Boktrit Beekbergen (omg. A'doorn)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:57

eeuh oww Tong uitsteken
wat moet ik eigelijk mee nemen
behalve lucky en iets geld Bloos!

Heleen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:22

Regenpak misschien??? Het schijnt morgen net zulk weer te worden als vandaag. Warm en benauwd en in de middag kans op een regen- of onweersbui. Gaat het nog wel door als het regenachtig is en dreigend onweer? Regen is niet zo'n ramp, maar met onweer in het bos vind ik niet verstandig.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:27

dan ga ik zobizzo niet hoor
als het echt zo onwerig is.
maar we hebben net een flinke bui + onweer gehad dus morgen minder kans denk ik Lachen

Heleen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:45

Ja, da's waar. Hebben jullie van iedereen de mobiele nummers? dan kunnen we voor die tijd nog even sms-en? Of we maken een klein rondje als we het niet helemaal verrtrouwen? We zullen maar 2 uur terug moeten rijden met erg slecht weer.... Dan kunnenw e beter dichter bij de trailers blijven en een kleiner rondje doen. is vast een kennismaking zeg maar en dan spreken we een andere keer eeng rotere rit af. Ik neem trouwens toch het Myler-bit mee. Lyngvi was er vandaag weer braaf op te ridjen, ook een rondje alleen naar buiten. De pelham neem ik wel in mijn zadeltas mee voor het geval ik hem toch niet houd met de Myler. Dus jullie kunnen hem allemaal bekijken...

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 00:37

haha ok Lachen
ik heb jou o 06 nniet en jij de mijne niet geloof ik Bloos!
ik zal uhm wel effe pben ik heb alleen geen beltegoed zelf heb wel het 06 van iris Knipoog

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 12:23

Hehe... Ik heb allebei jullie nummers. Haha! Ik vind het weer op het moment wel positief eruit zien, dus ik heb goede hoop voor vanmiddag. Knipoog Als het onweert gaan we natuurlijk niet. Scheve mond Maar ik hoop dus dat het weer zoals nu blijft. Ik dacht dat het juist gister ging onweren enz. en vandaag dus weer mooier? Verward Het onweert haast nooit twee dagen achter elkaar.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 12:25

nee daarom Lachen
3.00 aankomen he?
ik doe bij lucky wel een sok om zijn hoefje Bloos!
want hij heeft een stukje hoef eraf gescheurd en aders slijt het mischien te erg en krijgt hij er ;last van

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 13:26

Ja, 3 uur daar!

Dat heeft Domi ook, een stukje afgescheurde hoef... Scheve mond Maar zij hoefde toch al niet te werken, dus bij haar maakt het niet zo heel veel uit.

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 13:40

aah arme domi
schelet weerr dta ze niet hoef te werken Tong uitsteken
*ik wil ijzers!* Tong uitsteken