Ik ken Renee en Marlien en Leon en Esme heb Marloes en Kiara (ben je naam kwijt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tinkiebel schreef:Ik zit samen met Mariel op het secretariaat![]()
Ik ken Renee en Marlien en Leon en Esme heb Marloes en Kiara (ben je naam kwijt) ook al eens ontmoet op de keuring
verder ken ik volgens mij nog niemand
Monique en Harry ken ik ook van de tinkerrit in Uden
tinkiebel schreef:Ik zit samen met Mariel op het secretariaat![]()
Ik ken Renee en Marlien en Leon en Esme heb Marloes en Kiara (ben je naam kwijt) ook al eens ontmoet op de keuring
Cheveyo"]
[quote="tinkiebel schreef:Ik zit samen met Mariel op het secretariaat![]()
flettie schreef:Renéetje: half 2 vertrekken van de Kerkhoffjes? Of kom je liever eerst naar mijn zus (die op 't Hogeland woont)? Want met mijn zus heb ik nog niks afgesproken over ophalen ofzo dus daar kun je ook nog terecht
Heb er nu al zin inEerst 's ochtends Fayette afbeulen (en mij zelf ook) met een privé-les ~~}> en daarna lekker hengstjes kwijlen
Bonte"]
[quote="flettie schreef:Renéetje: half 2 vertrekken van de Kerkhoffjes? Of kom je liever eerst naar mijn zus (die op 't Hogeland woont)? Want met mijn zus heb ik nog niks afgesproken over ophalen ofzo dus daar kun je ook nog terecht
Heb er nu al zin inEerst 's ochtends Fayette afbeulen (en mij zelf ook) met een privé-les ~~}> en daarna lekker hengstjes kwijlen
Chubby schreef:Ik wil ook...! Ik wil ook...!
Helaas is echter afgelopen dinsdag de APK van mijn autootje afgelopen en ben ik nu dus zwaar in overtreding steeds als ik naar m'n werk of naar de manege rijd. Om dus een heel eind te gaan rijden lijkt me niet verstandig...
Komt er nog iemand vanuit of langs Etten-Leur, die mij mee kan nemen?
flettie"]
[quote="Chubby schreef:Ik wil ook...! Ik wil ook...!
Helaas is echter afgelopen dinsdag de APK van mijn autootje afgelopen en ben ik nu dus zwaar in overtreding steeds als ik naar m'n werk of naar de manege rijd. Om dus een heel eind te gaan rijden lijkt me niet verstandig...
Komt er nog iemand vanuit of langs Etten-Leur, die mij mee kan nemen?