Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En een grijze trailer met een sticker van de veemarkt erop met een grote witte (als we hem wassen tenminste
) Nissan Patrol met strepen op de zijkant. Kan je me dan nog niet vinden .............HEEL HARD ROEPEN !!!!!!!!!
Dan zien we wel of we er voor of erna meten. Supertje schreef:Ik ben natuurlijk ook van de partij met Jordy
Ik doe ook mee met de wedstrijd, beetje competitie bieden voor Vasthi
Ik ben ook heel benieuwd hoe groot Jordy nou is, hij is alleen 1,5 jaar eens een keer 'echt' gemeten, maar ik denk dat hij wel een eindje gegroeid is.

)
Ben net terug van de laatste sopbeurt en morgen alleen nog even poetsen (hoop ik
) Maar ben best wel al een beetje zenuwachtig !
Vind 't bijna net zo spannend als vorig jaar. Had vorig jaar d'r sokken gebandageerd , maar dat doe ik dus niet meer
Ze waren wel nog lekker schoon de volgende dag , maar het leek net een poedel !
Boven aan d'r benen helemaal plat en onderaan helemaal wijd uit. Dus dat was geen succes
. In ieder geval allemaal tot morgen en veel succes ! tinker_lover schreef:Ben er net geweest, kon niet tot het einde wachten, maar er zaten zeker hele prachtige tinkers tussen....kwilde alleen heel graag Kieran zien....alleen hij was er niet bij toen de rubriek bezig was waarin hij mee zou doen....
Hij bleek overgevulde kniegewrichten te hebben
Wisten wij niet, hij loopt ook prima en volgens mij hebben zijn kniegewrichten er altijd zo uit gezien. Was een enorme domper, had graag geweten hoe hij was beoordeelt.
) dus ik denk laat maar die is druk in gesprek!