Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Silvia schreef:
Inderdaad ja, wie ben jij...... je woont niet eens in de Achterhoek dus waar bemoei jij je eigenlijk mee![]()
(En misschien begrijp je niet helemaal wat Prima bedoeld, maar dat is niet aan mij om dat uit te leggen!
) 
Want volgens sommige bokkers ben ik dus veel te oud, jammer want volgens mij maakt leeftijd niet uit en ben je zo jong als je je voelt.......... 
hanna schreef:Er is een probleempje ik ben al (zesenveertig), mag ik nu nog wel op de door mij medegeorganiseerde boktmeeting komen??????![]()
Want volgens sommige bokkers ben ik dus veel te oud, jammer want volgens mij maakt leeftijd niet uit en ben je zo jong als je je voelt..........

Ik wil jullie graag meeten! En ik moet nog even zien hoe ik er kom. Ik denk met het openbaar vervoer. Hanna, kun jij me dan van het station plukken evt.???? Ik zal zien of ik nog wat mensen mee kan krijgen okee? Wie van de mensen die jullie weten dat ik ken willen jullie graag meeten??? Dan doe ik de overhaalpoging wel grinnik....

Als er daar waar wij gaan meeten de honden die daar lopen een beetje wegblijven, dan is het geen probleem, ik kan ze zowiezo aan de riem houden... Laat het me maar ff weten of dat zal gaan kee?