Voor alle bokkers in Limboland!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kom jij?

Poll eindigt op

Ja, zeker!
3 (21%)
Nee
6 (42%)
Alleen als ik vervoer heb
5 (35%)

Totaal aantal stemmen: 14

SweetTinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:41

Cadish schreef:
Trouwens, zoiets doen ze écht niet hoor! Daar verliezen ze klanten mee. Bovendien zou het iemand dan wel moeten zijn opgevallen met die stank, en een groot zeil met een pony eronder moet ook wel opvallen hoor!
Ik denk dat je gewoon iets bent aan het kletsen. Scheve mond

Niet teveel denken... Want het is echt wel waar. Ik heb vanaf mijn 8e bij manege houben gereden, ben nu bijna 19, dus ken die manege goed genoeg (ben nu tijdje wel al gestopt).

Swift lag gewoon onder een zeil op de buitenplaats... Het was echt eng en je rook het inderdaad.

Sja en de mening over manege Houben... Ik heb daar een leuke tijd gehad, maar op het eind gingen ze nogal achteruit vond ik. Fox was wel een geweldig paardje, ben nog nooit zo gek geweest van een paardje (ofja, op Tinka na dan).

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:44

SweetTinka schreef:
Fox was wel een geweldig paardje, ben nog nooit zo gek geweest van een paardje (ofja, op Tinka na dan).

hij had mij er nog drie keer op een les afgegooid ~~}>

maar het was wel echt een beauty.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:21

BM is niet bedoeld om pagina's lang je mening te geven over een bepaald bedrijf en hoe het er daar aan toe gaat. Ik zet hier een slotje op omdat het al geen zin meer heeft alle off topic reacties te splitten. Er mag een nieuw topic komen, maar zorg ervoor dat dit over het onderwerp blijft gaan.