Dribbel is nu een ruin en geen klophengst meer...maar idd weet ik niet hoe ze dat willen doen met al die paarden. Voor mij is het geen probleem, want ik heb geen paard, maar stel dat je 2 dominante paarden hebt \
Joyce
Geplaatst: 27-10-01 15:22
dribbel is idd ruin... Je had zelfs nog op mijn topic gereageerd waarin ik dat had gezegt Maar ik moet toch eerst vervoer vinden... ik weet niet of er hiervandaan iemand met trailer heen gaat? dribbel is voorzover ik weet en heb gemerkt tegen alle pony's lief...
ikke
Geplaatst: 27-10-01 17:23
Het zijn allemaal vreemde paarden op een vreemd terrein. Bij de NVVR gooien we al jaren de paarden gewoon bij elkaar en dat gaat maar zelden fout. Dus als je twee weitjes hebt is dat waarschijnlijk wel voldoende. Voorwaarde is dat het stuk groot genoeg is, zodat ze elkaar niet steeds in de weg lopen, waardoor je irritatie krijgt.
Toess
Geplaatst: 28-10-01 11:42
Iris en ik zitten op 75% kans dat we mogen, yeah jippie yeah, we nemen dnek ik geen paardje mee! Ennuh hoelang blijven we???
PonyPower
Geplaatst: 28-10-01 13:15
Ik wil ook nog steeds mee! Maar Gaby reageert niet echt meer op mijn verzoekje maarja??? Misschien dat ik zelf wat kan regelen, gooi ik mijn zus bij mijn nicht het huis in, en kunnen mijn ouders kiezen of ze naar de ene familie gaan of naar de andere! En kan ik gezelli met jullie mee! (nu moet ik het nog regelen) Ik wil eigenlijk wel weten wat ik allemaal mee moet nemen: Slaapzak, kleren ect... Eten, drinken??? WC papier Foto's (tuurlijk he) Iets van paardrijdingus (ook al heb ik geen paard?) xxxxxxxxxxxxxxx Eefje