Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renske20 schreef:weet je t al wanneer de wedstrijd is?morgen heb ik mn theorie-examen voor mn auto, en daarna gaat desire 7 dagen per week aan t werk(nu keer of 3-4 en niet echt superhard aan t werk ivm tijdgebrek)

riskjuhruled schreef:twas lekker he stal! ik heb er echt zin in! hope dat het dan ok zoon mooi weer is als gister! dan kunnen we ook een beetje in ut water spelewel oppassen voor de goudvissen he stal
risk had der bijna een geplet!
Ik moet weten wat Darwin doet met anderen paarden erbij als Mario erop zit... We moeten dus ff oefenen, anders kan Mario niet mee en moet ik iemand anders zien te vinden die mee wil op Darwin...
is mar nix) en ik zit naar buiten te kijken en de zon schijnt gewoon! ik wil naar risk!! lekker de bossen in! nou zul je zien dat het 1 en 8 mei geen mooi weer is! en nu zit ik hier gewoon mijn tijd te verdoen! tja maar ja het leven is hard;)! ik hoop dat we zaterdag weer kunnen gaan zodat jullie(griebels en mario) ook mee kunnen. lekker door het laarven en over de heide!! mmm heerlijk! lekker op goudvissen jacht! heej misschien is het een idee om 8 mei een fototoestel mee te neme zodat we daarna foto`s op bokt kunnen zetten! heeft er iemand een fototoestel dat hij/zij mee mag nemen? ik helaas niet (kapot).