Volgende Week Meeting Oosterpark Ridderkerk (?)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer meeten we??

Poll eindigt op

Maandag
Geen stemmen
Dinsdag
4 (33%)
Woensdag
Geen stemmen
Donderdag
5 (41%)
Vrijdag
1 (8%)
Maakt niet uit
2 (16%)

Totaal aantal stemmen: 12

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:46

dit slaat allemaal nergens op..
een meeting is voor zijn allen en niet voor een paar groepjes..
dus je moet rekening met zijn allen houden..
dus we kunnen het beste afspreken met de ruiters dat we tijdens de rit beslissen wat we doen want de paarden kunnen best fris zijn en niet ieder paard is even braaf als een ander paard..

willemien je gaat mee hoor..
ik heb je levensverzekering al afgesloten bij mij zelf Haha!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:52

Jullie moeten er ook rekening mee houden dat er een jong paard bij zit, en ik heb niks over hem te zeggen als er een vandoor gaat, zo'n goede rem zit er nog niet op! Schijnheilig Dus we kijken daar wel, en als het te druk ofzo is, kunnen we ook alleen stappen. We zien daar wel. En het is maar een 20 minuutjes rijden naar t park. DUs 1 uur weg is wel aardig vroeg, hoewel, mich gaat mee he? Haha!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:55

Ik ben altijd op tijd hoor Tong uitsteken
Maare half 2 lijkt me vroeg zat om weg te gaan!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:01

neejh mies 1 uur op de manege!!
jij sn op tijd laat me niet lachen hahahah
tog wel Tong uitsteken
maaruh neejh 1 uur.. want dan kom jij tog pas om half 2 aan kakken Knipoog

Annemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:13

Ik ga niet mee Scheve mond
Gate liep zondag en maandag kreupel. Gelukkig liep ze gisteren al wat beter, maar nog niet helemaal goed. Lijkt me dus niet verstandig om morgen dan meteen een paar uur met de kar weg te gaan.
Volgende keer dus maar Lachen

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 15:29

Jammer dat je niet mee kan Annemieke hebben jullie al wat van Purtje gehoord? Of Galja? Gaan die nog mee?
Ik ga denk ik als het lukt wel galloperen,we kunnen toch als er iemand is die beslist niet kan of wil galloperen vooruit laten stappen of even wachten en dat die andere een 'rustig' galopje maken...?
Weet ook niet of Tobi zich inhoud, zit gelukkig meestal wel een rem op. Tong uitsteken
We zien het allemaal wel!
Tot morgen om 2 uur Tong uitsteken
Oja gaan we het water nog even in?
Ik wel als het niet koud is,ik ga niet zwemmen ofzo [hem nl. net m'n navelpiercing 2 weekkies Schijnheilig ]

aardbei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 16:10

Ik heb slecht nieuws...ik mag niet mee van mijn moeder..ze vind het te gevaarlijk omdat we met zo'n grote groep gaan...dan kan ik de verantwoording niet aan ofzo Boos! ...

en steffie>> er is nog steeds blauwalg..je kan door het water rijden, maar je moet uitkijken dat je paard niets drinkt...

bientoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:32

miesie schreef:
Dat kan je niet van te voren zeggen! We zijn met een hele groep, waar ook een paar paarden bij zitten die lichtelijk gestoord zijn!
Heb je nog nooit een gezellige rit gemaakt en alleen maar gestapt Verward
Je kan niet van te voren zeggen dat je gaat galoperen dat ligt aan de paarden!
Ik ga me paard niet verpesten omdat jullie zo graag willen galoperen en denk ik die anderen allemaal ook niet!
Je kan ook 's aan anderen denken of iig hun mening vragen, je kan niet zomaar ff besluiten WE gaan galoperen...

mijn fjord waar me vriendin op rijd gaat toch ook gewoon in galop en die is ook gestoord *LOL* dubbele pret Bloos en ik zoou met tobilover ook al gaan galperen dus die gaan in iedergeval wel en ik ken der nog wel meer die gaan en ik heb heus wel eens een gezellige rit meegemaakt maar dat was ook niet alleeen stap Nagelbijten / Gniffelen daar word je op de gegeven moment ook zat en mijn pony ook Vingers aflikken

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:37

Pff...sorry maar ik verheug me niet echt op morgen..

