Het ligt natuurlijk aan hoeveel deelnemers je wilt hè. Als je bijv 4 honden wilt en dan elk een halfuurtje fotograferen. Dan heb je 2,5 uur nodig. Dus dan kan je bv om 14.30 beginnen.
Ik heb het idee dat iedereen van de Bokt meeting van 2-3 jaar terug zich nu weer meldt haha. Ik herken ook al wat Simondel-foto’s
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 22-09-25 18:50
Jij beslist Janine, en dan kijk ik of ik kom. Hoeveel honden wil je? Normaal doe je 15/20 min per hond en dan wissel je. 4 honden en 8 fotografen is normaal zeg maar. Meer fotografen is niet gewenst, dan sta je met teveel op 1 hond.
Kaitlyn
Geplaatst: 22-09-25 19:43
Selina schreef:
absque_dubio schreef:
Ik volg mee, meld mijn chihuahua graag aan als model.
Ik heb het idee dat iedereen van de Bokt meeting van 2-3 jaar terug zich nu weer meldt haha. Ik herken ook al wat Simondel-foto’s
Snuf is pas 5,5 maand, dus dat kan niet.
Voor mij zou dan alleen 11 oktober uitkomen rond de ochtend, dan kan ik het combineren met mijn vaders bruiloft de dag ervoor. Anders blijf ik heen en weer rijden, en 2 uur enkele reis is me daar echt te gortig voor.
Wat een leuk idee. En lekker dicht in de buurt voor mij.
Ik zou het wel leuk vinden om met Elmo te komen. Mochten jullie het als fotograven natuurlijk net zon leuke en lieve hond vinden. Ietwat een vergeelde witter herder