@YvonneS ik had een apart mailtje omdat ik niet het volledige programma mee doe.En Pieter, ik herken je wel hoor Dus dat moet helemaal goed komen.
Ik zat even oud topic te bekijken en stel voor dat we Digicams in de hotelkamer laten na 20.30u 's avonds
neem maar mee hoor!! Kunnen we weer de oud KWPN ers hier gaan lastig vallen met hoe leuk het is als je jong bent!
Ja hahahhahahahaha idd neem maar mee!!! Ik bestel na afloop wel een CDrom bij je (als dat kan natuurlijk )
Gna gna.... Dat worden dan alleen maar foto's van de belgische vrouwtjes natuurlijk! dat vinden wij nou niet bepaald interesant hoor...
Haha maar ik welOverigens : MOCHTEN ER NOG MENSEN MEEWILLEN, ER ZIJN NOG 5 PLAATSEN OVER NAMELIJK DOOR AFVALLERS (ZIEKTE, OVERLIJDEN) , DAN EVEN CONTACT OP NEMEN MET BETTINA !!
Ik ben druk aan het nadenken.... En kijken of ik het kan regelen om alsnog mee te gaan. Moet het wel gezellig worden he!!
GribaldiFAN schreef:Ik ben druk aan het nadenken.... En kijken of ik het kan regelen om alsnog mee te gaan. Moet het wel gezellig worden he!!Jaa... kom op Grib!! Het wordt hartstikke gezellig, met jou erbij!
GribaldiFAN schreef:k wilde eigenlijk n last minute boeken naar de zon maar dit is ook wel vrij last minute he Daarom...Hoor ik al een "ja" in de verte??