik vind scheuren opzich niet erg, maar dan moet ik wel op een paard/pony zitten wat ik vertrouw, anders durf ik het niet. De eerste Bergemo-boktrit zat ik op Obelix en daar durfde ik echt niet hard op te galoperen, vorige keer met Bruintje haalde ik iedereen in (oké was niet helemaal de bedoeling, maar ik vond het wel grappig) Bruintje had toen ook geen rem meer Tong uitsteken
Juut stopt je paard dan ook niet wanneer de rest weer gaat stappen ofzo?

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 19:32

Zoals het de vorige keer ging vond ik het wel oke. Alleen dat bijdraven was zoooooo vervelend. Maar opzich het tempo en de stukken galop waren wel goed. (Hopen dat we niet weer een groep van opzij tegen komen en de paarden bokkend,springend 'm peren Tong uitsteken Gelukkig waren ze nog wel te stoppen)

Ik zat de vorige keer op Pino. Wel een leuk haffie maar die had nog weinig ervaring toen met het buitenrijden dus was lekker gek Haha!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 20:43

Annetje schreef:
Juut stopt je paard dan ook niet wanneer de rest weer gaat stappen ofzo?

Eh..Hij kent de weg terug naar stal errug goed... Kijk, een gewoon gallopje is prima te doen. Laatste keer was hij ook zo gek als een mandje (draven als de rest stapte, galoperen als de rest draafde), maar kon ik hem prima in hetzelfde tempo als de rest houden. Maar als we echt flink door zouden galoperen weet ik ook niet wat er gebeurt... Bovendien vind ik het niet prettig met een grote groep hard te galoperen. Je weet niet hoe de paarden op elkaar reageren, en je weet niet van iedereen of ze dat aankunnen.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 11:24

Ik vind het wel leuk om een beetje tempo te rijden in het bos eigenlijk Tong uitsteken
maar dan moeten we natuurlijk niet met z'n 14en in een groep ofzo..

Shira2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 14:26

haha, met scheuren bedoelde ik niet precies het bos onveilig maken hoor Haha! Gewoon lekker doorgaloperen, stappen is ook een favoriet. lekker kletsen met elkaar op de rug van onze lieve paardjes.

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 19:17

Ik vind een beetje tempo ook leuk, maar dan met paarden en ruiters die ik goed ken. Ik ga regelmatig met een bokker het bos in, dat gaat allemaal prima. En dan ook stukken zo hard dat de tranen je over de wangen lopen.
Maar vorige keer waren veel paarden toch gespannen. En dan is inderdaad een eigen paard heel anders dan de manegepaarden die daar regelmatig komen.

Helaas konden we vorige keer niet echt kletsen.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 22:19

inderdaad.. maar ik verwacht niet dat als het eenmaal april is iedereen meegaat, veel mensen die op de eerste pagina's gereageerd hebben reageren nu al niet meer.. dus ik betwijfel het of die meegaan.

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 00:03

Ow ik heb in dit topic maar 1 keer gereageerd maar ik ga zeker mee!
Maar dan wel het liefst op Osar (verzorgfjord) omdat ik geen zin heb om kei veel geld te betalen als Osar 5 min verderop staat..

Shira2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 18:19

wat je zegt janneke, ik denk ook dat er zeker een aantal toch niet meegaan als het eenmaal april is. Heb er nu al zin in

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 19:00

ik wil Osar wel een keer in-real-life zien maikuh, dus je moet hem zeker meenemen Haha!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:32

Ik wil ook nog steeds heel graag mee Maar moet gewoon eerst
de datum afwachten om te kijken of het dan wel schikt.