Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flower schreef:Dat is toch. Ik zal proberen om samen met fsoudan op te rijden, want
in je eentje is ook maar niet. er zit ook een soort van restaurant op de vlietlanden. Misschien is dat een optie om elkaar te ontmoeten!
Flower"]
Dat is toch. Ik zal proberen om samen met fsoudan op te rijden, want
in je eentje is ook maar niet.
[/quote]
Leuk dat word dus met z'n viertjes erheen![]()
[quote="Flower schreef:Er zit ook een soort van restaurant op de vlietlanden. Misschien is dat een optie om elkaar te ontmoeten!
ruitje schreef::wave:
Ja michelle ik bedoel jouw!Ik heb vorig jaar bij je in de klas gezeten
!Dan weet je nu toch wel wie ik ben
!!Je bent zelfs op stal geweest
!Reken er maar niet op dat ik meega,maar zelfs al besluit ik een dag van te voren nog te gaan?Dan is dat toch geen probleem of wel
!?
Myra1 schreef:Heeee ik zie dit topic ook nu pas.
De vlietlanden: das lekker dichtbij!
Het is alleen in mn toetsweek.
Zodra ik mn toetsrooster heb kan ik zeggen of ik mee ga of dat ik toch zal moeten blijven stampen.
Ik hou het topic in de gaten.
Haagsemeid schreef:Horseylover, bedoelde jij die parkeerplaats, gelijk na dat viaduct over de snelweg?
Ben vandaag daar langs geweest namelijk en ik dacht dat je die bedoelde.
Ik hoop alleen niet dat madame dan ook zo irri is.
Ze was vandaag namelijk ZWAAR vervelend en door der dikke pens schuift het zadel ook nog eens, omdat hij minder strak kan
fsoudan schreef:Lieke, chantal wij spreken voor het erf af... we kunnen doorrijden naar Myra1 (staat bij lagerberg) daarna rijden we door naar Flower en Flower en ik weten waar het restaurant bij de vlietlanden is![]()
**Lieke jij weet wel waar het erf is waar ik sta?**