Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naar welke provincie gaat je voorkeur uit?

Utrecht
89 (58%)
Brabant
63 (41%)

Totaal aantal stemmen: 152

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 20:31

Kusia schreef:
Zou Utrecht niet te ver zijn voor de mensen die helemaal uit Beglië willen komen???

Maar voor de mensen in Friesland is Brabant weer te ver ... Utrecht is het centraals!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:57

Tja, maar voor veel mensen is het als het niet om de hoek ligt al te ver. Als je het centraalste punt van Nederland en Belgie zoekt dan zit je rond de grote rivieren. Dus net eronder of net erboven. Is het zoiezo niet een idee om, als dit uitgewerkt gaat worden, het ook meteen groots aan te pakken? Dus ook stands, sponsors, andere mensen uit de paarden wereld buiten Bokt om, reclame maken? Ik denk namelijk wel dat er een erg leuk evenement van te maken is! Vooral omdat Bokt juist zo divers is met de verschillende takken van de paardensport! Evt alle shows een kleine vergoeding in reistijd geven en idd entree prijzen vragen met een goed doel erachter. Dus geen winstgevend belang. Ik denk iig zeker dat er iets moois van te maken is!!!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:01

Ik wil helpen!
met paard koemn zit dr neit in.. maar wil graag helpen, dus mensen diue in hun showjte nog een helper ndogi hebben.. pb me!

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:43

ik wil ookwel komen! Lijkt me erg leuk
Mee wel een andere bokker mee! Tong uitsteken
Maar is er al een bekend waar het word gehouden? Brabant lijkt mij het centraalste.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 23:11

Ik sluit me dan bij xx_Irisje aan en ik denk Gucci_Girl en Tessiej ook (laatste weet van nix)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 23:13

heb niet alles gelezen Bloos maar als het beetje hier in de buurt is dan lijkt me het kei gaaf.

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 00:01

ja ik sluit me ook aan

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 05:58

Als het in Utrecht of Brabant wordt gehouden kom ik zowiezo niet met paard . Utrecht is al gauw 2 uur rijden met de trailer vanaf hier en Brabant is dus nog verder. Misschien kom ik dan wel even kijken .

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 14:00

Zou het federatiecentrum in Ermelo niet wat zijn? Een clubgenootje gaat daar wel eens trainen en die dacht dat je daar gratis gebruik kon maken van de crossbaan. Ik weet het niet, lijkt me wat onlogisch, maar misschien dat jullie dat weten?

Daar heb je iig 20 x 60 bakken, genoeg terrein voor andere shows en ook materiaal voor een eventuele crossact Knipoog

Amable, dat vind ik een ontzettend goed plan! OK dan!

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 14:17

Zou voor mij niet beter kunnen, maar dat is niet voor iedereen zo. Je bent wel direct van het probleem af van stallen. Daarbij heb je daar ruime zit plaatsen voor kijkers en muziek enz. Het kan niet beter daar.

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:16

Coke en ik doen ook mee! Haha!
Maar alleen als het Utrecht wordt dan *LOL*

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:24

Ik denk dat je het beste eerst een begroting kan maken en een idee in je hoofd halen van wat je precies wil. Hoeveel shows, hoeveel mensen wil je trekken, hoeveel ruimte heb je nodig enz. Kijk, mensen willen graag zittend kijken naar een show, iets eten en iets leuks kunnen kopen. De mensen die de shows verzorgen willen hun trailer en auto ergens kwijt, hun paard ergens kunnen stallen, mogelijkheid hebben tot muziek bij hun show en evt andere attributen zoals hindernis matriaal. Afhankelijk van je shows kan je een bepaalde entree prijsvragen. Als je hulp nodig hebt, wil ik wel helpen, maar ik heb ook nog nooit eerder een evenement op poten gezet, hoewel het mij wel super lijkt om te organiseren. Trouwens, als het mooie en diverse shows zijn denk ik dat je ook mensen kan trekken die niet super paardengek zijn, maar wel van mooie shows houden...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 22:31

Amable schreef:
Ik denk dat je het beste eerst een begroting kan maken en een idee in je hoofd halen van wat je precies wil. Hoeveel shows, hoeveel mensen wil je trekken, hoeveel ruimte heb je nodig enz. Kijk, mensen willen graag zittend kijken naar een show, iets eten en iets leuks kunnen kopen. De mensen die de shows verzorgen willen hun trailer en auto ergens kwijt, hun paard ergens kunnen stallen, mogelijkheid hebben tot muziek bij hun show en evt andere attributen zoals hindernis matriaal. Afhankelijk van je shows kan je een bepaalde entree prijsvragen. Als je hulp nodig hebt, wil ik wel helpen, maar ik heb ook nog nooit eerder een evenement op poten gezet, hoewel het mij wel super lijkt om te organiseren. Trouwens, als het mooie en diverse shows zijn denk ik dat je ook mensen kan trekken die niet super paardengek zijn, maar wel van mooie shows houden...

