Endurance-training strand Katwijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 09:18

Oh op die manier Lachen.

Tsja, voor ons is het natuurlijk een thuisrit Lachen.

Ik was gaan eten bij iemand en dat was wat laat geworden Haha!. Normaal gesproken lig ik dan allang in bed Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:40

Ik ben al weer een poosje thuis Lachen.

Het was een hele leuke rit. 23 kilometer gereden over strand en door duin. Het weer was prima en het strand ook ok Lachen.

Minder was alleen dat Kev vanuit het duin vreselijk moest plassen en dit niet wilde doen tijdens de rit. En toen moesten we dus nog 5 kilometer. Direct na de rit had hij een hartslag van 107 (:oo, vreselijk niet goed). Toen even laten plassen en rollen en na 10 minuten weer meten: keurige 48 Lachen.

Nu hoop ik dat hij tijdens de Endurance Katwijk wel gewoon wil plassen Ach gut.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:47

Ik lag net aan jullie te denken. Vreselijk jammer dat het uiteindelijk niet lukte om mee te gaan. Heerlijk weer voor zo'n rit. Erg wrang om dan de hele dag met denderende hoofdpijn plat te moeten liggen. Ik hoop een volgende keer wel mee te kunnen, het lijkt me wel iets om vaker te organiseren.
Nu ga ik a.s donderdag maar een lange rit maken, dan ben ik vroeg vrij.
Fijn dat de rit zo leuk verlopen was.
Wat dat plassen betreft, El Cid heeft precies dezelfde neiging en dat is uitemate lastig. Die wil eigenlijk alleen in zijn stal of paddock plassen en heeft welgeteld 1 x geplast met mij op zijn rug, tijdens Lage Vuursch, waarschijnlijk omdat hij toen echt op knappen stond.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:52

Gaat het alweer een beetje beter met je?

Ik voelde het al direct toen we uit duin kwamen. Kev begon in te houden en langzamer te lopen. We zijn een paar keer gestopt in de hoop dat hij toch ging plassen Scheve mond. Hij plast soms wel onder zadel, maar doet het ook het liefste in stal of in paddock. Misschien dat hij het niet aandurfde met 2 vreemde paarden erbij Verward.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:01

Ik loop weer wat rond te darren en heb wat kunnen eten, dan gaat het wel snel weer beter .
Maar zijn er plannen om vaker dit soort ritten te maken, het lijkt me wel erg leuk om een soort van trainingsgroepje te vormen, Beetje ervaringen uitwisselen, en gewoon gezellig.
OK dan!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:11

Wat jammer ElCid dat je er niet bij kon zijn, het was hartstikke leuk, en die hartslag 107 van Kevin sloeg echt nergens op, hij zal wel heeel nodig gemoeten hebben, en in gezelschap van een DAME als Latoy ga je toch niet staan plassen (al heeft zij dat wel gedaan, maar daar heeft ze ook 3 jaar over gedaan voor ze dat leerde hoor)
En die racetinker...GEWELDIG!! Ik ben helemaal in love, Latoy minder, maar dat is een zeurpiet!!
Latoy had bij binnenkomst hartslag 48 en Rowan 58, wat de tinker had weet ik niet want ze was al naar binnen gegaan!
Trainingsgroepje...ik hou me aanbevolen, maaar dan ook eens hier in de buurt toch??

796285

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 18:16

Of hier.. Lachen

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:26

Hier, of beter bij stal kan ook, duinen, bos, strand, Heemskerk, Egmond ,Castricum. Dan hebben we meteen een hele hoop opties. Hebben jullie foo's gemaakt, dan kan ik tenminste pas echt jaloers worden Boos! Haha!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 18:33

De ouders van Arwen hebben foto's gemaakt en de vriend van Apple ook, ik ben ook heeeeeeeel benieuwd!!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 22:04

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 08:15

Ze zijn echt super die foto's!!!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 12:37

Oke,nou ben ik echt jaloers Schijnheilig .
Wanneer gaan jullie weer???, dan kan ik al dit moois inhalen en dan maar duimen dat het weer zulk prachtig weer is. Cool