Het paardje van Marieke (schimmel) pakte echt leuk aan. Echt knap dat je die haag zo snel hebt gesprongen.
Pablo pakte ook super aan. Hij ziet er wel uit alsof hij hartstikke klaar is voor de volgende cross. Hoewel hij in het begin van de training volgens mij nog niet zo'n zin had. Hij stond liever op de trailer?

Het paard van Hamlet heeft veel geleerd denk ik. Echt super hoe Pieter over die punten sprong.
En Online ging dit keer ook lekker over die haag.
 Ik vond dat hij heel goed aanpakte. Geeft wel wat vertrouwen voor zaterdag. 
 De foto's zijn klaar, maar ik moet ze nog inscannen en daar heb ik nu geen tijd voor. Die volgen dus nog.

gewoon Pablo dus, terwijl hij nota bene die ochtend al een drie kwartier gereden was 
 . Maar goed, kunnen we mee leven. Los springen deden we even rustig aan, twee boomstammetjes van zo'n 30 cm hoog op drie galopsprongen. Wat doet onze hystericus, met zo'n meter lucht eroverheen ('wat Raimaer kan, kan ik ook') en vervolgens schrikt hij zich een ongeluk, want wat ligt daar schuin voor hem op de grond? een BOOMSTAM! Nou weet je natuurlijk als ervaren crosspaard dat die dingen bijten, dus daar moet je heel snel wegwezen. Fijn Pablo, maar je liet mij daar op de grond achter   

....mijn moeder is iig op vakantie, maar misschien als ik de schimmel nou weer meeneem....ga wel even overleggen.