He, Bokt bevat ook hersenen! Tong uitsteken

Jeetje, jij bent echt goed bezig. Vergaderen? Tong uitsteken

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:44

Ik wil wel graag komen, maar het hangt van de plaats af..
Ik moet met het OV komen, dus ja... Haha!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 10:24

Amable schreef:

Misschien ook eerst even contact opnemen met Bart?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 11:11

Nog 1 met hersenen! Tong uitsteken

Hmm.. wat zou daarin moeten komen? De link naar het topic, het idee van Amable en of hij zijn hulp hierin wil verlenen? Tong uitsteken

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:15

Het lijkt mij een goed idee om,met de mensen die willen helpen met de organistaie,een soort bijeenkomst te organiseren.
Zodat ieder zijn plannen en ideeen in de groep kan gooien.
Bij deze wil ik hier aan mee helpen OK dan!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:54

Ik wil ook wel mee helpen, maar ja iedereen woont door het hele land heen, dan moet je het centraal pakken, of op msn doen!

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:24

Als het in de buurt is, of iemand vervoer voor Buster heeft, wil ik ook wel mee!
Op de keuring zouden Mirjam (westernfreak) en ik als cowgirls op de Welshjes gaan (zwart en wit; goeie combi), dat ging niet door, misschien is dat een idee voor dan?!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 00:18

brabant zou leuk zijn voor mij(lekker dichtbij), dan lukt het misschien zelfs wel met paard(als we dan al een trailer hebben, zijn we nu mee bezig nl. en rydar er goed in gaat, anders boef ofzo). als het echt een groot evenement word krijg ik mn ouders misschien wel zo gek om naar utrecht te rijden, natuurlijk dan wel zonder paard...
voor mij zou brabant/zeeland het beste zijn, brabant lijkt me ook wel het centraalste als je de benelux bekijkt, is dan misschien wel ver voor de friezen, maar in utrecht is het weer ver voor de belgen ed......

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 09:59

Een vergadering lijkt mij geen slecht idee Knipoog Misschien eerst idd een keer een groepsgesprek op msn met daarin ideeen. Dan kunnen we daarna contact met Bart en Heike opnemen of zij het hier mee eens zijn. Zij hebben uiteraard ook een aantal sponsors die hier misschien interesse in hebben en het hele evenement zou in het teken van Bokt komen te staan, daar moeten zij ook hun toestemming aan verlenen. Mijn msn zal ik jou even pben Shanna16.

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 10:14

Wat vinden jullie ervan om dit evenement een soort reizend iets te laten worden.
Bijvoorbeeld eerst (willekeurige volgorde) in Breda,dan in Utrecht en dan naar boven in het land.
Ik zeg maar iets hoor,want volgens mij gaan jullie nog een taaie kluif krijgen aan het vinden van een middelpunt(qua locatie)
Misschien denk ik nu weer iets te ver voouit Schijnheilig

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 11:28

Klinkt leuk, maar is nog lastiger. Vooral organisatorisch. En het kost veel meer geld waarschijnlijk. Meestal moet je per locatie toch een bijdrage leveren en je kan het evenement minder groot maken. Maar dat is eerst nog een discussie punt, hoe groot wil je het maken. Dus maar eens de koppen bij elkaar steken. Maar het is zeker het overdenken waard hoor! Alleen moeilijk te realiseren ben ik bang...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 12:21

Ik denk ook niet dat ik mijn moeder, EN de eigenaar van de pony zover krijg dat ik door het hele land heen kan Tong uitsteken

1x zal nog wel lukken... dus dat wordt idd vergaderen.

MSN is denk ik wel een goede optie.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 18:13

Danielle_1 schreef:
Wat vinden jullie ervan om dit evenement een soort reizend iets te laten worden.
Bijvoorbeeld eerst (willekeurige volgorde) in Breda,dan in Utrecht en dan naar boven in het land.
Ik zeg maar iets hoor,want volgens mij gaan jullie nog een taaie kluif krijgen aan het vinden van een middelpunt(qua locatie)
Misschien denk ik nu weer iets te ver voouit Schijnheilig

vind dit ook wel een goed idee, dan misschien nog één erbij in belgië? (hoezo er denken alleen maar nederlanders mee Tong uitsteken) (ik zelf ook hoor, maar ik denk nog een beetje aan de belgjes...)
op zich hoeft zoiets niet echt veel te kosten, als er idd shows worden gegeven door bokkers (voor noppes, evt. alleen reiskosten of gewoon consumptiebonnen oid) zijn die shows al rond. verder is het handig om grote sponsors als palm te vragen(vriendin van me was ook bezig evenement te organiseren, dat komt nu volgend jaar, die zette twee biermerken tegen elkaar op, krijg je meer geld.. Tong uitsteken), ipv paardenwinkels als hoofdsponsor, die kunnen er gewoon bijsponseren. die kunnen dan natuurlijk ook in standjes staan om dingen te verkopen, een paar stamboeken erbij, een schilder ed. en daar is je 'dorp'.
locatie, spullen en reclame kun je dan betalen van sponsorgeld. (als je een paar grote sponsors vraagt heb je daar zo genoeg voor).

het lijkt me ook wel slim om paardenboxen neer te zetten, zodat die gestald kunnen worden, is geloof ik niet eens zo heel duur(soms zie je ze op marktplaats, zoveel euro per dag/week) paarden bij de trailers laten vind ik niet echt kunnen, hebben de paarden geen rust denk ik, en de eigenaren kunnen ook niet even weggaan om te gaan kijken, want wat als je paard ineens gaat hangen oid... (moeilijkere paarden dan)

én het beste idee wat ik heb;
hijs BartVB in een clownspak voor de kinderen *LOL* Haha! Clown