Maar ik hoop je inderdaad nog te zien dan, we komen in ieder geval langs de frietkraam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liberty schreef:Leuk LeonJe belt me maar he
Anyway, moet eens even goed gaan bekijken hoe ik naar jullie toe rij, ik kom eigenlijk binnendoor naar het Liesbos, vanaf de sprundelsebaan en dan onder de weg door, daar zie ik wel het ruiterpad, maar kan er niet door daar denk ikMss kom ik anders tegen half 1 wel bij de friettent ofzo
pinotjuh schreef:Nee jacqueline ik ga inderdaad niet mee zaterdag op kylia ,Maar als je wilt dat ik mee fiets met chubby of loop dan wil ik da wel doen hoor.Je moet maar kijken ik wil best mee fietsen dan hoeft brenda niet helemaal naar de manege te komen fietsen en dan ook nog haar paard opzadelen en dan kan ik ook de mensen van bokt zien hey.Je zegt het maar bied me vrijwillig aan xxjaninne
Flutterby"]
[quote="liberty schreef:Leuk LeonJe belt me maar he
Anyway, moet eens even goed gaan bekijken hoe ik naar jullie toe rij, ik kom eigenlijk binnendoor naar het Liesbos, vanaf de sprundelsebaan en dan onder de weg door, daar zie ik wel het ruiterpad, maar kan er niet door daar denk ikMss kom ik anders tegen half 1 wel bij de friettent ofzo
Idooltje"]
[quote="Flutterby"][quote="liberty schreef:Leuk LeonJe belt me maar he
hubolover schreef:Hubo en ik gaan nog steeds mee, maar weet niet of 2 rondjes lukt. Ben er namelijk zaterdag naast gegaan toen hij onderuit ging. Zijn allebei nogal geschrokken en die heup blijft pijnlijkMaar ik kom wel hoor, als is het maar even
![]()
Nieuw lijstje: (alweer, deze keer wel definitief)
Hubolover
Flutterby
Chubby
Indies (+vriendin)
RoCKyLove
Pinotjuh
Snowdon
Liberty
Idooltje
Tot zaterdag allemaal