Hengstenshow Ned. St. voor Tinkers!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:47

Ik zit samen met Mariel op het secretariaat Haha!

Ik ken Renee en Marlien en Leon en Esme heb Marloes en Kiara (ben je naam kwijt Bloos ) ook al eens ontmoet op de keuring Lachen verder ken ik volgens mij nog niemand Haha! Monique en Harry ken ik ook van de tinkerrit in Uden

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:54

tinkiebel schreef:

Ik ken Renee en Marlien en Leon en Esme heb Marloes en Kiara (ben je naam kwijt Bloos ) ook al eens ontmoet op de keuring Lachen verder ken ik volgens mij nog niemand Haha! Monique en Harry ken ik ook van de tinkerrit in Uden

Jaaaaa, ik ga je klaarstomen voor de keuringen. *LOL* *LOL* *LOL*
Kyria heet Paula Pling en Esme komt met mij mee, dus is er ook vroeg. Allemaal foto's mee he van jullie toppers.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 22:32

tinkiebel schreef:

*herinnert Tinkiebel aan de korte meeting van ergens in januari* Knipoog

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 22:42

Cheveyo"]
[quote="tinkiebel schreef:

*herinnert Tinkiebel aan de korte meeting van ergens in januari* Knipoog
[/quote]

Bloos! Bloos sorry vergeten. Nicole ken ik ook Haha! en Monique

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 22:52

Renéetje: half 2 vertrekken van de Kerkhoffjes? Of kom je liever eerst naar mijn zus (die op 't Hogeland woont)? Want met mijn zus heb ik nog niks afgesproken over ophalen ofzo dus daar kun je ook nog terecht Haha!
Heb er nu al zin in Eerst 's ochtends Fayette afbeulen (en mij zelf ook) met een privé-les ~~}> en daarna lekker hengstjes kwijlen Kwijl

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 23:00

flettie schreef:
Renéetje: half 2 vertrekken van de Kerkhoffjes? Of kom je liever eerst naar mijn zus (die op 't Hogeland woont)? Want met mijn zus heb ik nog niks afgesproken over ophalen ofzo dus daar kun je ook nog terecht Haha!
Heb er nu al zin in Eerst 's ochtends Fayette afbeulen (en mij zelf ook) met een privé-les ~~}> en daarna lekker hengstjes kwijlen Kwijl

Komen jullie niet de jonge hengsten kijken. Zielig voor ze. Zij willen ook toeschouwers Verdrietig

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 23:13

Bonte"]
[quote="flettie schreef:

Komen jullie niet de jonge hengsten kijken. Zielig voor ze. Zij willen ook toeschouwers Verdrietig
[/quote]
Nope, het komt allemaal net niet uit met de tijd en Cynth en ik zijn nogal fan van onze prive-lessen dus die gaan voor (tja, je moet er maar van houden om afgebeuld te worden Knipoog ).

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 07:01

Wij komen wel jonge hengstjes kijken hoor!!! Eerst autorijles, pukkielover doet de paardjes en dan naar Houten!!! Ruim op tijd dus!!!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 11:01

Hey M'lien, kun je me niet bij stal ophalen? Anders moet ik zo'n eind fietsen Tong uitsteken Kun je meteen de kleine zien Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:15

Ik wil ook...! Ik wil ook...!

Helaas is echter afgelopen dinsdag de APK van mijn autootje afgelopen en ben ik nu dus zwaar in overtreding steeds als ik naar m'n werk of naar de manege rijd. Om dus een heel eind te gaan rijden lijkt me niet verstandig...

Komt er nog iemand vanuit of langs Etten-Leur, die mij mee kan nemen?

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:23

Chubby schreef:

Helaas is echter afgelopen dinsdag de APK van mijn autootje afgelopen en ben ik nu dus zwaar in overtreding steeds als ik naar m'n werk of naar de manege rijd. Om dus een heel eind te gaan rijden lijkt me niet verstandig...

Wettelijk gezien mag je nog een maand na de afloopdatum van je APK rond blijven rijden in je autootje Lachen Duhus...... gewoon komen Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:29

Het schijnt dat dat vroeger wel zo was, maar tegenwoordig niet meer... Daarnaast komt 'ie op deze manier ook niet door de APK heen en moet er nogal wat gebeuren, dus ivm. veiligheid kan ik beter niet meer op de snelweg komen Bloos

Kan m'n vriendje nog erg lief aankijken vanavond (iemand nog tips Knipoog ) of ik zijn auto meekrijg.... Hij is er erg zuinig op en ik vrees dus van niet... Maar niet geschoten is altijd mis he..?!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 13:26

Ik kom vroeg want ik moet op tijd weer terug zijn. Ben er denk ik maar van 13.00 tot 15.00 dus ik mis de hengsten helaas Huilen

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:31

Je mist dan wel behoorlijk wat Diny! Jammer....

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:29

flettie"]
[quote="Chubby schreef:

Wettelijk gezien mag je nog een maand na de afloopdatum van je APK rond blijven rijden in je autootje Lachen Duhus...... gewoon komen Haha!
[/quote]

ik heb stiekum 2 maanden illegaal gereden... niks aan het handje Haha!

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:42

Ik kom waarschijnlijk met de auto van mijn pa Haha! Mijne doet het niet Boos! accu waarschijnlijk kapot. Ik bid elke ochtend en middag dat ie het weer doet maar hij houd het denk ik niet lang vol.
Dus neem lekker de jeep mee

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:16

tinkiebel schreef:
Ik kom waarschijnlijk met de auto van mijn pa Haha! Mijne doet het niet Boos! accu waarschijnlijk kapot. Ik bid elke ochtend en middag dat ie het weer doet maar hij houd het denk ik niet lang vol.
Dus neem lekker de jeep mee

Doe maar sjiek Haha!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 09:22

De nieuwe Ingrid?? Gaaf Haha!

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:54

hahaha hoort erbij toch zo'n grote auto Haha!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:56

Hé Leute, bis morgen ofzo hè?

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:49

Scheve mond helaas, ik ben er morgen toch niet bij. Veel plezier allemaal dan maar en ik ben benieuwd naar de verhalen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:34

Wat jammer nou Vasthi, maar misschien zie ik je wel een keer in de buurt, we wonen tenslotte niet ver bij elkaar vandaan.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:43

Tot morgen allemaal!!

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 09:47

Haha! tot straks ga over een half uurtje weg. Niet jullie fototoestel vergeten

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:07

Is al ingepakt Knipoog Met extra geheugenkaartje Schijnheilig

Zometeen nog even lekker rijden, dan komen Marlien en co me fijn van stal afhalen Haha!