Honeybee schreef:Ik weet het, sommige mensen merkten al op dat ik wat stilletjes was, maar dat ben ik de laatste tijd wel vaker. Wen d'r maar vast aan...
Nou, volgens sommigen had je anders nog wel wat praatjes....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze hebben wel gelijk hoor maar dit kon ik er eigenlijk net even niet bij hebben, moet nu ergens anders mijn inkomen vandaan gaan zien te halen zonder mijn handje op te gaan houden, dus nog mensen interesse in weer een snuffelmarkt
(en dit is natuurlijk wel een geintje he, snuffelmarkt moet wel leuk blijven, maar mensen met een idee voor een baan, pb mij
)
Ik ga niet bij de pakken neerzitten, zoek gewoon iets anders
dus benzine kost je niks.
Ik doe verder alles op de motor en die moet ook betaald worden
en das toch echt voor mijn rekening, wij hebben niet zo'n "wij delen alles" relatie, is mij in een ander leven niet zo goed bevallen
tuurlijk kan ik op Hans terug vallen maar die werkt op dit moment ook maar 2 dagen per week, verder komt er geen geld binnen.
. Het is te hopen dat je snel beter wordt en weer werk vindt dan. Heb net de krant uitgespit maar er staat qua geschikt werk niet veel in. Sommige banen zijn voor mij te hoog gegrepen en soms zijn ze ook wel errug ver ver, in Sneek of zo
.
daar komt geen vacht onder het dekje, tenminste, niet het dekje bij mij vandaan