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:42

tobilover schreef:
Jammer dat je niet mee kan Annemieke hebben jullie al wat van Purtje gehoord? Of Galja? Gaan die nog mee?
Ik ga denk ik als het lukt wel galloperen,we kunnen toch als er iemand is die beslist niet kan of wil galloperen vooruit laten stappen of even wachten en dat die andere een 'rustig' galopje maken...?
Weet ook niet of Tobi zich inhoud, zit gelukkig meestal wel een rem op. Tong uitsteken

Dat klinkt leuk, dat vooruit laten stappen, maar paarden blijven kudde dieren!! En ik wil niet, net zoals in de gorzen. Dat jij er opeens vandoor gaat op je kleine shet, want die van mij ging er als een gek achteraan, en dat is levensgevaarlijk. Jij kon lekker makkelijk onder die kleine takken door, maar ik en mies niet! Dus als ik morgen kom, wil ik wel dat er ook rekening gehouden wordt met anderen, en dus niet egoistisch zijn!!!!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:42

we zullen zien.
we kennen heel het park uit ons hoofd!!! dus als het verkeerd uitpakt nemen we gewoon een andere route Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:44

tulandro: dat snap ik niet echt een pretje als je op een grote zit. maar dan moeten we morgen wel even goede afspraken over maken

bientoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:44

het maakt toch niet uit als ik in galop wil en nog meer mensen misschien dan zeggen we dat toch gewoon Schijnheilig en miesie als je niet wil galoperen loop je gewoon tog een stuk vooruit anders weet ik het ook niet meer Verward en we moeten gewoon plezier maken want voor dat je het weet is het levne voorbij Bloos

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:45

jockeygirl schreef:
we zullen zien.
we kennen heel het park uit ons hoofd!!! dus als het verkeerd uitpakt nemen we gewoon een andere route Knipoog

Ik woon al heel mijn leven aan het Oosterpark.. dus ik ken t denk ik nog net iets beter dan de rest Schijnheilig . Maar we zien wel, ik hoorde trouwens niet echt positief weerbericht.

bientoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:46

zo word het lekker gezellig

bientoi

maar neit heus

DiantaM

bientoi schreef:
het maakt toch niet uit als ik in galop wil en nog meer mensen misschien dan zeggen we dat toch gewoon Schijnheilig en miesie als je niet wil galoperen loop je gewoon tog een stuk vooruit anders weet ik het ook niet meer Verward en we moeten gewoon plezier maken want voor dat je het weet is het levne voorbij Bloos

Verward Als jullie alleen maar willen crossen, ga ik niet mee. Want ten eerste is het park hier niet geschikt voor, ten tweede zijn shetjes net iets makkelijker te houden dan een paard wat net 4 is.

_Rebec

Ik ben jou weleens tegen gekomen op een pony. wij zijn daar altijd met 2span shetten Knipoog

jammer van het weer

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:57

Wat doen we nou ?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:58

Ja, op kitje, die witte pony bedoel je? Rijd je altijd met kimmie de shet mee?

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:01

ja die witte pony. kimmie die ken ik niet

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:43

bientoi schreef:

Ik heb nooit gezegd dat ik niet wil galoperen, ik ben best wel in voor een galopje, maar als we met zo'n grote groep zijn dan moet je gewoon rekening met elkaar houden!
Je weet niet hoe de paarden morgen zijn...
Maar als jullie geen zin hebben om rekening met alle anderen te houden weet ik niet of ik nog wel mee ga...
En het gaat niet zozeer om mij hier, sid is best braaf en soms nog wel te houden, maar er zijn ook paarden bij die niet zo braaf zijn en ik heb geen zin om achter die paarden aan te moeten gaan, want als die ruiters er dalijk afliggen moeten wij die paarden gaan vangen!
In een grote groep rijden is heel anders dan met ze 4en ofzo! Dan moet je gewoon rekening met elkaar houden en niet omdat 1 persoon zo graag wilt galoperen maar gewoon gaan galoperen!

En een stuk vooruit lopen werkt natuurlijk al helemaal niet, dat weet elke mongool het paard dat dan galopeert haalt natuurlijk in of het paard wat vooruit stapt hoor galoperende paarden achter zich en rent dus vooruit!

Je kan niet van te voren zeggen wat je wel of niet gaat doen, we hebben hier met dieren te maken hoor niet met machines die elke dag hetzelfde zijn!

Uiteindelijk gaan we allemaal weer uit elkaar naar onze eigen stallen en dan kan je toch ook daarna met ze 2en ofzo een galopje nemen als dat er niet van gekomen is!

Jullie doen net alsof een rit niet gezellig kan zijn als je niet galopeert..
En anders ga je een half uur eerder naar het park en ga je lekker crossen ofzo...

Purtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:44

ik ga niet mee morgen. Moet helaas lesgeven morgen middag.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:46

*En anders ga j een half uur eerder naar het park en ga je lekker crossen ofzo..*

Dat hebben Tobilover en ik ook gedaan, toen met de Gorze, omdat we niet wisten hoe ze zouden zijn. Dan heb je iig gecrosst..

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:49

Sorry hoor Tulandro maar toen ik in de Gorzen in galop ging heb ik dat gezegd tegen jullie misschien niet aangekomen bij jouw bij deze sorry daarvoor Scheve mond
En miesie we zijn niet met een grote groep!
Willemien gaan toch ook niet mee?
En galja en purtje ook niet?
Dus zijn we maar met 4 paarden.... een hele grote groep dus Nagelbijten / Gniffelen