Boktrit Liesbos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 20:18

Jacqueline gaat met mij mee Tong uitsteken
Maar ik hoop je inderdaad nog te zien dan, we komen in ieder geval langs de frietkraam Schijnheilig

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:35

Leuk Leon Haha! Je belt me maar he Knipoog

Anyway, moet eens even goed gaan bekijken hoe ik naar jullie toe rij, ik kom eigenlijk binnendoor naar het Liesbos, vanaf de sprundelsebaan en dan onder de weg door, daar zie ik wel het ruiterpad, maar kan er niet door daar denk ik Verward Mss kom ik anders tegen half 1 wel bij de friettent ofzo

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 00:11

Idooltje: 3 minuten? je bedoelt na Breda Hippique in dat straatje? Dat was 3 seconden Haha!:D:D Anyway, zodra ik klaar ben met tweespan tinkiewinkies mennen kom ik die kant op gefietst Lachen

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 09:03

liberty schreef:

Anyway, moet eens even goed gaan bekijken hoe ik naar jullie toe rij, ik kom eigenlijk binnendoor naar het Liesbos, vanaf de sprundelsebaan en dan onder de weg door, daar zie ik wel het ruiterpad, maar kan er niet door daar denk ik Verward Mss kom ik anders tegen half 1 wel bij de friettent ofzo

Jawel, er is een heel klein sluippaadje daar. Sunny liep daar een keer bijna in toen ik aan het racen was Clown
Het is geen officieel pad, maar er is wel een klein open stukje. Je kunt daar, als je een beetje kunt sturen wel doorheen denk ik.

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:53

Hubo en ik gaan nog steeds mee, maar weet niet of 2 rondjes lukt. Ben er namelijk zaterdag naast gegaan toen hij onderuit ging. Zijn allebei nogal geschrokken en die heup blijft pijnlijk Boos! Maar ik kom wel hoor, als is het maar even Haha!
Nieuw lijstje: (alweer, deze keer wel definitief Tong uitsteken)
Lachen Hubolover
Lachen Flutterby
Lachen Chubby
Lachen Indies (+vriendin)
Lachen RoCKyLove
Lachen Pinotjuh
Lachen Snowdon
Lachen Liberty
Lachen Idooltje
Tot zaterdag allemaal

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:50

*Uche*

Ik denk niet dat Pinotjuh meegaat hoor... Aangezien het rijden nog niet zo makkelijk gaat dat ze mee het bos in kan met Kylia... Maar misschien reageert ze hier zelf nog, dat weet ik niet Lachen

Chubby is nu (weer) hengstig. Maar normaal gezien is dat zaterdag gelukkig weer over... Leuk joh, zo'n draak die elke 2 weken hengstig is en dan nauwelijks te rijden valt Boos!

pinotjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 14:36

Nee jacqueline ik ga inderdaad niet mee zaterdag op kylia ,Maar als je wilt dat ik mee fiets met chubby of loop dan wil ik da wel doen hoor.Je moet maar kijken ik wil best mee fietsen dan hoeft brenda niet helemaal naar de manege te komen fietsen en dan ook nog haar paard opzadelen en dan kan ik ook de mensen van bokt zien hey.Je zegt het maar bied me vrijwillig aan xxjaninne

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 15:10

pinotjuh schreef:
Nee jacqueline ik ga inderdaad niet mee zaterdag op kylia ,Maar als je wilt dat ik mee fiets met chubby of loop dan wil ik da wel doen hoor.Je moet maar kijken ik wil best mee fietsen dan hoeft brenda niet helemaal naar de manege te komen fietsen en dan ook nog haar paard opzadelen en dan kan ik ook de mensen van bokt zien hey.Je zegt het maar bied me vrijwillig aan xxjaninne

je vergeet het poetsen, die muts van me [:P] is anders saggo omdat dat he tleukste deel van alles is. En dat fietsen is niet erg, val ik weer eens wat af Haha! Ik zei op school al tegen hubolover dat ze een fout had gemaakt als ze aan 10 mensen kwam, dus dat was al opgemerkt hoor

[edit: sunny is om de 4 weken hengstig, als het goed is is dat volgende week pas. Maar ik weet wat je bedoelt, vooral als ze er veel last van hebben Rolleyes]

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 15:36

Flutterby"]
[quote="liberty schreef:

Jawel, er is een heel klein sluippaadje daar. Sunny liep daar een keer bijna in toen ik aan het racen was Clown
Het is geen officieel pad, maar er is wel een klein open stukje. Je kunt daar, als je een beetje kunt sturen wel doorheen denk ik.
[/quote]

Ik denk niet dat liberty te paard komt. Ik denk eerder dat ze met de kar wilde komen.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 16:12

Idooltje"]
[quote="Flutterby"][quote="liberty schreef:

[/quote]

Ik denk niet dat liberty te paard komt. Ik denk eerder dat ze met de kar wilde komen.
[/quote]

Ja, dat weet ik. Maar daar staan volgens mij geen paaltjes. Ik weet het alleen niet helemaal zeker, vandaar.

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:05

hubolover schreef:
Hubo en ik gaan nog steeds mee, maar weet niet of 2 rondjes lukt. Ben er namelijk zaterdag naast gegaan toen hij onderuit ging. Zijn allebei nogal geschrokken en die heup blijft pijnlijk Boos! Maar ik kom wel hoor, als is het maar even Haha!
Nieuw lijstje: (alweer, deze keer wel definitief Tong uitsteken)
Lachen Hubolover
Lachen Flutterby
Lachen Chubby
Lachen RoCKyLove
Lachen Pinotjuh
Lachen Snowdon
Lachen Liberty
Lachen Idooltje
Tot zaterdag allemaal

Beetje slaperig geweest vanochtend. Ik wist namelijk al langer dat Pinotjuh niet mee ging Bloos
allerlaatste keer de lijst van deelnemers:
Lachen Hubolover
Lachen Flutterby
Lachen Chubby
Lachen RoCKyLove
Lachen Snowdon
Lachen Liberty
Lachen Idooltje

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:09

Jacqueline, Chub om de twee weken hengstig? Verward Wazig.. Scheve mond

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:22

Ik kom naar de frienttent toe, dat ik voor mij het makkelijkste, aangezien ik nog een les heb zaterdag, ik ben daar dan tegen half 1/kwart voor 1, oke??

Morgen maar eens even kijken hoe ik rij dan Haha!

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 19:17

liberty schreef:
Morgen maar eens even kijken hoe ik rij dan Haha!

Over de weg Tong uitsteken Geintje!!!

Hopelijk wordt het een gezellige boel!!

En indies ik blijf erbij:
je moet komen!!!

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:24

Heej Ik kom wel naar het friettentje toe ofzo.. want 2 rondjes met rocky is niet te doen.. en dan gaat indies een stuk bij mij achterop (JA WEL JAA Tong uitsteken ) dus.. ik ben om kart voor 1 bij de friettent...
of ik rijd maar 1 rondje.. Knipoog Haha!
Laatst bijgewerkt door RoCKyLoVE op 13-05-04 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:26

RoCKyLoVE schreef:
Heej Ik kom wel naar het friettentje toe ofzo.. want 2 rondjes met rocky is niet te doen.. en dan gaat indies een stuk bij mij achterop (JA WEL JAA Tong uitsteken ) dus.. ik ben om kart voor 1 bij de friettent...

goedzo!!! OK dan!
hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:04

Idd

Wij zijn dus tegen kwarty voor 1 bij de friettent hoop ik Haha!

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:57

Ja.. of ik rijd het eerste rondje mee dat gaat meestal nog goed Knipoog want ik ga die middag ook mee met een vriendin mee op wedstrijd..

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:58

En! je kan me herkennen aan de (te) dikke fjord Tong uitsteken en uhhm.. Ik doe wel een lila dekje op Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:17

plan has changed, ik kom met Liberty Haha!

Moet alleen nog steeds kijken hoe ik rijden moet, zal liberty wel niet door een fietstunnel krijgen Haha!

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:35

liberty schreef:
plan has changed, ik kom met Liberty Haha!

Moet alleen nog steeds kijken hoe ik rijden moet, zal liberty wel niet door een fietstunnel krijgen Haha!

Witte fietsers op de weg Clown

Morgen is het dan zover heb er wel zin in!!

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:54

Haha! Dan ga je door die grote tunnel en dan de eerste links en dan weer links ? Dan ben je er zo denk ik.. Ik ga ook door het fietstunneltje Lachen Als de paaltjes naar beneden staan past er een kar door

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 17:24

Hm.. Ik neem aan dat ik nog steeds naar de Belle moet gaan, ben zelf even afwezig geweest en heb geen bericht vernomen van Chubby. ( Tong uitsteken )
Ik zie jullie allemaal morgen wel, misschien komt mijn mams nog eevn een groepsfoto maken Tong uitsteken

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:16

eej Ik kom ipv op rocky op mijn Stalen ros (H) want rocky z'n hoefje kan het denk ik niet aan zo'n lang stuk over de weg.. (het scheurt nogal ernstig.. ) dus ik kom dan naar de friettent toe om kwart voor 1 op mijn stalen ros Haha!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 22:22

Liberty heeft nog nooit een tunnel gezien Tong uitsteken

Anyway, plan changed agian Haha! Ik moet tegen half 3 weer terug zijn omdat ik iemand een verrassingsles geef. Dus kom ik met me autotje *LOL*